Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zasadzam się na tego Lancera X 1,8 LPG - doradźcie! please
Autor Wiadomość
picek 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: kudowa
Wysłany: 24-01-2016, 17:17   Zasadzam się na tego Lancera X 1,8 LPG - doradźcie! please

Czarny piękny Lancer. Fabrycznie dostosowany do lpg. Rocznik 2011, 73000 km. Rozmawiałem z właścicielem, jest już w drugich rękach.
Co mnie zastanawia: jak sprawdzić, że jest on przystosowany do gazu (bifuel)??, czy to nie dziwne, że 5- letnie auto jest już w drugich rękach? Jak sprawdzić, czy obecny właściciel - os. pryw. nie kupiła go w komisie? Na co zwrócić uwagę sprawdzając prawdziwość przebiegu?

http://otomoto.pl/oferta/...m-ID6yeach.html

Pomóżcie, doradźcie.
BTW - mam też Lancera poprzedniej wersjiz 2005r., 2,0 z gazem do sprzedania, po lekkim spotkaniu z dzikiem. Jeszcze go blacharz nie robił, ale już mam części - może ktoś chce kupić jeszcze przed naprawą?
Zapraszam.
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 24-01-2016, 17:47   

pytanie kiedy był 1 właściciel - jeżeli produkcja 2011 i gość kupił po roku i jeździ od 2012.. to może chce sprzedać i wymienić na coś lepszego.
Tą kwestię należy sprawdzić porządnie (nie na słowo).

Cena trochę wysoka jak dla mnie.. Dorzucisz 20kzł i masz nówkę z salonu. Trochę mało stracił na wartości jak na auto z drugiej reki.
 
 
picek 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: kudowa
Wysłany: 24-01-2016, 17:53   

Sprawdziłem na www.historiapojazdu.gov.pl i wychodzi, że najpierw miały go 2 firmy, a obecny właściciel kupił go w lipcu 2015r i już chce go sprzedać! Z kolei pierwszy rejestrowany przebieg z kwietnia 2015r wynosi 51009 km. Dziwnie równa liczba, gdyby nie ta dziewiątka.
Chyba trzeba odpuścić...
Co sądzicie?
_________________

 
 
juar_78 
Forumowicz

Auto: MitsubishiLancerKombi2.0 2006
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 461
Skąd: Śląsk
Wysłany: 24-01-2016, 20:38   Re: Zasadzam się na tego Lancera X 1,8 LPG - doradźcie! plea

picek napisał/a:
Czarny piękny Lancer. Fabrycznie dostosowany do lpg. Rocznik 2011, 73000 km. Rozmawiałem z właścicielem, jest już w drugich rękach.
Co mnie zastanawia: jak sprawdzić, że jest on przystosowany do gazu (bifuel)??, czy to nie dziwne, że 5- letnie auto jest już w drugich rękach? Jak sprawdzić, czy obecny właściciel - os. pryw. nie kupiła go w komisie? Na co zwrócić uwagę sprawdzając prawdziwość przebiegu?

http://otomoto.pl/oferta/...m-ID6yeach.html

Pomóżcie, doradźcie.
BTW - mam też Lancera poprzedniej wersjiz 2005r., 2,0 z gazem do sprzedania, po lekkim spotkaniu z dzikiem. Jeszcze go blacharz nie robił, ale już mam części - może ktoś chce kupić jeszcze przed naprawą?
Zapraszam.


Tak z innej boczki. Bo też mam Lancera CS 2.0 z LPG. Nie boisz się, że Lancer X 1.8 będzie mniej dynamiczny niż stare porządne 2.0 4g63?
 
 
multikos 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan 1,6 Invite `15
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lis 2015
Posty: 70
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-01-2016, 20:54   

picek napisał/a:
l kupił go w lipcu 2015r i już chce go sprzedać!
Co sądzicie?


To przecież może być leasing, czyli po leasingu właściciel/użytkownik jedynie go wykupił od firmy leasnigowej i teraz chce sprzedać.
 
 
 
JCH 
Mitsumaniak
Forumowa Opozycja


Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 23 Maj 2005
Posty: 8078
Skąd: Bytom
Wysłany: 24-01-2016, 21:27   

picek napisał/a:
Jak sprawdzić, czy obecny właściciel - os. pryw. nie kupiła go w komisie?
Poprosić o skan / zdjęcie Karty Pojazdu i dokumenty na podstawie, którego został zakupiony (umowa / faktura).
_________________
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"

MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 
 
 
picek 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: kudowa
Wysłany: 24-01-2016, 22:09   

Tak z innej boczki. Bo też mam Lancera CS 2.0 z LPG. Nie boisz się, że Lancer X 1.8 będzie mniej dynamiczny niż stare porządne 2.0 4g63?

... No tak słyszałem, że jest inna dynamika, że trzeba go mocno kręcić na obroty..., ale mój Lancer już trochę wysłużył... 250 tys. km...

[ Dodano: 02-02-2016, 16:31 ]
Byłem w salonie na jeździe próbnej nowym miśkiem 1,6, ale ciekawsze były rozmowy z dealerem. Okazuje się, że wycofali silniki 1,8 ponieważ już nie spełniają norm spalania Euro 6, następnie wycofali się z przystosowania fabrycznego silnika do gazu, ponieważ nawet te z utwardzanymi gniazdami zaworów również nie spisują się dobrze. Generalnie bryndza... no chyba, że do lancera założyć gaz z ciekłą fazą wtrysku. edit Jeśli dużo się jeździ i nie ma swojej firmy na wydatki paliwowe, to pozostaje jakaś skoda z gazem albo zgoła peugeot 301 klasy budżet.. taczka :(
_________________

Ostatnio zmieniony przez tyku 02-02-2016, 16:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 02-02-2016, 16:36   

picek napisał/a:
nawet te z utwardzanymi gniazdami zaworów również nie spisują się dobrze.
Na forum panują odmienne opinie. :roll:
picek napisał/a:
Byłem w salonie na jeździe próbnej nowym miśkiem 1,6,

I jak było, bo jakoś nic nie napisałeś konkretnego :?:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
picek 
Nowy Forumowicz

Auto: lancer 2,0 2005r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Sty 2009
Posty: 11
Skąd: kudowa
Wysłany: 02-02-2016, 17:32   

Wrażenia z jazdy bardzo pozytywne, czyli nic nowego, bo poprzedni model też jeździ fajnie. Trochę brakuje mu mocy, i rzeczywiście trzeba go wkręcać na obroty. Ciekawe jak jest z silnikiem 1,8? Myślę, że jednak trochę lepiej...

Zaś co do zasilania gazem, kolega miał lancera 1, 8 bez przystosowania do gazu , to musiał szybko wymienić głowicę... nie wiedział, że trzeba regulować zawory ręcznie
_________________

 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 02-02-2016, 18:50   

picek napisał/a:
kolega miał lancera 1, 8 bez przystosowania do gazu , to musiał szybko wymienić głowicę... nie wiedział, że trzeba regulować zawory ręcznie
Jak się kupuje samochód z gazem lub zakłada instalację gazową, to wypada się dowiedzić jak serwisować auto, aby nie był przykrych niespodzianek.
Zapraszam do tematu: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=37991
:wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
marcink 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Sedan Intense 4A92
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Cze 2015
Posty: 568
Skąd: Kraków
Wysłany: 02-02-2016, 19:27   

picek napisał/a:
następnie wycofali się z przystosowania fabrycznego silnika do gazu, ponieważ nawet te z utwardzanymi gniazdami zaworów również nie spisują się dobrze.

Z tego co można wyczytać z forum, dużo osób ma zamontowane LPG w 1.8 i robi nimi słuszne przebiegi. Być może opinia pana z salonu dotyczyła silnika 4j10 (140km SOHC), który jakoś po 2011 zastąpił 4b10 (143km DOHC, w którym zdaje się jest mniej zabawy przy regulacji luzów zaworowych). Podejrzewam, że gdyby nie normy emisji spalin, to sam bym teraz miał 4b10 albo i 4b11 pod maską.
_________________
Mój misiek
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 03-02-2016, 07:03   

Nie ma co wierzyć w opinie "Panów z salonu". Im zależy na tym, by zrobić jak najmniej za jak najdrożej. Dobrego mechanika warto mieć w rodzinie :) . Ale przyznam się, że jednak opinie o bezawaryjności w jeździe na gazie są w jakimś sensie wartościowe. Lancer dobrze nadawałby się do gazowania, gdyby nie te przeklęte szklanki...
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-02-2016, 08:48   

Cytat:
Lancer dobrze nadawałby się do gazowania, gdyby nie te przeklęte szklanki

Ale to temat do ogranięcia i to pewnie niekoniecznie w serwisie.
Mam takiego Lancerka na oku w niemczech i gościu piszę ze jest wąłsnie po serwisie popychaczy.. zastabawiam się bo tani nie jest, ale czy wersje w DE były z lepszymi głowicami?

http://www.mobile.de/pl/S.../218980735.html

Ewentulanie ten...
http://www.mobile.de/pl/S.../221043180.html
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.