Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] Nie przełącza się na gaz, zimne powietrze z kli
Autor Wiadomość
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-01-2016, 21:13   

Przewody wychodzące z rurek 10154 zasilają nagrzewnice, oba powinny być gorące wtedy gdy wskaźnik temperatury jest w połowie swojego zakresu:



Jak wspomniane było wcześniej, kwestia weryfikacji czy układ jest dobrze odpowietrzony - czy obieg jest wlasciwy, napewno musisz skontrolować poziom płynu zaówno w chłodnicy jak i zbiorniczku wyrównawczym po ostudzeniu silnika
Owczar napisał/a:
Przejedz kawałek i potem dolej powoli płyn. Zostaw na noc. Następnego dnia dolej do zbiorniczka.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
tzm0 
Mitsumaniak

Auto: Galant 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Lip 2014
Posty: 37
Skąd: Poznań
Wysłany: 27-01-2016, 22:10   

Ok wszystko się wyjaśniło.... potrzebny był czas i płyn.... w sumie wlałem sporo ponad 6L, prawie 7. Najpierw wyczytałem że powinno być 6 w środku więc wlałem do chłodnicy 6 litrowych flaszek. Po 3 dolewkach i 3 ostudzeniach ruszył gaz i zaczął się grzać w środku. Dziękuję serdecznie wszystkim za pomoc. Rurki na obrazku na początku były rzeczywiście zimne, teraz jest wszystko OK. Silnik chodzi pięknie po wykonaniu procedury programowania ECU. Nic się nie grzeje w autku ciepło no i tanio bo na gazie, a czeka mnie podróż 1800km do Polski za 4 tygodnie (muszę odwieźć autko i idzie pod młotek, nielegalnie jeździłem po UK więc pora pożegnać się z misiakiem).
_________________
2017 -> Poszukiwania Lancera
C4 1.6 HDi 2016-2017
EA5A 2015-2016
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.