Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kiciuś S-Type 3.0V6
Autor Wiadomość
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 24-01-2016, 22:29   

adt81 napisał/a:
Jest komfortowo aczkolwiek nieco ciasno - wielki plus za wspomaganie bo jest bajeczne. Napęd na tył powoduje znacznie większą łatwość manewrowania mimo, że od Gala jest większy.


Czy rzeczywiście bagażnik jeszcze mniejszy niż w galancie?

Napęd na tył daje lepszy skręt (brak przegubów). W 5m aucie średnica zawracania corsy C. Galant pod tym względem jest paskudny do manewrowania. W zasadzie wszędzie wjeżdżam tyłem.

adt81 napisał/a:
Trzeba sobie zdać z jednego sprawę - takich aut nie kupuje się dla ich niezawodności czy funkcjonalności. Tak jak to powiedzielli panowie z najpopularniejszego brytyjskiego show motoryzacyjnego - Because it's a Jag


Strasznie mi się podoba XJ, ale właśnie dlatego, że to Jag i to wybrałem Japoński kierunek ;) Piękne i niepowtarzalne auto. Ale może drenować kieszeń jak szalone. Choć pewnie to kwestia jak auto było zadbane. Jak w każdej innej marce.
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 24-01-2016, 23:01   

Owczar napisał/a:


Czy rzeczywiście bagażnik jeszcze mniejszy niż w galancie?


Tak mimo tego, że jest dłuższy to niestety płytszy.

Owczar napisał/a:
Strasznie mi się podoba XJ, ale właśnie dlatego, że to Jag i to wybrałem Japoński kierunek ;) Piękne i niepowtarzalne auto. Ale może drenować kieszeń jak szalone. Choć pewnie to kwestia jak auto było zadbane. Jak w każdej innej marce.


Dokładnie tak jak piszesz - kwestia zadbania i podejścia do auta. Mnie też bardzo podoba się XJ ale w codziennej eksploatacji może być kosztowniejszy - to już dla pasjonata do głaskania bardziej się nadaje.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
mkm 
Forumowicz

Auto: Colty
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 187 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 14126
Skąd: Krakow
Wysłany: 25-01-2016, 13:50   

Owczar napisał/a:
Japończycy też mają u siebie rhd ale nie traktują reszty świata jak drugą kategorię ;)

A ręczny w Colcie CJ, Outlanderze I, Eclipsie? :wink: :twisted: i pewnie jeszcze w wielu innych :P
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-01-2016, 14:07   

Nie wiedziałem, że mitsubishi tez takie kwiatki wypuszczalo. Ale jakby nie było tu mamy auto, które jako nowe kosztowało grubą kasę, a marka premium :) w galancie mitsubishi nie poszło na łatwiznę ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 25-01-2016, 19:17   

Lexus IS :P

Jag raczej nie jest rajdówką która by zachecała do jazdy na ręcznym :badgrin:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14370
Skąd: Pruszków
Wysłany: 25-01-2016, 19:26   

Is ma z prawej ręczny, ale w rhd ma z lewej ;)
 
 
adt81 
Mitsumaniak


Auto: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 04 Gru 2010
Posty: 845
Skąd: Łańcut/Kosina
Wysłany: 25-01-2016, 20:24   

robertdg napisał/a:
Lexus IS :P

Jag raczej nie jest rajdówką która by zachecała do jazdy na ręcznym :badgrin:


Dokładnie zwłaszcza, że to ciężkie bydle a długie niskie biegi nie pomagają. Jednak jak już wspomniałem to taki krążownik i fajnie się nim krąży aczkolwiek na wyższych biegach jest czym wyprzedzić. Co innego wersja S-Type R Supercharged 4.2 V8 395KM :twisted: - żałuję, że mnie nie stać na takie cacko ;-) . Z drugiej strony jakbym dysponował taką kasą to pewnie celowałbym w XKR.
_________________
Jest: Porsche Cayenne Turbo 4.8
Był: Jaguar S-Type R 4.2 V8 SC
Był: Jaguar S-Type 3.0V6 2001r
Był: Mitsubishi Galant 2.5V6 1998r
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.