Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.4 gdi zerwany pasek rozrządu(4g64)
Autor Wiadomość
tomek37 
Nowy Forumowicz

Auto: space wagon
Kraj/Country: Bielarus
Dołączył: 10 Lut 2016
Posty: 4
Skąd: Gostingen
  Wysłany: 10-02-2016, 21:43   2.4 gdi zerwany pasek rozrządu(4g64)

Witam Wszystkich.
Jak w temacie zanabyłem pięknego MSW Motion w germańskim serwisie Miska z uszkodzonym
rozrządem.Tak było przynajmniej napisane w ogłoszeniu.Okazało się,że pasek jest cały i tu moje zdziwienie .Może liczyli ,że tłoki mineły się z zaworami założą pasek i gitara.Natomiast ja aby nie pogarszać sytuacji nie próbowałem go odpalać. Plan mam taki, aby najpierw sprawdzic czy rozrzad jest dobrze ustawiony i zmierzyć cisnienie na garnkach.Jak wyjdzie lipa to zdejmuje głowice.
Zwracam się do kolegów którzy przerabiali temat o podpowiedzi i sugestie, namiary na klamoty które badą potrzebne po kolizji.(zawory, prowadnice ,uszczelki itd.)
Interesuje mnie co w tym silniku ulega najczęsciej zniszczeniu.Mam cichą nadzieję ,że wielkiego armagedonu nie bedzie i niecierpliwie czekam na opisy jakie wy mieliscie uszkodzenia po zerwanym pasku w tym konkretnym silniku.
Pozdrawiam all.
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 10-02-2016, 22:21   

Cytat:
Efekty kolizji tłoków z zaworami bywają różne – od zgięcia zaworów do uszkodzenia silnika, które wyklucza jego naprawę (pęknięte tłoki, głowica, kadłub). W najlepszych przypadku i tak remont pochłonie kilkaset złotych, w najgorszych przekroczy kilkanaście tysięcy złotych


Cytat:
Niebezpieczne kolizje

Tłoki są dość trwałymi elementami silnika. Podczas normalnej eksploatacji zużywają się one nawet pięciokrotnie wolniej od cylindra, w którym pracują. Do awarii tłoków dochodzi głównie na skutek czynników zewnętrznych. – Najczęstszą przyczyną uszkodzeń tłoków silników jest zerwanie się paska rozrządu – informuje Kazimierz Szydło, współwłaściciel warsztatu mechaniki pojazdowej „Jasz” w Katowicach. – Ruchy tłoków i zaworów tracą wtedy synchronizację, wskutek czego następuje ich kolizja. Uderzenie tłoków w zawory powoduje wykrzywienie trzonków tych ostatnich. Uszkodzeniu ulegają przy tym również same tłoki, a także prowadnice zaworów. W skrajnych wypadkach może też dojść do uszkodzenia korbowodu i głowicy silnika (pęknięcie uszczelki). Wyjątek stanowią tzw. silniki bezkolizyjne, w których po zerwaniu się paska nie dochodzi do zderzenia tłoków z zaworami. W ich przypadku, po wymianie rozrządu wszystko powinno wrócić do normy.

http://www.autocentrum.pl...ch-spalinowych/

Dowiesz się wszystkiego, jak zdejmiesz głowicę. Na razie to jest wróżenie z fusów, co tam właściwie się stało.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.