 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:15 |
Technika jazdy 4x4 |
Autor |
Wiadomość |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 12-01-2016, 17:18
|
|
|
kaczka81s napisał/a: | Niestety w AWD ręczny nie jest wskazany bez wciśniętego sprzęgła. Kilka razy próbowałem podobnych rzeczy, ale bez rezultatu. | Ja mam wrażenie że przy O1 wciskanie sprzęgła przy poślizgu to najgorsza rzecz jaką można zrobić. Jak kiedyś próbowałem na parkingu sztucznie wpaść w poślizg, to dopiero przy wciśnięciu sprzęgła udawało się żeby samochodem zarzuciło. |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 18-01-2016, 11:18
|
|
|
Jak chcesz zarzucić tyłem to zredukuj bieg i prawy pedał w podłoge, i pamiętaj o bardzo szybkiej kontrze kierownicą, nie możesz spóźnić.
Ja żadnych ręcznych w moim O1 nie używałem a tylko gaz i kierwonica.
inna sprawa, że przy normalnej jeździe O1 jest podsterowny, tak samo jak mój obecny Forester XT.
Gaz, kontra i pięknie idzie bokiem. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-01-2016, 00:07
|
|
|
Maddox napisał/a: | Jak chcesz zarzucić tyłem to zredukuj bieg i prawy pedał w podłoge, i pamiętaj o bardzo szybkiej kontrze kierownicą, nie możesz spóźnić.
Gaz, kontra i pięknie idzie bokiem. |
Potwierdzenie tego co Maddox pisze
https://www.youtube.com/watch?v=cuZL3VgUELQ |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|