Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Wymina filra paliwa - kroki
Autor Wiadomość
elkapitan 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II DID 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2015
Posty: 8
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 03-02-2016, 08:22   [II 2.0 DID] Wymina filra paliwa - kroki

Hej,

Outlander to mój pierwszy disel. Wcześniej wymieniałem filtr paliwa w Skodzie (benzyna).

Czy w przypadku wymiany filtra paliwa w Outlanderze (disel) potrzebne są dodatkowe kroki, czy mogę w prost przystąpić do demontażu starego i zamontowaniu nowego?

pozdrawiam,
elkapitan
 
 
NuMeR 
Forumowicz

Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 46
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-02-2016, 11:15   

Hej

Ja wymieniałem 3 tyg. temu Musisz wyjąć Obudowę Filtra Powietrza. Dostajesz się do filtra paliwa wypinasz stary wpinasz nowy odpalasz i po sprawie.
_________________
Fiat 126p -> Polonez Caro 1,6 -> Hyundai Pony 1,5 LPG -> Honda Civic Coupe 1,5 -> Nissan NAVARA 2,5 -> Mitsubishi Outlander II 2.0 DiD -> VOLVO XC60 3.0 T6 R-Designe
 
 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 03-02-2016, 14:56   

z ciekawości zapytam,.nie trzeba po tym zabiegu go napompować" krzekrecając zaplon ileś razy aby uruchomic pompke i napełnić filterek? Kiedys ktos mi tak robił w 1.9 TDi..
_________________
Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 
 
NuMeR 
Forumowicz

Auto: Outlander II GEN 2,0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Gru 2013
Posty: 46
Skąd: Łódź
Wysłany: 03-02-2016, 14:57   

Ja dla pewności przekręciłem kluczykiem 3 razy po czym odpaliłem i wszystko było OK
_________________
Fiat 126p -> Polonez Caro 1,6 -> Hyundai Pony 1,5 LPG -> Honda Civic Coupe 1,5 -> Nissan NAVARA 2,5 -> Mitsubishi Outlander II 2.0 DiD -> VOLVO XC60 3.0 T6 R-Designe
 
 
 
Golm
[Usunięty]

Wysłany: 03-02-2016, 17:09   

U mnie włożyłem nowy filtr. Nie zalewałem go ropą. Po wymianie kilka razy przekręciłem zapłon i odpalił za pierwszym razem bez żadnych problemów.
 
 
elkapitan 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II DID 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Lis 2015
Posty: 8
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 03-02-2016, 20:30   

Dzięki wszystkim za rady.

Mój Outlander ma już nowy filtr. Stary był w całkiem dobrym stanie. Jak wylałem z niego ropę to wyglądała na czystą (jak w 14-letniej Skodzie wylewałem benzynę była cała czarna a po odparowaniu w słoiku został czarny osad).

BTW: wsadziłem filtr Filtrona. Co o tym sądzicie?

pzdr,
elkapitan
 
 
Puzonik83 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0DID Instyle
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 78
Skąd: Kraśnik
Wysłany: 03-02-2016, 23:04   

Mi w ASO LBN powiedzieli ze filtr paliwa do 2.0did to tylko oryginał albo ewentualnie Knecht. Miewali często problemy z zamiennikami.
 
 
krecisie 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Maj 2015
Posty: 105
Skąd: Checiny
Wysłany: 04-02-2016, 08:02   

również odradzałbym podróbki filtra. Nie wiem jak jest w miśku ale..
..w służbowej Insigni nie mogli dojść przyczyny że auto gasło w trakcie jazdy często. Przyczyną okazał się ...właśnie nieoryginalny filtr.
_________________
Polonez Caro 94' - Opel Astra GT 1.6 94'- Opel Tigra 1.4 98' - Mazda 323F 1.5 - Rover 416 - Skoda Roomster 1.9- Mercedes W210 3.0- VW Passat 1.9 AT 02'- VW Passat B5FL MT 04' - Outlander II - Audi A5 TDI 14'
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 04-02-2016, 13:07   

Ja mam już ok 4lat ten:
Filtr paliwa JAPANPARTS FC-528S i hula ,51zł w intercarsie
_________________

 
 
skoti35 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 30
Skąd: Swarzędz
Wysłany: 26-03-2017, 23:57   

Chce wymienić filtr paliwa w moim Miśku,czy filtr firmy Mann będzie dobry?bo słyszałem że tylko oryginał.Czy taki jak ten będzie dobry ?

http://allegro.pl/mitsubi...5711929200.html
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21947
Skąd: Wolsztyn

Wysłany: 27-03-2017, 19:11   

MANN to bardzo dobre filtry.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.