Lift +2 Pajero 2 krótkie |
Autor |
Wiadomość |
sarnovsky
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 27 Skąd: Chmielnik
|
Wysłany: 07-01-2016, 11:24 Lift +2 Pajero 2 krótkie
|
|
|
Witam, nie mogę nic znaleźć na temat zamienników do liftu +2, czy ogólnie są takowe, amory przód tył oraz sprężyny.
Jeśli się mylę najwyżej czeka mnie reprymenda |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 07-01-2016, 11:58
|
|
|
Przeszukaj katalogi TrailMaster, TJM, OME czy Lovelsa czy innych podobnych firm. Ściągniesz je ze stron producentów albo dystrybutorów w pdfie. Tam znajdziesz wszystko. Marka, typ auta, wielkość liftu, numer katalogowy amora, mocowanie i rozmiar amora ściśniętego i rozłożonego. Wszystko tam jest, tylko poszukaj.
PS. Polecam te pierwsze. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
sarnovsky
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 27 Skąd: Chmielnik
|
Wysłany: 07-01-2016, 12:11
|
|
|
Nie interesuje mnie TrailMaster, TJM, OME, Lovels, Dobinson czy Redjohn - szukam zamienników, czyli jakaś wzmacniana sprężyna mająca właściwości liftu +2, i z amorami przednimi. Odnośnie tylnych amorów już wiem że są z meśka i robią pod +2.
Ale ciężko coś takiego znaleźć, napisałem bo może już to ktoś przerabiał. |
|
|
|
 |
mario998
Nowy Forumowicz mario
Auto: Pajero ll 3.0 V6 /OT 1 Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Kwi 2014 Posty: 28 Skąd: Wzw
|
Wysłany: 07-01-2016, 17:02
|
|
|
Kolego tak jak napisał Heilsberg a ja napisze od siebie albo dobrze albo wcale a nie kombinowanie . Kup dedykowany zestaw do liftu a nie szukasz półsrodków .Wiem ze taki zestaw to lekko 3 tysie kosztuje ale taka jest zabawa w off road . |
_________________ Pajero 3.0 v6
Outlander 2.0 Turbo
 |
|
|
|
 |
sarnovsky
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 27 Skąd: Chmielnik
|
Wysłany: 07-01-2016, 19:09
|
|
|
przerobiłem vitare, przerobiłem jeppa, przerobiłem patrola tylko ze był na dobinsonie, teraz pajero 2 i myślę że jak się zrobi dobrze z pół środków to śmiga porównywalnie do w/w.
można kupić taniej niż 3000, za taką kwotę tylko kupuje drążki skrętne reszta sama przyjdzie i szpej
[ Dodano: 07-01-2016, 19:10 ]
mario998 napisał/a: | Kolego tak jak napisał Heilsberg a ja napisze od siebie albo dobrze albo wcale a nie kombinowanie . Kup dedykowany zestaw do liftu a nie szukasz półsrodków .Wiem ze taki zestaw to lekko 3 tysie kosztuje ale taka jest zabawa w off road . |
Jeśli jesteś pomysłowym dobromirem zrobisz wszystko wyzwań się nie boję pozdr |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 07-01-2016, 20:52
|
|
|
Ale wcale nie trzeba wydawać trzy tysie. Amory Trailmastera czy Lovelsa po czterysta kupisz spokojnie, drążki zostawiasz (jeśli tylko liftujesz a nie zakładasz zderzaka i windy to nie ma sensu wsadzać drążków HD) i zostają sprężyny. W dwójce powinieneś się zmieścić za cały lift. No chyba , że OME to wtedy 3 tys może być mało. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
sarnovsky
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 27 Skąd: Chmielnik
|
Wysłany: 07-01-2016, 21:17
|
|
|
Spróbować zawsze można
pozdr. |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 07-01-2016, 21:51
|
|
|
To jak tak to obadaj temat sprężyn używek z krótkiego Patrola. Coś tam się obcina, rzuca czar "dopasowanie", odprawia gusła i pasuje, liftuje i jeździ. Wielu to się udało a używkę sprężyny Patrola to co drugi patrolowiec za flachę odda. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
sarnovsky
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 27 Skąd: Chmielnik
|
Wysłany: 08-01-2016, 11:09
|
|
|
miałem wywaliłem |
|
|
|
 |
adrianoss24
Forumowicz
Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 36 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 09-01-2016, 20:16
|
|
|
Potwierzam ze sprężynami od patrola. Z przodu mam podkręcone drążki lekko a na tyle sprężyny patrola ucięte chyba o 2, albo 1,5 zwoja. Amortyzaory seria, kayaba ale naprawdę fajnie to pracuje. Lift budy 2", koła 33". Wygląda to tak:
 |
|
|
|
 |
sarnovsky
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 27 Skąd: Chmielnik
|
Wysłany: 11-01-2016, 10:11
|
|
|
przednie czy tylne springi od patrola do tyłu ? |
|
|
|
 |
adrianoss24
Forumowicz
Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 36 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 12-01-2016, 20:22
|
|
|
tylne. idealnie pasują średnicą w dolne i górne ich umiejscowienie. na szrocie za 30zł dostałem |
|
|
|
 |
sarnovsky
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016 Posty: 27 Skąd: Chmielnik
|
Wysłany: 14-01-2016, 09:35
|
|
|
adrianoss24 napisał/a: | Potwierzam ze sprężynami od patrola. Z przodu mam podkręcone drążki lekko a na tyle sprężyny patrola ucięte chyba o 2, albo 1,5 zwoja. Amortyzaory seria, kayaba ale naprawdę fajnie to pracuje. Lift budy 2", koła 33". Wygląda to tak:
Obrazek |
co to masz za felgi i z jakim et ? |
|
|
|
 |
adrianoss24
Forumowicz
Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2014 Posty: 36 Skąd: Szprotawa
|
Wysłany: 14-01-2016, 18:13
|
|
|
to są chyba od patrola, 15x8 ET-25, opona 33x10,5x15 |
|
|
|
 |
|