Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zerwany pasek zebaty 2.5 v6 pogieło zawory ?
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-02-2016, 20:38   

szatan750 napisał/a:
musiaem kolo zamachowe wymienic wraz z sprzeglem poprzedni wasciciel spalil i powierzchnia kola byla popekana .

To nie pęknięcia,tak jest w kołach zamachowych w jednych wiecej w innych mniej i nie ma co sie przejmować pajęczynami
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 10-02-2016, 20:45   

milo napisał/a:
szatan750 napisał/a:
musiaem kolo zamachowe wymienic wraz z sprzeglem poprzedni wasciciel spalil i powierzchnia kola byla popekana .

To nie pęknięcia,tak jest w kołach zamachowych w jednych wiecej w innych mniej i nie ma co sie przejmować pajęczynami

Skoro to nie peknięcia to jak inaczej nazwiesz te "pajączki" :?:
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 10-02-2016, 21:49   

To jest odlew , widziałem juz kilka takich kól z pajaczkami i nic sie nie działo przez wiele lat uzytkowania , odlewy aluminium też sie zdarzają z takimi niby (pęknieciami )choć nie są to pekniecia
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 11-02-2016, 06:40   

To są pęknięcia termiczne wynikłe z przegrzania częsci roboczej - takie "pajączki" pojawiają sie nie tylko na kołach zamachowych ale tez i na tarczach hamulcowych
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 13-02-2017, 16:27   

No i stalo sie tak i u mnie... Identycznie. Silnik zgasl i toczyl sie na wbitym biegu. Jakich spustoszeń dokonal u Ciebie zerwany pasek? Warto naprawiać czy wymiana silnika jest sensowniejsza?
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
zarow 
Forumowicz

Auto: galant 2.5 2001r sprzedany
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Wrz 2013
Posty: 34
Skąd: zawiercie
Wysłany: 13-02-2017, 17:03   

Kolego Dread miałeś jakieś objawy ?,też pompę wody podejrzewasz ?
 
 
adamek90 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 104
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 14-02-2017, 15:40   

Dread87 napisał/a:
No i stalo sie tak i u mnie... Identycznie. Silnik zgasl i toczyl sie na wbitym biegu. Jakich spustoszeń dokonal u Ciebie zerwany pasek? Warto naprawiać czy wymiana silnika jest sensowniejsza?


Tylko "nowy" silnik. Tak jest jak sie paska nie chce wymienic. :x
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-02-2017, 16:31   

Pasek miał 2 lata.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24339
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 14-02-2017, 20:11   

Owczar napisał/a:
Pasek miał 2 lata.
SUN?
 
 
adamek90 
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 104
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 15-02-2017, 16:41   

Sun i Mitsuboshi chyba czolowka wsrod paskow ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.