Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[C52A 1.5] Gdzie mogłem popełnić błąd?
Autor Wiadomość
wojtiks
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2007, 19:23   [C52A 1.5] Gdzie mogłem popełnić błąd?

Witam - zgodnie z instrukcją ze strony Krzyżaka ( tak myślę ) przeprowadziłem dziś czyszczenie przepustnicy i regulacje obrotów. Przed tymi czynnościami obroty nie wchodziły za wysoko ale spadały za nisko, szczególnie przy zapalonych światłach. Po przeczyszczeniu przepustnicy obroty ustaliły się samoczynnie na ok 800. Potem przystąpiłem do regulacji obrotów, punkt po punkcie według wskazówek. Niestety po podłączeniu klemy w fazie końcowej efekt jest taki że obroty są za wysokie - wcześniej stały równiutko ok 900 - po odpaleniu skaczą na ok 1700 potem po chwili na 1200 i tam jush sobie mniej więcej są. Co więcej po przekręceniu kluczyka daje się słyszeć buczenie na wysokości radia natomiast nic się nie dzieje pod maską. po odpaleniu z kolei to buczenie pojawia sie ponownie i zanika. Dziwnie zachowuje sie ramie silniczka bo się rusza co powoduje okresowe zmiany obrotów. Wściekły jestem bo pewnie coś skopałem - tylko co - może ktoś wnikliwym okiem wykryje. Misiek niby chodzi ale nie tak jak powinien. w
Ostatnio zmieniony przez josie 10-05-2007, 17:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 06-04-2007, 19:40   

wojtiks, a sprawdz kat wyprzedzenia zaplonu bo chyba masz za bardzo przyspieszony - lampa na zmasowionym pinie ECU, inna sprawa ze warto tez czasami zawory ustawic, i sprawdzic pasek rozrzadu czy jest dobrze ustawiony- na punktach :badgrin: :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
wojtiks
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2007, 19:53   

pasek rozrządu był wymieniany jakieś dwa miechy temu - co do reszty może być różnie to fakt. Co to może być to buczenie? brzmi jak jakiś silniczek. wcześniej nie występowało i zachodzę w głowę co to.
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 06-04-2007, 20:38   

wojtiks, to raczej jakies drgania -- wiec moga byc zaworki albo moze to byc np. iskra na kablach w/n jakies przebicie to mooozesz zauwazyc juz o tej porze bo ciemno// odpalic otworzyc maske i widzisz czy niema jakis iskierek// -kazdy inaczej slyszy he he :badgrin:
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-04-2007, 20:42   

ja robilem ta regulacje w swoim C52 i dziala, wiec na pewno gdzies byl blad - czekales na poczatku az silniczek sie cofnie? (przed zdjeciem wtyczki)
 
 
wojtiks
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2007, 21:14   

zrobiłem tak - na poluzowanych śrubach od linki gazu przekręciłem kluczyk - silniczek zrobił BZYK-BZYK;-) i po chwili powrócił na swoje miejsce, potem wyłączyłem stacyjkie i odkręciłem śrubkie nr 3 oraz zdjąłem zasilanie/sterowanie silniczka. Poprawnie, bo jush sam nie wiem z tego wszystkiego...?przed chwila wysiadłem właśnie z auta i na jałowym biegu skaczą sobie obroty w zawrotnym tempie między 1000, hops na 1300 i wolniej na 1500 i z powrotem. powtórzyć całą operację od początku do końca? :roll:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-04-2007, 21:19   

dostaje za duzo powietrza jak tak skacza, ew. zle ustawiony IPS - czyli srubka zgrubna za mocno dokrecona
sprawdz na MPS (chyba na srodkowym pinie - z 5-ciu, ale to znajdziesz w manualu) czy po puszczeniu gazu jest zwarcie do masy

z opisu wynika, ze z silniczkiem zrobiles dobrze
obroty byly uczone? czy od razu w droge?
 
 
wojtiks
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2007, 21:31   

na pierwszy ogień rzecz jasna pójdzie IPS, co masz na myśli pytając czy obroty były uczone i czy od razu w drogę, bo prawdę powiedziawszy nie złapałem...?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-04-2007, 21:39   

czy po podlaczeniu klemy zostawiles auto na wolnych obrotach na 10 minut?
 
 
wojtiks
[Usunięty]

Wysłany: 06-04-2007, 21:43   

nie zostawiłem na dziesięć - było krócej - ja wiem z 2-4 max. spróbować jeszcze raz i zostawić na dłużej?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 646 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24365
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 06-04-2007, 22:25   

a podczas uczenia obroty skakaly? jak nie, to zostaw uczenie na dluzej, jak tak - zrob regulacje jeszcze raz
 
 
wojtiks
[Usunięty]

Wysłany: 07-04-2007, 11:09   

po odpaleniu był skok na ok 1500 chwilę powariowało a potem zeszło i trzymało się równo na ok 850 - 900,
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 07-04-2007, 12:09   

Ja bym zrobił jeszcze raz krok po kroku. Tak jak Krzyzak pisze - za dużo powietrza. Jak wykręcisz trochę śrubkę nr 2 to się uspokoi. Ale to nie rozwiązanie, bo cała regulacja się kiełbasi wtedy. Tyle że nie faluje.
 
 
misia27 
Mitsumaniak
KRÓLOWA MANHATTAŃSKA


Auto: Colt 1,5 glxi '91 4G15
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 01 Maj 2005
Posty: 1074
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 10-04-2007, 18:58   

Wojtiksiu pamietaj jeszcze o Czerwonym Kapturiksie :mrgreen: tam tez by sie przydalo cos wyregulowac :D
_________________
Monia
...
I used to have an open mind but my brains kept falling out.



17 czerwca 2011r.- impreza urodzinowa z okazji 20-tych urodzin Mitsusia :D
 
 
promil69
[Usunięty]

Wysłany: 14-05-2007, 08:29   

Kiedyś miałem podobny problem pomogło przytrzymanie po regulacji (przed odłączeniem klemy) silnika na równo 3000 obr przez minutę.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.