Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2G 95-99] Wytrzymałość
Autor Wiadomość
rico003 
Nowy Forumowicz
RICO


Auto: ECLIPSE GSX 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 4
Skąd: Kup,Opolskie
  Wysłany: 04-01-2016, 12:44   [2G 95-99] Wytrzymałość

Witam!
W wielu silnikach można tak robić i wytrzymują ale czy w Eclipsie silnik wytrzyma bez zakucia? Chodzi mi od podniesienie mocy z 210hp na 350hp. Czy już trzeba kuć? No i czy skrzynia wytrzyma.
Słyszałem że 4g63t są dość wytrzymałe.
Dziena za odpowiedzi.
 
 
tom580 
Forumowicz
tom580

Auto: Mitsubishi Eclipse GST 1995
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 41
Skąd: Koszalin
Wysłany: 07-01-2016, 13:18   

Witam i gratuluję zakupu. Fakt te silniki są podatne na podnoszenie mocy i bez zakucia przy dobrym wystrojeniu wytrzymują nawet do 350Km no ale to już autka doinwestowane i dobrze zrobione. Niestety te silniki są podatne na crankwalk i potrafią wypluć panewki:/ ale jeśli jest dobrze utrzymany silnik to sobie poradzi. Jednak gdybyś chciał próbować mocniej kręcić to polecam zacząć od dołu silnika i zmiany wału na jakiś od EVO bo fabryczne są plastelinowe i doboru dobrych panewek dalej zmiana dolotu wydechu głowicy bo sporo ogranicza turbo wtryski sterowanie czyli $$$ i jeszcze raz $$$. Jak coś to poczytaj:
http://www.mekp.pl/viewtopic.php?t=150 powodzenia z autkiem i w modach
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-01-2016, 01:02   

rico003 napisał/a:
Chodzi mi od podniesienie mocy z 210hp na 350hp. Czy już trzeba kuć? No i czy skrzynia wytrzyma.

Jakby było nowe to nawet jakiś czas i owszem, ale po tylu latach bez remontu silnika i skrzyni nie zaczynaj marzen o zylionie koni.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rico003 
Nowy Forumowicz
RICO


Auto: ECLIPSE GSX 2G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Sty 2016
Posty: 4
Skąd: Kup,Opolskie
Wysłany: 08-01-2016, 18:26   

tom580, Dzięki za link i odp ;)
Jak będę robił jakieś mody to wkleje jakieś foty 8)
Powiedz mi jeszcze gdzie moge szukac jakis dobrych czesci bo na ebay jest sporo tylko ze tam jest od 400+hp i jeszcze ceny takie cos podchwytliwe typu 2 tysie PLN za caly turbo kit.
_________________
GSX 4G63T by RICO / Wiktor
 
 
RENZO 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Eclipse II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 4
Skąd: Żarki
Wysłany: 25-01-2016, 20:00   

rico003, 4g63T wytrzyma 350KM o ile jest to 6 Bolt to sie zgodze żaden inny 4g63T z Eclipse nie zniesie 350 bez kucia. Prosty i Tani sposób na 7 Bolt'a korby i tłoki z Evo wał może zostać stary. Co do ebay'owych Kitów dosłownie nie licz na to że to będą tanie konie bo wystrojenie tego bubla jest trudniejsze a i tak prędzej czy później się to rozleci lub motor :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.