Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA2A/W 2.0] Wskaźniki ciśnienie i temp oleju, voltomierz
Autor Wiadomość
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 30-01-2016, 16:48   

Z racji ze fabryczny czujnik oleju się urwał muszę w jakiś inny sposób kontrolować ciśnienie. Jedynych sposobem jest chyba ta podstawka pod filtr oleju. Czy do niej muszę kupić wskaźnik i czujnik czy mogę wkręcić jakiś czujnik do którego podlacze fabryczna wiazke żeby mi dawał sygnał na kontrolke na zegarach?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 30-01-2016, 20:20   

artufcb napisał/a:
Z racji ze fabryczny czujnik oleju się urwał muszę w jakiś inny sposób kontrolować ciśnienie.

Można naprawić uszkodzony czujnik , jak sie urwał > gwint czy końcówka ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 30-01-2016, 20:45   

Ehh, gdyby się dało łatwo naprawić to bym nie szukał innych sposobów. Pękł na równi z blokiem, gwint został w bloku, a uszczelnia go teraz wykretak, który też pękł przy próbie odkrecenia resztek. Z resztą to już drugi wykretak. Pierwszy się udało wydostać, drugi wystaje ze 2mm,więc jest problem.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 31-01-2016, 16:59   

artufcb napisał/a:
gwint został w bloku, a uszczelnia go teraz wykretak, który też pękł przy próbie odkrecenia resztek.

To jazda jak na bombie :shock: moze sie rozszczelnic
Cytat:
Pierwszy się udało wydostać, drugi wystaje ze 2mm,więc jest problem.

Trzeba wykręcic wykrętak rozwiercić przegwintowć i po robocie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
artufcb 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011
Posty: 463
Skąd: parczew
Wysłany: 01-02-2016, 13:48   

Wiercenie tam jest bezpieczne? Nie ma ryzyka uszkodzenia kanału olejowego?
Po drugie tam wiertarki nie ma gdzie włożyć.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-02-2016, 15:05   

artufcb napisał/a:
Wiercenie tam jest bezpieczne? Nie ma ryzyka uszkodzenia kanału olejowego?

Nie takie rzeczy sie robi i jest ok
artufcb napisał/a:
Po drugie tam wiertarki nie ma gdzie włożyć.

Na wszystko jest sposób
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.