  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		[E33A 2.0] co to jest? | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
            
                                			    Wysłany: 10-04-2007, 16:22   [E33A 2.0] co to jest?
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | w trakcie wymiany filtra paliwa poogladałem sobie dokładnie silnik i zaciekawiła mnie jedna rzecz, mianowicie obok czyjnika temperatury sterujacego ssaniem i czujnika temperatury idacego do licznika na wskażnik a dokładnie pod nimi jest cos takiego wkrecanego do tego samego kominka na śrube 17 chyba , wychodza z tego dwa wezyki , które ida dalek jeden do zaworu chyba erg  który jest w kolektorze a drógi do tego metalowego prostąkątnego dolotu powietrza nad listwa wtryskową i w związku z tym mam pytanie czy moze ten czujnik czy co to jest ma wpływ na niedziałanie w moim wozie ssania? | 
             
						
				_________________ MÓJ GALANt
 
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
 
 
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
   | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 21:56, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-04-2007, 20:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak na czuja (bo opis sredni   ) - to termozawor, ktory powoduje, ze egr otwiera sie tylko po przekroczeniu przez auto ok. 50* C | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-04-2007, 15:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               gdy EGR jest caly czas otwarty, to moga byc problemy z uruchomieniem zimnego auta
 
silnik krokowy ma oczywiscie duzy wplyw na ssanie - bo otwiera szerzej przepustnice przy zimnym silniku
 
w tym silniku (4G63 SOHC 8v) krokowy nie jest tak skomplikowany (ma 1 uzwojenie i jest silniczkiem liniowym), wiec rzadko pada - mozesz zmierzyc jego rezystancje, wykrecic i sprawdzic w jakim stanie jest przekladnia slimakowa ktora steruje - czy tryby nie sa wytarte  itp. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-04-2007, 16:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               więc jeśli egr nieotworzy sie to silnik cięzko zapalić? to moze byc to bo niemoge go własnie zapalic jak zimny kręce i kręce i po 10 czasem więcej podejśc robie az łaskawie załapie ale i to niemoga dać gazu bo mi zgasa sam musi sie troszke rozgrzać na bardzo małych obrotach pracuje,. Wiec co proponujesz zrobić? Coś koło zaworu erg czy krokowego ? 
 
 
[ Dodano: 11-04-2007, 18:11 ]
 
jeszcze jedna ciekawostka, pod filtrem paliwa cos takiego jak mała beczułka  coż to jest? | 
             
						
				_________________ MÓJ GALANt
 
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
 
 
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-04-2007, 19:37   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja bym na probe EGR zaslepil - tak, jak to opisalem na mojej WWW
 
a to pod filtrem to filtr weglowy - tez bylo na forum (nie ruszaj go w skrocie) | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Krzyzak  		  
		 
         moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM
  
  
                  Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2, UU 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 652 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24484 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11-04-2007, 20:22   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ja tak mialem przez kilka lat - ostatnio zlikwidowalem zaslepke i od roku jezdze bez niej
 
nic sie nie zepsulo    | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JaGrab3  		  
		 
         Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan
  
  
                  Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2 
                  Kraj/Country: Australia 
                  Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12-04-2007, 06:00   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Kumpel w corsie miał zawieszony egr, efektem czego autko było strasznie mulaste, ale odpalało na rys... | 
             
						
				_________________ --------------------------------------------------
 
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
 
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
 
---------------------------------------------------
 
Pomoc dla Kamilka
 
---------------------------------------------------
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 waldi-1  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City 
                         | 
      
         
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |