[EAxx] Kierownica skręca przy przyśpieszaniu/zwalnianiu |
Autor |
Wiadomość |
paslas
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2016, 05:40
|
|
|
Cytat: | Auto nie było walone w prawy przód? |
Odkąd kupiłem Galanta zrobiłem ponad 20 tyś i wszystko było ok. Nigdy nie miałem takich objawów dopiero kilka dni temu to zaczęło sie pojawiać. Nie był walony , nic na to nie wskazuje, przy kupnie oglądałem podłużnice i spasowanie wszystko ok. |
|
|
|
 |
dmi
Mitsumaniak

Auto: Avance 2.5 V6 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 30 Paź 2013 Posty: 475 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 02-02-2016, 07:11
|
|
|
mhmm albo faktycznie przez hamulce, jeżeli nie to bankowo półoś, ale piszesz, że sprawdzone i ok.... |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 02-02-2016, 08:13
|
|
|
dmi napisał/a: | bankowo półoś | Nie ma takiej możliwości.
Sprawdź tuleje wahaczy, szczególnie dolnych, czy nie są zerwane. |
|
|
|
 |
krzysztof.kj5
Mitsumaniak
Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 31 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: 02-02-2016, 18:20
|
|
|
ja bym sprawdził stan smaru w przegubie, jeśli jest twardy i zapieczony będzie szarpać kierownicą jeśli w prawo to prawy, w lewo to lewy. przerabiałem to kiedyś, czyszczenie i przesmarowanie przegubu pomogło |
|
|
|
 |
kondzik135
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 136KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2015 Posty: 70 Skąd: ZST
|
Wysłany: 02-02-2016, 19:30
|
|
|
A który przegub trzeba przesmarować? Wewnętrzny czy zewnętrzny?? Mam podobny problem z tym że szarpie delikatnie ale wyczuwalne jest to |
|
|
|
 |
paslas
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2016, 23:14
|
|
|
Sprawdzę tuleje, całe zawieszenie z przodu robione miesiąc temu ale różnie to bywa..
Przegub wewnętrzny przesmarowany nowym smarem, w sierpniu 2015 była wyciągana skrzynia. |
|
|
|
 |
krzysztof.kj5
Mitsumaniak
Auto: Galant '98 2.0 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Kwi 2010 Posty: 31 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: 03-02-2016, 19:26
|
|
|
Zewnętrzny, u mnie ten smar był tak twardy ze ciężko było go wydłubać, wyczyściłem, wymyłem, nasmarowałem i przestało szarpać. |
|
|
|
 |
paslas
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-02-2016, 19:55
|
|
|
Tuleje całe, z zawieszeniem wszystko ok.
Przeguby sprawdzę, z prawego spadła mi koronka abs-u i lata luźno więc muszę go wyciągnąć.
Zrobiłem dłuższą trasę i zauważyłem, że objawy szarpnięcia kierownicy zaczynają się po przejechaniu około 80km i nie ustępują. Auto postoi noc zaczynam jechać i do 80km jest dobrze po 80km znów ten objaw. Jeżdżę codziennie do pracy i nic nie szarpie dopiero po przejechaniu dłuższej drogi zaczyna się coś dziać. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24339 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 04-02-2016, 08:33
|
|
|
paslas napisał/a: | z prawego spadła mi koronka abs-u i lata luźno | pewnie pękła - często się zdarza
nowa koronka kosztuje 40 zł na All...
ja zakładam rozgrzewając koronkę opalarką - wchodzi idealnie bez żadnego nacisku |
|
|
|
 |
paslas
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Maj 2015 Posty: 23 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 04-02-2016, 18:32
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | paslas napisał/a: | z prawego spadła mi koronka abs-u i lata luźno | pewnie pękła - często się zdarza
nowa koronka kosztuje 40 zł na All...
ja zakładam rozgrzewając koronkę opalarką - wchodzi idealnie bez żadnego nacisku |
Dzięki za podpowiedź, na pewno się przyda ten sposób.
Dalej szukam przyczyny szarpania. Przekładnia kierownicza mogłaby tak szarpać?
Może wymiana płynu by pomogła? |
|
|
|
 |
|