[3.5 V6] Długo kręci zanim zapali |
Autor |
Wiadomość |
avemisior
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 3,5
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2015 Posty: 8 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-12-2015, 10:48 [3.5 V6] Długo kręci zanim zapali
|
|
|
Witam
Problem jak w temacie zanim zapali trzeba kręcić prawie 20s (nawet jak na polu jest ciepło). Założyłem zawór zwrotny na za pompą na zasilaniu silnika, nic nie pomogło. Zaznaczam, że w aucie jest oryginalna pompa tylko zbiornik paliwa od Matiza ponieważ mam zbiornik LPG zamiast oryginalnego baku. Jak auto zapali to chodzi idealnie trzyma równo obroty na poziomie 700. Ma ktoś jakieś pomysły ? Mam jeszcze prośbę mógłby mi ktoś zmierzyć długość bagnetu od miejsca oparcia bagnetu na rurce do poziomu max i min. Bo mechanik mi zgubił bagnet. pozdrawiam |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 27-12-2015, 22:36
|
|
|
Otóż polecam sprawdzić czy wtryski lpg nie Puszczają lpg w kolektor na postoju. Albo reduktor zwaworem bezpieczeństwa lub podciśnieniem . Jakie masz graty w instalce lpg? W skrócie to trzeba ściągnąć wężyk z każdego wtrysku lpg na postoju i włożyć do szklanki z wodą i to samo zrobić z wężykiem podciśnienia w reduktorze. Myślę że to jest przyczyną |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-01-2016, 08:45
|
|
|
Świece żarowe, uszczelniacz na pompie wtryskowej, dziurawa membrana w podstawie filtra paliwa, rzadziej dziura na przewodach paliwowych, dziura w smoku. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 02-01-2016, 11:17
|
|
|
O kurde, to w benzynie sa świece żarowe? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-01-2016, 12:46
|
|
|
nie zauważyłem |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 02-01-2016, 21:20
|
|
|
:d |
|
|
|
 |
DOHC24
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Mar 2014 Posty: 22 Skąd: jaworzno
|
Wysłany: 04-01-2016, 19:08
|
|
|
Filter paliwa to samiutko mialem po wymianie nie powtarza sie jest ok |
_________________ LIS |
|
|
|
 |
szatan666
Forumowicz

Auto: Pajero II V6 1996
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2009 Posty: 114 Skąd: Rzeszów / Amsterdam
|
Wysłany: 23-01-2016, 19:18
|
|
|
Mam ten sam problem , albo trzeba długo kręcić albo palić na 3 razy w sumie zaden problem ale w zimie aku dostaje w d..., tez mam nieoryginalny bak, wszystko przełożone nawet wskaznik poziomu przelozyłem, no prawie wszystko nie przełożyłem tego czegos do pochłaniania oparów.
Sprobuje zrobic pstryczek elektryczek ktorym podpompuje paliwo zanim odpale auto , nie mam pomysłow co to moze być, na ciepłym silniku pali na benzynie idealnie , od kopa |
|
|
|
 |
|