[CS3A 1.6] Po wymainie kabli wysokiego napięcia nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
technics
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 benz 147 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 18 Skąd: Krk
|
Wysłany: 04-02-2016, 19:56 [CS3A 1.6] Po wymainie kabli wysokiego napięcia nie odpala
|
|
|
Twa dni temu jechałem samochodem i nagle pojawiły się lekkie szarpnięcia. Po chwili zapaliła się kontolka check engine. Po podłączeniu komputera wyskoczył błąd: P0301 Misfire Detected - Cylinder 1. Sprawdziłem kable i okazało się, że ten od pierwszego cylindra jest nadgryziony (podsprejowałem mgiełką wodną i było widać wyraźnie przeskakującą iskrę). Kupiłem więc nowe kable NGK RC-EM1202 0347 (okazały się być o kila cm dłuższe ale reszta dobrze pasowała).
Próbuje więc odpalić samochód a tu nie zaskakuje- rozrusznik kręci ale nie może zapalić. Zaizolowałem stare i ponownie je podłączyłem jednak w dalszym ciągu nie odpala. Co może być nie tak?
Zaznaczam, że wszytsko podłączyłem tak jak wcześniej (specjalnie robiłem zdjęcie). |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 04-02-2016, 20:05
|
|
|
Może świece zalałeś kręcąc rozrusznikiem . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-02-2016, 20:05
|
|
|
Wrzuć zdjęcie jak podpiąłeś kable
Zawsze możesz podpiąc skaner OBD i sprawdzić czy ECU rejestruje jakieś błedy |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
technics
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 benz 147 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 18 Skąd: Krk
|
Wysłany: 04-02-2016, 21:24
|
|
|
Tak wyglądają nowe kable:
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 04-02-2016, 21:38
|
|
|
Wygląda OK, ale czy te wtyki są napewno dobrze dociśnięte |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
technics
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0 benz 147 KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Wrz 2010 Posty: 18 Skąd: Krk
|
Wysłany: 06-02-2016, 08:35
|
|
|
Ok, udało się odpalić dnia następnego (było ciężko ale zaskoczył). Zapomniałem wcześniej dodać że akumulator był odłączony kilka razy przy wymianie kabli (akurat musiałem wyczyścić w jego okolicy). Jak później doczytałem po każdym odłączeniu aku należy przeprowadzić adaptację obrotów. |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21018 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 06-02-2016, 09:51
|
|
|
technics napisał/a: | Jak później doczytałem po każdym odłączeniu aku należy przeprowadzić adaptację obrotów. |
Ale adaptacja nie ma nic wspólnego z brakiem możliwości odpalania .
Adaptacja uczy tylko ECU wolnych obrotów.
Pewnie tak jak napisałem wcześniej były zalane świece . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
|