Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Co się psuje w Lancerach produkowanych od 2008 roku?
Autor Wiadomość
Dinozaur43 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 16V 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 4
Skąd: Konin
Wysłany: 07-01-2016, 09:47   Co się psuje w Lancerach produkowanych od 2008 roku?

Witam serdecznie,

kilka miesięcy temu kupiłem Lancera 1.8 16V, rocznik 2009. Dałem dużo więcej niż średnia krajowa ale auto nieuderzone, z przebiegiem 70 tys (teraz 74) i w miarę dobrymi oponami.

Kuzyn ma tez Lancera z 2009 i przebiej 120 tysiecy ni nic mu sie nie zepsulo w aucie przez ten czas.

Prosze uzytkownikow Lancerow w szczegolnosci 1.8 16V o informacje co sie w ich autach zepsulo i przy jakim przebiegu?

Ja mam zamiar to auto raczej trzymac z 5-7 lat wiec mogę osiagnąc przebieg 150-200 tysiecy.
Czy ktos ma juz taki przebieg i co sie dzieje z autem, co sie popsulo?

Ja na trasie jezdze wolno, ekonomicznie i mi pali 6,5 litra, miasto przelotowe i tez wolno wiec mysle, ze pali z 8,5 ale na trasie przy wyzszych predkosciach pali duzo i halasuje troche.

Prosze o pomoz i info co sie moze psuc i przy jakim przebiegu?

Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za wiadomosci.
 
 
lobuzek 
Forumowicz
lobuzek


Auto: Honda Accord Tourer 2,0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 576
Skąd: Tarnów
Wysłany: 07-01-2016, 12:11   

Wszystko jest na forum, wystarczy poszukać. W 1,8 lubi się wyciągnąć łańcuch rozrządu, jeśli masz LPG to uwaga na luzy zaworowe. Dużo tych usterek nie znajdziesz, ale polecamy lekturę forum, jest dużo ciekawych rzeczy.
 
 
Dinozaur43 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 16V 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 4
Skąd: Konin
Wysłany: 07-01-2016, 12:25   

Rzecz w tym, ze nie chcialbym przegladac calego forum a jedynie miec podsumowanie oparte na faktach.
Moze ktos ma caly obraz sytuacji i moze podac problemy / ryyzka i lata produkcji / prezbiegi kiedy dane zjawisko / problem moze zaistniec?

Pozdrawiam i dziekuje
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 07-01-2016, 13:44   

Dinozaur43 napisał/a:
Rzecz w tym, ze nie chcialbym przegladac calego forum

Po to jest forum, aby z niego umiejętnie korzystać (szukać i czytać). :wink:
Witamy na forum i zapraszamy do lektury w naszym dziale: http://forum.mitsumaniaki.pl/index.php?c=48
P.S.
Lancer z tym silnikiem nie lubi jazdy na niskich obrotach. Ja praktykuję jazdę na niższym biegu i wyższych obrotach, aby być przygotowanym :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Dinozaur43 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer 1.8 16V 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2016
Posty: 4
Skąd: Konin
Wysłany: 07-01-2016, 14:24   

Rozumiem. Dobrze. Przejrze to forum.
Lancer ma podobno opinie auta ktory powoduje bankructwo salonow Mitsubishi.
Ja jaezdze na obrotach tak 1800-2700.
Na trasie 80-100 a po miescie 40-70 - Konin w miare przelotowe miasto.
Mam nadzieje ze nie bede mial problemow z tego tytułu.
 
 
batman2003 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Lancer IX 1.5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 20-02-2016, 20:20   

U mnie w inform 1.5 z końca 2009 roku,odpukac nie zepsulo się nic. Przebieg 121.000km.
Natomiast to co się może zdarzyć to:
- akcja serwisowa na jakiś moduł świateł(sprawdź sobie w Aso)
- przy mało agresywnej jeździe pomoc są problemy z tylnimi hamulcami (zapisanie się elementów).mnie się nie zdarzyło, bo mimo 6,5 roku dalej jeszcze do Aso i tam mi zawsze czyszczą,
- uszczelka górną w przednich drzwiach od kierowcy się lekko pocałowała(za długą musiałaby),ale nie zrobiłem tego na gwarancji bo mi za bardzo nie przeszkadza a nie chciałem żeby drzwi rozbierali.

Pozdrawiam
 
 
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 20-02-2016, 22:26   

batman2003 jeszcze raz o tej uszczelce i po Polsku. O co chodzi z ta uszczelka? Domamyslam sie ze byla za długa, ale co sie porobiło? A i hamulce z tyłu potrafią się zapiec na prowadnicach. Czyszczenie i smarowanie pomaga.
_________________

 
 
thewlsd 
Nowy Forumowicz
thewlsd

Auto: Mitsubishi Galant SportEdition
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Kwi 2016
Posty: 6
Skąd: warszawa
Wysłany: 17-04-2016, 12:11   

właśnie co się porobiło z tą uszczelką ? :)
 
 
kotakot 
Forumowicz

Auto: był Lancer '07, jest 03 '19
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 126
Skąd: Grudziądz-Toruń-Wawa
Wysłany: 27-12-2016, 19:50   

U mnie przy przebiegu nieco ponad 100 tys. km wygląda to tak:
- lakier i jego kiepska jakość, rysy wszędzie... (w zasadzie wypadałoby go całego polakierować ;P)
- sonda lambda (dokładnie nie pamiętam ale nowa kosztowała mnie ok 1,5 k)
i ... to by było na tyle póki co (tfu tfu) ;)
Niedawno wymieniłem akumulator, co roku przegląd i wymiana części eksploatacyjnych i już...
 
 
hudy85 
Forumowicz

Auto: Lancer '08 INSTYLE 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 62
Skąd: Opolskie
Wysłany: 17-07-2017, 15:34   

Odgrzeję... jak z tymi pompami oleju ? Też taki shit wkładali z wycierającym się gniazdem i ołówkiem? Ktoś miał "przyjemność" już robić?
 
 
Dooomino 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 24-07-2017, 08:32   

W twoim aucie pompa oleju napędzana jest łańcuszkiem, nie masz żadnych ołówków .
 
 
hudy85 
Forumowicz

Auto: Lancer '08 INSTYLE 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 62
Skąd: Opolskie
Wysłany: 24-07-2017, 09:33   

Skąd masz takie info? Mogę jakiś link do źródła?
 
 
Dooomino 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 24-07-2017, 09:39   

Stąd, że sam tam zaglądałem i widziałem na własne oczy :D
 
 
hudy85 
Forumowicz

Auto: Lancer '08 INSTYLE 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2016
Posty: 62
Skąd: Opolskie
Wysłany: 24-07-2017, 11:38   

Czyli jeszcze gorzej :)

[ Dodano: 24-07-2017, 11:39 ]
Jest i ołówek i napinacz
 
 
Dooomino 
Forumowicz

Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2017
Posty: 62
Skąd: Sanok
Wysłany: 24-07-2017, 12:01   

Ołówek byl w wersjach gdzie były walki wyrównoważające, jak masz łańcuszek to po co ołówek ? W tych wersjach wycierają się tylko napinacze przez co może łańcuszek przeskakiwać ale wada wychodzi dopiero przy przebiegu 300-400 tys km

@ chyba jednak się mylę, to gdzie dokładnie w tej wersji jest ten ołówek i po co on jest skoro napędzane to jest łańcuszkiem, nie ogarniam tej niemieckiej myśli ..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.