Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Który zawór w pompie odpowiedzialny za gaszenie auta?
Autor Wiadomość
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 03-01-2016, 10:02   Który zawór w pompie odpowiedzialny za gaszenie auta?

Witam , panowie który zawór lub co jest odpowiedzialne za gaszenie samochodu Pajero 3 3.2 . pytam bo na mrozach zaczęły mi się problemy z gaszeniem auta mianowicie po z gaszeniu auto chodzi tzn.kuleje i kopci tak przez około 4 sekundy. Kiedyś w lecie miałem czasem podobny problem ale gasło szybciej bo po okolo1 sekundzie. Jak pojezdze dłużej to zaczyna gasnac normalnie tzn. Obrazu po przekroczeniu kulczyka. Pozdrawia.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-01-2016, 10:32   

buchaj napisał/a:
który zawór lub co jest odpowiedzialne za gaszenie samochodu Pajero 3 3.2

Na pompie przy samej górze jest zawór wkręcony pod kątem od strony rozrządu odcinajacy- gaszący idzie tylko jeden przewód
Możliwe że zawór sie przycina wewnątrz jest tłoczek z gumową końcówką i sprężynka ,można wykręcić i sprawdzić czy działa prawidłowo tylko trzeba uważac na spreżynke i tłoczek
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 03-01-2016, 13:51   

Dzięki chyba już wiem który to zaworek, zastanawiam się jeszcze czy może to nie jest spowodowane tym ze jest kiepskie paliwo i na mrozie gęstnieje i może zaworek nie domyka? ale to tylko takie przypuszczenia?. Ale pewnie sprawdzę ten zaworek o ile dostęp do niego będzie łatwy.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-01-2016, 15:04   

Sprawdz jeszcze napiecie przy gaszeniu czy zanika
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 03-01-2016, 16:35   

milo napisał/a:
Sprawdz jeszcze napiecie przy gaszeniu czy zanika


Nie bardzo wiem czy o to chodzi ale czy mam sprawdzić napięcie na tym właśnie zaworze ? czyli jak dobrze rozumiem zaworek podczas pracy silnika ma prąd a po przekręceniu kluczyka powinno nie być napięcia na nim ?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 03-01-2016, 17:47   

buchaj napisał/a:
ale czy mam sprawdzić napięcie na tym właśnie zaworze ?

Tak
Cytat:
czyli jak dobrze rozumiem zaworek podczas pracy silnika ma prąd a po przekręceniu kluczyka powinno nie być napięcia na nim ?

Tak
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-01-2016, 22:07   

Sprawdź podciśnieniowy lub elektrozawory sterujące przepustnica.
Jakby był winien zaworek to cały czas by chodził. Chyba, że się zabrudził-nie spotkałem.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 05-01-2016, 09:53   

Panowie dziękuje za podpowiedzi , problem prawdopodobnie rozwiązany a było to złej jakości paliwo doszlem do tego ponieważ auto prawie przestało jechać (myślałem że pompa padła :x ) ale jednak nie :biggrin: cudem dojechalem na stację benzynowa i ze wzgledu na to ze mialem prawie pelny bak tokupilem podwójna dawkę dodatku do paliwa i po przejechaniu kilku kilometrów auto odżyło no i dzisiaj też już gaśnie bez problemu. Aczkolwiek problem z gaszeniem podejrzewam że jeszcze wroci bo nieraz w lecie też mi się to zdarzało Pozdrawia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.