 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[EA2A/W 2.0] Podgrzewane dysze spryskiwacza / dysze mgłowe |
Autor |
Wiadomość |
Pieraś
Mitsumaniak

Auto: Kombi Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 1203 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 07-01-2016, 10:49 [EA2A/W 2.0] Podgrzewane dysze spryskiwacza / dysze mgłowe
|
|
|
Cześć.
Uzywałem szukajki - zbyt posty rozmyte i mało konkretów dla mnie.
Cel:
- dysze podgrzewane
- i / lub dysze mgłowe
Pytania:
1. od jakiego samochodu by pasowały podgrzewane ?
2. jeśli nie P&P to jak mocne przeróbki i ile fatygi w realizacji?
3. czytałem, że można podpiąć dysze mgłowe od Citroena C3
3.1. jak one się mają w przypadku prędkości 140+ podczas pryskania ?
3.2. sa P&P, czy coś trzeba nacinać itp. żeby przełożyć przez maskę?
3.3. ktoś ma zdjęcie otworu w mascie i wymiary dziury by pod tym kątem szukać zamiennika?
3.4 rozumiem, że lepiej podgrzewane dysze niż kombinować z podgrzewaniem wężyka poprzez np. owijanie gdzieś koło chłodnicy?
Bardzo bym prosił o wypowiedzi ludzi, którzy są w temacie - niestety brakuje trochę takich postów, gdzie ktoś takie coś robil np. z fotorelacją (wyjątek z kolegą, który pokazał z owijaniem wężyka - trochę za dużo tego - szukam rozwiązania mniej ordynarnego) |
_________________ Szybki Lopez. |
|
|
|
 |
muka997
Forumowicz
Auto: Lancer 1.8 Sportback Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Paź 2013 Posty: 265 Skąd: Południe Polski
|
Wysłany: 07-01-2016, 16:56
|
|
|
ja mam dysz mgłowe uniwersalne takie jak te:
http://allegro.pl/mglowe-...5765244978.html
efekt spryskiwania w okresie letnim był zadowalający, nie taki jak na zdj na aukcji ale dobry i nie było zbytniej różnicy czy jechałeś 50 czy 140, dawały rade, teraz (od zmiany płynu na zimowy) jest mniejszy rozprysk ale dają rade, jest to chyba wina struktury płynu zimowego
jeśli chodzi o montaż to nie ma większego problemu, ściągasz stare dysze zakładasz nowe, ale mam dwie rady przy montażu:
1. dokręcaj z "uczuciem" bo gwint jest z tworzywa i można go ukręcić
2. uważaj przy zakręcaniu śrubki żeby ci nie spadła bo może wpaść do maski i jest problem (mi się tak stało i wyciągałem ją ponad godzinę ) i jeśli śię straci to jest problem dobrać inna bo rozmiar nakrętki jest coś pomiędzy M6 a M8 |
|
|
|
 |
zimn
Forumowicz
Auto: Galant EA5W AT @LPG '02
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 58 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-01-2016, 16:21
|
|
|
ja dam od siebie że te dysze są fajne przez pierwszy rok. Potem (właśnie po zimie) zaczynają się problemy dysze się często zatykają pryskając np na maskę lub w któryś róg szyby. Próbowałem je myć przedmuchać nawet użyłem myjki ultradźwiękowej nic nie daje. Ten plastik który jest wewnątrz dyszy który formuje strumień robi się matowy (pewnie płyn lub warunki go nadgryzły) praktycznie nie nadają się do użytku. Po półtorej roku przesiadłem się na zwykłe |
_________________ Galant 2,5 @ 160 HP AT kombi |
|
|
|
 |
parian
Forumowicz
Auto: C-Crosser 2.4 CVT+LPG, 2009r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lis 2015 Posty: 217 Skąd: Police
|
Wysłany: 21-01-2016, 16:51
|
|
|
Wkładając oryginalne dysze od innego auta nie powinno być problemów z żywotnością. Te z aukcji to pewnie zwykłe chińczyki. Jak mi kiedyś czas pozwoli to zobaczę czy z C5 da radę przełożyć. |
_________________ To już 5 Mitsu w moim życiu!
Były:
- 1987r. Galant 1,8TD
- 1992 r. Galant 1,8 Pb
- 1993 r. Lancer 2,0 D
- 2002 r. Galant 2.5 V6 Elegance kombi+LPG Stag QMax Plus
Jest: 2009 C-Crosser 2.4 CVT (też Mitsu!) |
|
|
|
 |
Tomii
Mitsumaniak
Auto: C4, BX, Espace 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 05 Kwi 2010 Posty: 1889 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 21-01-2016, 21:12
|
|
|
Ja mam dysze mgłowe z Focusa MK3 i są super, dół musiałem trochę podciąć żeby weszły w otwory w masce. |
|
|
|
 |
|
|