Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Pajero IV] z serii co kupić : 3.2 did czy 3.8 mivec
Autor Wiadomość
gpls 
Forumowicz

Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 61
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 17-01-2016, 11:28   [Pajero IV] z serii co kupić : 3.2 did czy 3.8 mivec

Przy przebiegu rocznym 10...12 tys km który silnik polecacie w rocznikach 2007...2009 ?
W tym miasto to około 4tys przebiegu.
 
 
zarathustra 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Wawa
Wysłany: 10-02-2016, 10:55   

Ja bym polecił 3,8 i gaz, ale każdy będzie chwalił swoje :)
Używany diesel może generować dużo większe koszty niż benzyniak, poza tym poczytaj tematy o DPF itp.
Na pewno jeśli spróbujesz jak przyspiesza i brzmi 3,8 w benzynie to nie będziesz chciał kupić diesla :)
 
 
gpls 
Forumowicz

Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 61
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 10-02-2016, 11:10   

LPG odpada, zakaz wjazdu na parkingi , zajęte miejsce na bagaże w samochodzie.
 
 
zarathustra 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Wawa
Wysłany: 10-02-2016, 11:20   

Zakaz wjazdu masz tylko tylko na nieliczne parkingi (niektóre podziemne ze słabą wentylacją), a jeśli chodzi o bagaże to problem łatwo ominąć instalując zbiornik LPG pod podłogą. W dziurze gdzie normalnie chowają się siedzenia trzeciego rzędu po niewielkiej przeróbce schowa się butla 80l.
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 11-02-2016, 16:20   

Cześć,

Zainteresowałaś mnie tą butlą 80 L w schowku bagażnika. Nie będę ukrywał, że zajecie bagażnika było jednym z powodów dla których Pajero w benzynie nie było nigdy w kręgu moich zainteresowań. W poprzednim aucie miałem LPG i na początku butlę 70 l ale szybko zmieniłem na 110 l bo od szału doprowadzało mnie ciągłe tankowanie (zasięg z butli 70, czyli realnie max 60 l gazu to było jakieś 350 km - bo żłopał ok.17 l gazu na 100 km i to na trasie) - tyle ze pół bagażnika zniknęło. Jeżeli w Pajero można upchnąć te 80 l w miejsce siedzeń i utrzymać spalanie na ok. 15 l w trasie to może miałby to sens. Masz może zdjęcia jak to wygląda po zamontowaniu ? Ile realnie spala Ci lpg na trasie ?

Pozdrawiam

P.S.
Ale przy LPG odpadają też promy :mrgreen:
 
 
gpls 
Forumowicz

Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 61
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 11-02-2016, 17:05   

1) LPG w bagażniku uniemożliwia złożenie siedzeń , a więc albo ich demontaż albo ciągłe rozłożenie co jest bezsensowne. Jeżeli wymontowanie siedzeń z bagażnika dla LPG to znam lepsze od Pajero benzynowe 5-osobowe auta prawie terenowe.
2) zakazy wjazdu LPG są również na parkingi naziemne w Poznaniu
 
 
zarathustra 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: Wawa
Wysłany: 12-02-2016, 20:18   

@gpls:
1) Ja akurat nie potrzebuję na co dzień trzeciego rzędu siedzeń, więc nie jest to dla mnie problemem.
2) Nie ma prawa, które dawałoby podstaw do zakazywania wjazdu samochodom z lpg na parkingi, których poziom podłogi nie jest poniżej poziomu gruntu (naziemne). Ew. zakaz może być zawarty jedynie w regulaminie wspólnoty zarządzającej budynkiem (lub analogicznego podmiotu). Prawo w Polsce w ogóle nie za bardzo się przejmuje tym zagadnieniem. Jedynie rozporządzenie Ministra Infrastruktury. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie nakazuje aby garaże zamknięte, w których dopuszcza się parkowanie samochodów zasilanych gazem płynnym propan – butan, i w których poziom podłogi znajduje się poniżej poziomu terenu powinny posiadały wentylację mechaniczną, sterowaną czujkami niedopuszczalnego poziomu stężenia gazu propan-butan.

@jepm:
W tej chwili nie moge Ci podesłać zdjęć, bo w bagazniku wożę letnie opony od samochodu żony :)
Spalanie na trasie poniżej 18 nie schodzi, a przy autostradowych prędkościach (160) to i 22 wciągnie. Choć wydaje mi się, że jeszcze instalacja nie jest dobrze wyregulowana (gaz mam dopiero od niedawna).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.