Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E33A 2.0] Wymiana filtra paliwa w Galancie 2.0 91r
Autor Wiadomość
santanayana
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 21:27   [E33A 2.0] Wymiana filtra paliwa w Galancie 2.0 91r

Witam serdecznie i świątecznie :)
Mam pytanie czy i jakie operacje należy wykonać w trakcie wymiany filtra paliwa? Czy nie zapowietrzy mi się układ dostarczania paliwa w trakcie wymiany filtra? Po wymianie jakieś specjalne czynności muszę wykonać?

Pozdrawiam serdecznie
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 22:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-04-2007, 22:29   filtr paliwa

Witam przy wymianie filtra nic się nie stanie tylko najlepiej robic to na zimnym silniku zeby niebyło jakiegos samozapłonu niepotrzebnie od sciekajacego paliwa . filtr znajduje się po prawej stronie z tyłu za skrzynią biegów przy ścianie grodziowej potrzebne dwa klucze nie pamiętam jakie ale chyba 19 i 17 odkręcasz góre i dół i wymieniasz filtr . Po wymianie przekręcasz kilka razy zapłon by pompa uzupełniła filtr i listwe to wszystko powodzenia .
 
 
swees 
Mitsumaniak

Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Lip 2006
Posty: 145
Skąd: PL
Wysłany: 09-04-2007, 20:34   

uwaga na zardzewiałe śrubki i wężyki. przy nieumiejętnym kręceniu możńa to i owo urwać.

zamiast kręcić kluczykiem, możesz podać napięcie z akumulatora do złączki diagnostycznej pompy (też na ścianie grodziowej), żeby nabić ciśnienie w układzie.

pozdr
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 10-04-2007, 14:13   

witam ja tez własnie biore sie do wymiany tego filtra i w związku z tym mam pytanie czy jeśli jest ten filtr stary to ma jakieś działanie na ssanie ,czyli moze niepalić na zimnym silniku z ssaniem?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 10-04-2007, 17:48   filtr

Stary filtr nie ma nic wspólnego z ssaniem objawami starego , brudnego filtra paliwa jest brak mocy słabe przyspieszenie "dławienie" sie silnika . Jeśli chodzi o ssanie to zacznij od regulacji obrotów to nic nie kosztuje , opis na stronie KRZYŻAKA jak to nie pomoże to wymień czujnik ssania powodzenia Barney.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 10-04-2007, 17:57   

ale juz to zrobiłem i czujnik na nowy wymieniłem a obroty jak zwieksze to jak mi sie nagrzeje to znów mam zawysokie a poza tym jak masz większe obroty to i tak niezapalisz jak zimny musisz pokręcic go troszke a potem jak załapie to sam musi pochodzić jak dasz gazu to zdechnie
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 10-04-2007, 18:09   

to wygląda tak jak by wtryski dawały zbyt małe dawkowanie na zimnym silniku ? a w ECU wszystko gra nie ma żadnych błędów jest w 100% sprawne ? a czujnik kupiony taki jak trzeba ?
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 10-04-2007, 19:09   

tak czujnik orginalny, wtryski nowe ,w ecu wsio ok kondziory wymienione błedy są wskazyjace na czyjnik powietrza i wodu
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
santanayana
[Usunięty]

Wysłany: 10-04-2007, 23:40   

Zrobiłem tak jak bartekdeejay napisał, wymiana wyamaga dużo siły żeby odkręcic te srubki i przy okazji nie połamać tego i owego, generalnie faktycznie lepiej robić to na zimnym silniku gdyż wycieka paliwo które może się zapalić a wiadomo czym to grozi. Filtr wymieniony ,nowe uszczelki założone , trzeba je dość mocno zacisnąć żeby się dopasowały do punktów styku. Generalnie nie ma z tym większego kłopotu. :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.