Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] cieknąca przekładnia kierownicza.
Autor Wiadomość
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-12-2015, 12:19   [2.5 TD] cieknąca przekładnia kierownicza.

No i zdecydowanie muszę zrobić z przekładnią, kapie z niej równo... może nie aż tak żeby trzeba ciągle dolewać, ale po nocy widać wyraźnie plamę 5-8cm pod autem... I teraz pytanie jak to ogarnąć? opcje następujące:

1. Kupić zestaw naprawczy (299zl) i zmienić uszczelniacze - tu pytanie czy trzeba pompę wymontować z auta, czy da się to zrobić bez tego? i jaka jest szansa ze wymiana uszczelniaczy wystarczy?

2. Kupić używkę z jakiegoś (o ile istnieje) pewnego źródła i mieć nadzieje ze długo posłuży?? -jaka cena (to jest anglik) ktoś może wie?

3. jakiś inny pomysł? - od razu mówię, do cudownych płynów na wszelkie przecieki zaufania nie mam za grosz.
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 30-12-2015, 21:36   

Skoro się leje z przekładni to po co ruszać pompę? jak mi się kiedyś lało to zdjąłem wąs, wydłubałem z przekładni dolny simmering i za jakieś 10-20 złotych kupiłem taki sam w pierwszym z brzegu sklepie motoryzacyjnym. Latał potem 3 lata i go sprzedałem i się nie lało.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Mighn 
Mitsumaniak

Auto: Shogun '92 2.5 TDI Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 270
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-12-2015, 22:13   

Eh przedsłowiem się... ofc o przekładnie chodzi caly czas. w E-pajero cały zestaw jest za 299, tam sa jakieś 2 uszczelniacze od dołu - jak rozumie wymieniłeś tylko ten na samym końcu i było ok? bo mi to wygląda (tak z doświadczeń z sprzętem rolniczo-budowlanym) na układ simering-pierścień sprężynujący - tuleja slizgoiwa -simering. Jeżeli wymiana samego końcowego uszczelniacza by wystarczyła to genialnie by było, bo powinno się dac bez spuszczania całego płynu z układu, pytanie na ile to trwale się okaże? (choć za te parę złotych można spokojnie poeksperymentować)
ps.: Pamiętasz możne jaki tam dokładnie uszczelniacz przychodzi, czy muszę wymontować i lecieć z wydłubanym na przymiarki??
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 31-12-2015, 01:04   

Absolutnie nie pamiętam rozmiaru. Wydłubałem tylko jeden z dołu i wziąłem na wzór. Nie spuszczałem płynu z układu. Wytrzymało co najmniej 3 lata bo potem sprzedałem auto.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.