[E33A 2.0] Wymiana filtra paliwa w Galancie 2.0 91r |
Autor |
Wiadomość |
santanayana [Usunięty]
|
Wysłany: 07-04-2007, 21:27 [E33A 2.0] Wymiana filtra paliwa w Galancie 2.0 91r
|
|
|
Witam serdecznie i świątecznie
Mam pytanie czy i jakie operacje należy wykonać w trakcie wymiany filtra paliwa? Czy nie zapowietrzy mi się układ dostarczania paliwa w trakcie wymiany filtra? Po wymianie jakieś specjalne czynności muszę wykonać?
Pozdrawiam serdecznie |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 22:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-04-2007, 22:29 filtr paliwa
|
|
|
Witam przy wymianie filtra nic się nie stanie tylko najlepiej robic to na zimnym silniku zeby niebyło jakiegos samozapłonu niepotrzebnie od sciekajacego paliwa . filtr znajduje się po prawej stronie z tyłu za skrzynią biegów przy ścianie grodziowej potrzebne dwa klucze nie pamiętam jakie ale chyba 19 i 17 odkręcasz góre i dół i wymieniasz filtr . Po wymianie przekręcasz kilka razy zapłon by pompa uzupełniła filtr i listwe to wszystko powodzenia . |
|
|
|
 |
swees
Mitsumaniak
Auto: Volvo V60 CC T5 2018
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Lip 2006 Posty: 145 Skąd: PL
|
Wysłany: 09-04-2007, 20:34
|
|
|
uwaga na zardzewiałe śrubki i wężyki. przy nieumiejętnym kręceniu możńa to i owo urwać.
zamiast kręcić kluczykiem, możesz podać napięcie z akumulatora do złączki diagnostycznej pompy (też na ścianie grodziowej), żeby nabić ciśnienie w układzie.
pozdr |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-04-2007, 17:48 filtr
|
|
|
Stary filtr nie ma nic wspólnego z ssaniem objawami starego , brudnego filtra paliwa jest brak mocy słabe przyspieszenie "dławienie" sie silnika . Jeśli chodzi o ssanie to zacznij od regulacji obrotów to nic nie kosztuje , opis na stronie KRZYŻAKA jak to nie pomoże to wymień czujnik ssania powodzenia Barney. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 10-04-2007, 18:09
|
|
|
to wygląda tak jak by wtryski dawały zbyt małe dawkowanie na zimnym silniku ? a w ECU wszystko gra nie ma żadnych błędów jest w 100% sprawne ? a czujnik kupiony taki jak trzeba ? |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
santanayana [Usunięty]
|
Wysłany: 10-04-2007, 23:40
|
|
|
Zrobiłem tak jak bartekdeejay napisał, wymiana wyamaga dużo siły żeby odkręcic te srubki i przy okazji nie połamać tego i owego, generalnie faktycznie lepiej robić to na zimnym silniku gdyż wycieka paliwo które może się zapalić a wiadomo czym to grozi. Filtr wymieniony ,nowe uszczelki założone , trzeba je dość mocno zacisnąć żeby się dopasowały do punktów styku. Generalnie nie ma z tym większego kłopotu. |
|
|
|
 |
|