Sigma 3.0v6 12v Kombi |
Autor |
Wiadomość |
mitsumotors4x4
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Delica Space Gear
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Grodzisk
|
Wysłany: 03-01-2016, 22:13 Sigma 3.0v6 12v Kombi
|
|
|
Witajcie mam sigme z 1995r tak jak w temacie,blacharsko - korozji to auto nie widziało,wnętrze zadbane,felgi od 3000gt czarne.Puka coś w silniku,oc i przeglad do zrobienia,a teraz pytanie czy warto to auto postawić do pionu czy sprzedac na czesci ? |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 04-01-2016, 09:26
|
|
|
To zależy od Ciebie, jak bardzo zostałeś zauroczony przez Sigmę Z ekonomicznego punktu widzenia, to starta czasu i pieniędzy. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 04-01-2016, 11:24 Re: Sigma 3.0v6 12v Kombi
|
|
|
mitsumotors4x4 napisał/a: | Witajcie mam sigme z 1995r tak jak w temacie,blacharsko - korozji to auto nie widziało,wnętrze zadbane,felgi od 3000gt czarne.Puka coś w silniku,oc i przeglad do zrobienia,a teraz pytanie czy warto to auto postawić do pionu czy sprzedac na czesci ? |
Możesz wysłać zdjęcia? Odpowiadając na twoje pytanie, to zależy jak podchodzisz do tematu. Patrząc jak robione są nowe auta, zadbana sigma może ci posłyużyć jeszcze przez długie lata i "przeżyć" niejedno nowe auto. |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 04-01-2016, 18:19
|
|
|
Zależy jak kto podchodzi i jaki ma stosunek do samochodów. Jeden lubi jak ma wyswietlacz na desce i auto moze mieć 2 cylindry (niedługo pewnie i wystarczy 1). Inny moze się bez tego obejść ale liczy się szum silnika i precyzja zmiany biegów
Na dodatek dochodzi tzw. zaplecze - starszy samochód wymaga czasem opieki i bez odpowiedniego wsparcia - własne umiejętności lub zaprzyjaźniony mechanik (najlepiej pasjonat) można popłynąć finansowo.
A stukanie to mogą być różne rzeczy. W najgorszym panewka - pocieszeniem jest to że 12V w niezłym stanie można <1000 zł wyrwać więc gdyby się okazało że to panewka to swap silnika jest chyba tańszą opcją niż zabawa w rozbieranie i remont. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
mitsumotors4x4
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Delica Space Gear
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Grodzisk
|
Wysłany: 05-01-2016, 20:19
|
|
|
Zdjęcia w poniższym linku (Jest też aktualny l300 4wd )
http://www.fotosik.pl/zdjecie/51eb3a605167959f
Co o tym sądzicie ?
[ Dodano: 05-01-2016, 20:26 ]
Ładnie się rozpisałem a tu benc,okno logowania i wszystko skasowane
Po pierwsze
Jestem fanem mitsubishi i tyle te auta mi się widzą (szczegolnie roczniki 90',złoty wiek dla tych aut).Słyszę opinie że to auto jest duże,nie ekonomiczne,brzydkie ?? itp..więc w pewnym momencie się zatrzymałem .
Po drugie
Słuchajcie o części i naprawę na prawdę się nie martwie,w rodzinie serwis mitsubishicolt,sigmy/diamante/l300 w rodzinie od lat..
Osobiście uwielbiam stare mitsubishi,sigme szczególnie a zwłaszcza sedany z automatyczną skrzynią (Nie jestem zwolennikiem nowych auto , pojemność czajnika ,eko jeden cylinder + 2 turbiny ? nie dziękuje... )..Nie powiem sigma jak sigma , trzeba dbać i będzie jeździć,tylko trzeba od czegoś zacząć,może czas zacząć dłubać i skończyć porządnie to co się ma ?
[ Dodano: 05-01-2016, 20:28 ]
Auto pewnie możecie kojarzyć o ile przeglądacie aukcje,jakiś czas chciałem sprzedać . |
|
|
|
 |
angelos
Forumowicz

Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 578 Skąd: Kraków\Biecz
|
Wysłany: 05-01-2016, 22:09
|
|
|
mitsumotors4x4 napisał/a: |
Auto pewnie możecie kojarzyć o ile przeglądacie aukcje,jakiś czas chciałem sprzedać . |
Kojarzymy |
_________________ "Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 |
|
|
|
 |
wojtas
Mitsumaniak

Auto: Sigmy, Zaćmienie i Kociak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy Dołączył: 28 Lis 2008 Posty: 3559 Skąd: Gniezno
|
Wysłany: 06-01-2016, 07:50
|
|
|
Jeśli jesteś fanem aut z lat 90' to na sigmie się nie zawiedziesz, oczywiście po wcześniejszym doprowadzeniu jej do ładu. A gdy tak się stanie to koszty eksploatacyjne są śmieszne jak na dzisiejsze realia. Może osiągami nie będzie już dorównywać do turbo doładowanych zabawek, ale do przyjemnej jazdy autostradowymi prędkościami w zupełności wystarczy. |
_________________ ..
Każdy ma prawo się mylić, i tylko ten co nic nie robi nie popełnia błędów.
[F16A 12V M/T 92'][F07W 24V A/T 93'][D53A 24V GTS M/T 03'][V97W 24V GLS A/T 15'] |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 07-01-2016, 17:57
|
|
|
wojtas napisał/a: | Jeśli jesteś fanem aut z lat 90' to na sigmie się nie zawiedziesz, oczywiście po wcześniejszym doprowadzeniu jej do ładu. A gdy tak się stanie to koszty eksploatacyjne są śmieszne jak na dzisiejsze realia. Może osiągami nie będzie już dorównywać do turbo doładowanych zabawek, ale do przyjemnej jazdy autostradowymi prędkościami w zupełności wystarczy. |
Lepiej się tego nie da ująć
Dane spalania z ostatniej trasy: 11.4L LPG /100 km (24V MT) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 13-01-2016, 21:48
|
|
|
Jak nie ma rdzy, a jest zapał to warto zastanowić się nad reanimacją.
Jeździłeś nią więc wiesz jakie są plusy i minusy. |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
mitsumotors4x4
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Delica Space Gear
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2012 Posty: 49 Skąd: Grodzisk
|
Wysłany: 29-01-2016, 18:14
|
|
|
Dzięki wszystkim za odpowiedź |
|
|
|
 |
|