Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Odpalanie na zimno
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-12-2015, 18:39   

Szarpanie wystepuje też na gazie w podobnych warunkach (bieg i predkosc obrotowa silnika) :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
czesiuleczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 20
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 11-12-2015, 19:44   

Szarpanie na zimnym silniku przy normalnej jeździ tylko na benzynie, szarpanie na zimnym silniku przy dodaniu zbyt dużo gazu na obu paliwach. Po nagrzaniu silnika, wrzuceniu czwórki przy 20 km/h i dodaniu gazu do podłogi nie szarpie na żadnym z paliw.
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-12-2015, 20:01   

Jaki masz rocznik auta?
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
czesiuleczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 20
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 11-12-2015, 22:50   

W dowodzie jest 1997, ale z tego co mi sie kojarzy, to rok produkcji może być listopad 1996, wersja EA2A
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-12-2015, 07:09   

Potrzebujesz kabel VAG-KKL na chipie FTDI plus evoscan i musisz zrobić Logi z jazdy, zaobserwowac co tam sie dzieje w sygnalach ECU
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
czesiuleczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 20
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 30-12-2015, 12:25   

taki kabel byłby dobry http://allegro.pl/interfe...5629181457.html ? Dzisiaj przy -2 stopniach musiałem kilka razy kręcić po kilkanaście sekund i nic, jakby nie dostawał paliwa/powietrza/iskry, potem było takie cyk i drgnęła wskazówka obrotomierza, potem obroty wzrosły na ~400 i spadły, przy następnym przekręceniu kluczyka odpalił. Co może mieć wpływ na to? Pompa paliwa, silniczek krokowy?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 30-12-2015, 17:23   

Z opisu tak
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
szwagierr 
Forumowicz

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2014
Posty: 97
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-12-2015, 18:19   

Próbowałeś uruchamiać silnik z wciśniętym do połowy pedałem gazu? Manual takie coś zaleca przy problemach z rozruchem. Dobrze byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa.
 
 
czesiuleczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 20
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 05-01-2016, 14:12   

Próbowałem z gazem, ale nic to nie daje. Zauważyłem coś dziwnego. Próbując go rano odpalić mógłbym kręcić do rozładowania akumulatora i nic to nie da, ale jak zakręcę parę razy, poczekam 5 minut i znowu zakręcę to albo zapali albo będzie temu bliski, wtedy wystarczy znowu poczekać 2-3 minuty i odpala, w dzień po 5 godzinach stania przy -13 stopniach bez większego problemu(czasem za drugim razem).

Mam kabel i evoscan, z jakiś parametrów powinienem zrobić logi żeby coś zauważyć? Aktualnie jazda na zimnym silniku na benzynie z rana jest niemożliwa ze względu na szarpanie, po przełączeniu na gaz szarpanie nie ma miejsca, po zagrzaniu się silnika idzie jak brzytwa nawet na benzynie.

[ Dodano: 06-02-2016, 18:14 ]
Podbiję temat, pomoże ktoś?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-02-2016, 07:27   

Nagrałeś logi przy odpalaniu :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
czesiuleczek 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2015
Posty: 20
Skąd: Kętrzyn
Wysłany: 07-02-2016, 14:32   

Pierwszy plik to odpalanie na zimnym silniku
172 - pierwsza próba odpalenia
296 - druga próba odpalenia
457 - trzecia próba odpalenia
potem leciutko szarpało przy obrotach 2000-2500
Drugi plik to odpalanie i jazda na rozgrzanym silniku. Jeżeli zbyt mało informacji to mogę zrobić logi z większej ilości parametrów
 
 
kato0007 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant Sport 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 52
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-06-2016, 08:45   

Cześć wam,

Dzisiaj spotkała mnie przykra niespodziewajka (zdarzyło mi się to pierwszy raz w tym aucie). Wsiadam do auta jak co dzień rano, wkładam klucze do stacyjki, wszystkie kontrolki święcą jak trzeba, tylko zegar zresetowany(co nigdy się nie zdarzało). przekręcam kluczyk słychać taki delikatny dźwięk rozrusznika (przez nanosekundę dosłownie) i cisza... nie pali. kilka prób to samo, niektóre totalnie bez reakcji (jak przy rozładowanym na amen akumulatorze). Włączam więc znów kontrolki, na chwile światła, awaryjne itd. kręcę kluczyk i odpala od ręki (nawet rozrusznika nie słychać). przejechałem może ze 3km (dziecko do żłobka) i znowu to samo. Auto postanowiłem więc przepalić na okolicznej ekspresówce - kilkanaście minut szybkiej jazdy, podjechałem po wszystkim pod firmę wyłączyłem silnik i spróbowałem odpalić ponownie, tym razem bez problemów.

Co jest grane? dodam, że:
-tydzień temu wymieniałem drzwi (poprzednie rdza zjadła dość konkretnie, ale takie były jak kupowałem gala), wiązkę musiałem przeciąć (nie było kostki) i połączyć na nowo. Wtedy zauważyłem, że wiązka jest dość wilgotna. Nie miałem lutownicy więc wszystkie kable poszły na skrętkę dobrze wszystko zaizolowałem i grało. Możliwe, że izolacja jednak nie była dość skuteczna i jest tam jakieś przebicie?
-ze cztery miechy temu córka włączyła mi światło w kabinie i rano miałem po akumulatorze, po naładowaniu nie było problemu.
-z rok i cztery miesiące temu ten sam akumulator rozładowałem sam przez przypadek (nie miałem informacji o włączonych światłach - nie piszczał)
-rano jak próbowałem odpalić gala widziałem ślady kocura na mojej masce dodam że paliwo w baku jest :)

Dzięki za sugestie,
Pozdrawiam.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-06-2016, 09:32   

kato0007, sprawdź i oczyść klemy na akumulatorze, posprawdzaj i oczyść główne masy na silniku i karoserii i sprawdź kable na rozruszniku. Powinno pomóc.
 
 
kato0007 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant Sport 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2015
Posty: 52
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 02-06-2016, 09:45   

Ale czemu zresetowało mi zegar zupełnie jakby przebicie było, albo brak zasilania (jak dziś nie odpali jak trzeba po pracy, to rozbieram te drzwi, po-rozłączam gable i zobaczymy, wcześniej jednak poczyszczę klemy i masy:))
Dodam że w Bielsku leje od początku tygodnia :/
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 02-06-2016, 12:14   

Przy słabej masie podczas próby odpalenia zegarek traci zupełnie zasilanie. Zrób tak jak napisał Hugo, drzwi nie mają nic do tego.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.