Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C62A 1.5] To wyswietla palm po badaniu pomozecie
Autor Wiadomość
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 11:17   [C62A 1.5] To wyswietla palm po badaniu pomozecie

Witam niemoge zamiescic loga z palma wiec napisze moze wam jako specjalistą cos to powie prosze o porade juz niewiem co wymieniac

FLG0-173
FLG1-119
TIMA-25*
COOL-100,6*C
FTRL-111,5%
FTRM-116,2%
FTRH-83,5%
FTO2-106,9%
EGRT-261,8*C
O2-R-0,06V
BATT-13,3V
BARO-1,00bar
ISC-85
TPS-27,8%
MAFS-339,7Hz
ACLE-0,0%
RPM-3313
KNCK-36
INJP-4,86ms
-----17
AIRT-41,5*C
O2-F-0,00V
----0
CUS0-59
CUS1-57
CUS2-0
CUS3-53
CUS4-146
CUS5-146
CUS6-160
CUS7-5

Tak dla wyjasnienia gwiazdki oznaczają stopnie a te kreki to tak wychodzi z loga oryginalnie zadnych oznaczen czekam na odpowiedzi moze sie wam cos nasunie
Ostatnio zmieniony przez akbi 04-06-2007, 13:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 10-04-2007, 11:38   

COOL to temp płynu chłodzącego?? - bo 100*C tto chyba by było za dużo.
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 11:53   

DOKLADNIE tylko to jest najwyzsza wartosc potem wlancza sie wentylator i zbija do 98,8 i tak w kolko mialem kiedys problem z ogrzewaniem ale po wymianie i naprawie jest juz ok kiedys opisalem co bylo w moim autku teraz to problem z dlawieniem sie auta i zaczyna brakowac mi sil bo juz wszystko wymienione a efektow brak jak sie dusil tak dusi sie dalej
 
 
Karwoś 
Mitsumaniak

Auto: Ford C-Max Hybrid 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 14 Maj 2005
Posty: 1446
Skąd: Suwałki
Wysłany: 10-04-2007, 12:55   

No tak - ale przypadkiem nie powinno być 70 - no może troche więcej ??
_________________
Lancer 2,0 '04 Automat. - już u nowego właściciela

Czas może na Space Stara dla żony?
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24298
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 10-04-2007, 13:13   

COOL jest dobrze,
bardziej mi sie nie podoba:
O2-R (za niska jak na 3k rpm i prawie 5 ms wtrysku) oraz KNCK - czyli spalanie stukowe = opoznienie zaplonu = mulowatosc auta
jak dla mnie sonda lambda do wymiany, czujnik spalania stukowego do sprawdzenia lub lepsze paliwo musisz tankowac
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 10-04-2007, 13:20   

jarekft, poprzednio pisałeś że w warsztacie Mazdy sprawdzili (ustawili) Ci zapłon - powiedzieli że jest wsio ok - na 10st.
W Twoim aucie wyprzedzenie zapłonu to 5st. Dodatkowo do ustawiania/sprawdzania masuje się złącze zapłonu (na ścianie grodziowej).
Zainteresowałeś się tym tematem?
 
 
burst
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 15:24   

Tak jak pisze Krzyzak lambda zdecydowanie za niska. Masz też dziwnie wysokie wskazania MAFS, jeżeli przy odczycie samochód stał w miejscu to wypadało by sprawdzić przepływomierz.
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 17:52   

Wiec tak zapłon ustawilem u kolegi mechanika na lampie i z zmasowanym pinem na 5* jak powinno byc wydrukowalem sobie jak powinno sie masowac i gdzie podlanczac bo kolega naprawia fiaty wszelkiej masci jest w tym specjalista ale dlamnie zrobil wyjatek wiec sam widzialem jak podlonczyl lampe i na kole na dole bylo 5* a co do pomiarow auto bylo w spoczynku podczas testu nieporuszalem sie mialem powylanczane wszelkie uzadzenia elektryczne ogulnie caly zapisany log niepotrafie tu wkleic a w nim jest czas pracy oraz rozne formy testu z malymi obrotami oraz jak dodaje gazu
A teraz jeszcze cos wrucilem wlasnie z przejazdzki i tak sobie zaczolem sprawdzac auto i teraz podczas przyspieszania tak w zakresie 4,5rpm auto szarpie doslownie przez ulamek sekundy i przyspiesza dalej i znowu przy 4,9rpm tosamo i tak do 5,5 powyzej 5,5 szarpanie ustaje wiec teraz niedosc ze sie dusi i nieprzyspiesza to doszlo jakies szarpanie juz brak mi sil
[ Dodano: 10-04-2007, 20:22 ]
dodalem zrzut z ekranu jest wiecej widoczne i wam napewno dozo wyjasni

LOG Z PALMA

[ Dodano: 12-04-2007, 18:57 ]
Witam kurdeee zaczol sie dusic juz nawet w zakresie 1500 rpm a dotego jak hamuje obojetnie z jakiej predkosci to gasnie wymienie elementy ktore zrobilem jak cos jeszcze to doradzcie
1 czyszczenie przepustnicy i regulacja obrotow
2 wymiana kopulki palca i przewodow
3 wymiana termostatu
4 ustawienie zaplonu
5 sprawdzenie szczelnosci przewodow cisnieniowych
6 wymiana wszystkich filtrow
7 czyszczenie krokowca
i dalej zadnej poprawy a wrecz sie pogarsza przyjdzie mi jezdzic az cos padnie wtedy bede wiedzial co jest przyczyna

zalonczam log z palma log
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 12-04-2007, 19:44   

Jak dla mnie to z tego zrzutu wynika że jak przyciśniesz mocniej i obroty wychodzą ponad 3k oraz gdy jest większe obciążenie (przepływka duuużo hertzów mierzy ;) to silnik łapie trochę spalania stukowego. To by wskazywało że albo masz lipne paliwo albo źle ustawiony zapłon lub też nie jest on wystarczająco przyśpieszany/opóźniany w trakcie pracy silnika.

EDIT: nie wiem czy tak powinno być ale O2-R to chyba napięcie z lambdy pokazuje a u ciebie przeważnie jest w okolicy 0 - czy aby nie masz czasem upalonej lambdy?
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 13-04-2007, 11:34   

Witam kurde kupie jeeszcze sonde i sprawdze zaplon jeszcze raz a tak apropo to ile powinna miec napięcia sonda i czy komputer niepowinien wyswietlic błędu sondy
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13-04-2007, 12:05   

Mi się coś zdaje że aparat zapłonowy dogorywa...
 
 
jarekft
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2007, 09:59   

Witam ,przejechalem sie lancerkiem do Nowej Soli kolo Zielonej Góry tam jest chlopak ktory pracowal w serwisie mitsu po dokladnych ogledzinach i pomiarach powiedzial ze sondy mam niewymieniać natomiast o dziwo zaplon byl spowrotem 10* wiec powiedzialem ze ustawialem na 5 i opowiedzialem jak i gdzie okazalo sie ze wszystko robilem ok tylko podczas jego pracy w servisie zdazylo sie pare modeli lancerkow i coltow ktore musiely byc inaczej podlonczone bo zdazalo sie ze pomimo zmasowanego pinu komp powracal do wczesniejszych ustawien a jak on to zrobil opisuje ponizej

1.odlonczyl kleme ujemna
2.odczekal okolo 1do 2 min
3.podlonczyl kabelek do pinu i zmasowal do sruby od mcpersona
4.popodpinal lampe stroboskopowa
5.podlonczyl kleme kazal odpalic autko
6.ze wzgledu ze mam lpg ustawil zaplon na 7*
7.jeszcze raz gaszenie i odpalenie auta kontrola ponowna zaplonu
8.odlonczenie klemy ujemnej na 2 min
9.odpalenie auta przytrzymanie go na 3000 rpm tak okolo 10 sekund i ponowna kontrola
zaplon ustawiony na 7* nic sie nieprzestawilo a do tego zaczol wkoncu przytrzymywac obroty po zdjeciu nogi z gazu dodatkowo dowiedzialem sie ze czeka mnie w najblizszym czasie wymiana napinacza rozzadu oraz paska mimo tego ze maja przejechane okolo20000
poniewaz napinacz jest juz do konca naciagniety a pasek niejest na jego oko prawidlowo naciagniety i TU uklon w strone Krzyzaka najlepiej kupic komplet od hyundaya poniewaz jest najleprzy tak doradzal a ja kupilem japonski :oops:
szkoda ze ten kolega wyjezdza do Angli mialby stalego klienta aledowiedzialem sie wiele zeczy naco trzeba zwracac uwage i co kontrolowac pojezdze i opisze co i jak
AAAAAA zapomnialem te numery z odpinaniem klemy i kasowaniem pamieci kompa zdazaly sie tylko w wersjach lancerow i coltow przeznaczonych na rynek amerykanski
rozpoznac je mozna po numerach na dowodzie rejestracyjnym te na export maja cyferke z przodu w moim przypadku jest to 4MBSNC62A+++++++
sorki za taki dlugi post ale mam nadzieje ze komus sie przyda a ja wkoncu pojezdze normalnie
Ostatnio zmieniony przez jarekft 15-04-2007, 16:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 15-04-2007, 10:25   

No to jednak to spalanie stukowe w kontekście obrotów i przepływki dobrze mi się widziało że jednak to źle ustawiony zapłon :-) zatem analiza takiego logu jednak ma sens.

jarekft napisał/a:
4.popodpinal lampe oscyloskopowa


stroboskopową!
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.