Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAxx] Kierownica skręca przy przyśpieszaniu/zwalnianiu
Autor Wiadomość
paslas 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-02-2016, 05:40   

Cytat:
Auto nie było walone w prawy przód?

Odkąd kupiłem Galanta zrobiłem ponad 20 tyś i wszystko było ok. Nigdy nie miałem takich objawów dopiero kilka dni temu to zaczęło sie pojawiać. Nie był walony , nic na to nie wskazuje, przy kupnie oglądałem podłużnice i spasowanie wszystko ok.
 
 
dmi 
Mitsumaniak


Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Posty: 475
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-02-2016, 07:11   

mhmm albo faktycznie przez hamulce, jeżeli nie to bankowo półoś, ale piszesz, że sprawdzone i ok....
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 02-02-2016, 08:13   

dmi napisał/a:
bankowo półoś
Nie ma takiej możliwości.
Sprawdź tuleje wahaczy, szczególnie dolnych, czy nie są zerwane.
 
 
krzysztof.kj5 
Mitsumaniak

Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 02-02-2016, 18:20   

ja bym sprawdził stan smaru w przegubie, jeśli jest twardy i zapieczony będzie szarpać kierownicą jeśli w prawo to prawy, w lewo to lewy. przerabiałem to kiedyś, czyszczenie i przesmarowanie przegubu pomogło
 
 
kondzik135 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 70
Skąd: ZST
Wysłany: 02-02-2016, 19:30   

A który przegub trzeba przesmarować? Wewnętrzny czy zewnętrzny?? Mam podobny problem z tym że szarpie delikatnie ale wyczuwalne jest to
 
 
paslas 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-02-2016, 23:14   

Sprawdzę tuleje, całe zawieszenie z przodu robione miesiąc temu ale różnie to bywa..
Przegub wewnętrzny przesmarowany nowym smarem, w sierpniu 2015 była wyciągana skrzynia.
 
 
krzysztof.kj5 
Mitsumaniak

Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 31
Skąd: Międzyrzec Podlaski
Wysłany: 03-02-2016, 19:26   

Zewnętrzny, u mnie ten smar był tak twardy ze ciężko było go wydłubać, wyczyściłem, wymyłem, nasmarowałem i przestało szarpać.
 
 
paslas 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 03-02-2016, 19:55   

Tuleje całe, z zawieszeniem wszystko ok.
Przeguby sprawdzę, z prawego spadła mi koronka abs-u i lata luźno więc muszę go wyciągnąć.
Zrobiłem dłuższą trasę i zauważyłem, że objawy szarpnięcia kierownicy zaczynają się po przejechaniu około 80km i nie ustępują. Auto postoi noc zaczynam jechać i do 80km jest dobrze po 80km znów ten objaw. Jeżdżę codziennie do pracy i nic nie szarpie dopiero po przejechaniu dłuższej drogi zaczyna się coś dziać.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 04-02-2016, 08:33   

paslas napisał/a:
z prawego spadła mi koronka abs-u i lata luźno
pewnie pękła - często się zdarza
nowa koronka kosztuje 40 zł na All...
ja zakładam rozgrzewając koronkę opalarką - wchodzi idealnie bez żadnego nacisku
 
 
paslas 
Nowy Forumowicz


Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2015
Posty: 23
Skąd: Wrocław
Wysłany: 04-02-2016, 18:32   

Krzyzak napisał/a:
paslas napisał/a:
z prawego spadła mi koronka abs-u i lata luźno
pewnie pękła - często się zdarza
nowa koronka kosztuje 40 zł na All...
ja zakładam rozgrzewając koronkę opalarką - wchodzi idealnie bez żadnego nacisku

Dzięki za podpowiedź, na pewno się przyda ten sposób.
Dalej szukam przyczyny szarpania. Przekładnia kierownicza mogłaby tak szarpać?
Może wymiana płynu by pomogła?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.