Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nierówna praca na wysokich obrotach II 2.0
Autor Wiadomość
janekws 
Nowy Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2014
Posty: 5
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 03-01-2016, 23:08   Nierówna praca na wysokich obrotach II 2.0

Witam,
Mam od kilku dni problem z samochodem. Pierwsza sprawa kilka dni temu jądąc autostradą zapaliła się rezerwa i bardzo szybko zapaliła się ostateczna rezerwa, a wiadomo na autostradach stacji nie ma za dużo ale udało się zatankować po 35km i jechałem już na samej końcówce paliwa mimo, że wcześniej spokojnie na rezerwie robiłem 50-60km. Nie wiem czy to od tego momentu czy nie ale podczas jazdy samochód nie wchodził już na wyższe obroty, trzeba było zmienić bieg wcześniej bo silnik pracował nie równo. A dzisiaj, nie wiem czy ma na to wpływ pogoda czy nie -15 stopnii. Zapaliłem auto ok, pochodziło z 8 minut i ruszyłem, przejechałem jakieś 8km dojeżdzam do skrzyżowania i gaśnie, zapalił za 3 razem. Dalej jadąc 30km auto daje pracuje nie równo, coś je zamula, i znowu dojazd do skrzyżowania i gaśnie a tu już musiało być dobrze rozgrzane,
Co radzicie zrobić ?
Mam zamiar wymienić jutro filtr paliwa ale czy to pomoże, miał ktoś podobne objawy ?
Mam też chip zamonotwany od nowości w aso, ja jestem drugim właścicielem, czy powinienem go odłączyć ? a jeżeli tak to jak ? Dzięki za każdą podpowiedź.
Pozdrawiam
 
 
BudzikM 
Nowy Forumowicz

Auto: Otlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 5
Skąd: Mielec
Wysłany: 09-02-2016, 07:23   

Ale zbieg okoliczności... Też 3 stycznia jechałem z Krakowa do Niemiec (-17stopni) i po paru kilometrach zauwazylem ze szarpie silnik powyżej 2000 obrotów.... Dotaskałem się jakoś do Opola gdzie mój Outlander 2.0 DID zaczął jeszcze bardziej tracic moc ledwo 70km/h mogłem utrzymać na równym, zjechalem więc na stacje. Tam go zgasiłem, zapaliłem z trudnem, przegazowałem cisnąc gaz do podłogi (obroty falowały 3-4 tys z wcisniętym nieruchomo pedałem... aż w końcu chyba go rozdziewiczylem poszło w góre, a oborty się ustabilizowały :D ) Potem cała droga do Niemiec było OK! Wydaje mi się, że to problem z filtrem paliwa, przy tak niskiej temperaturze wytrąciła sie parafina hmm. Zauważ, że mrozy przyszły nagle i może paliwo było bez mieszkanki (Słyszałem ze stacje zaleznie od temperatury zmeiniają mieszankę). Kolejną sprawą jest że to auto tak ma, brak podrzewania paliwa czy cos.

Nie wiem czy to jest jakoś powiązane ale po tym zdarzeniu mam problem z zapalaniem. 2 razy tylko po przekręceniu kluczyka słychać było stycznik - przeczyściłem więc połączenia... Ale dalej coś jest nei tak, zawsze przy 1 obrocie rozrucznika na dotyk zapalał. Teraz zwykle(a zwłaszcza jak 2-3 dni stoi nieużywany) muszę kręcić 2,3,4 sekudny.. Czy to może być zapchany filtr paliwa (przez tę parafinę) ....?
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 09-02-2016, 07:45   

BudzikM napisał/a:
Potem cała droga do Niemiec było OK! Wydaje mi się, że to problem z filtrem paliwa, przy tak niskiej temperaturze wytrąciła sie parafina hmm. Zauważ, że mrozy przyszły nagle i może paliwo było bez mieszkanki (Słyszałem ze stacje zaleznie od temperatury zmeiniają mieszankę).
Bardzo możliwe, że tankowaliście paliwo bez depresatorów czyli dodatków obniżających temperaturę wytrącania parafiny. Nie ma potrzeby podgrzewania paliwa w 2.0DiD jeśli nie jest zatankowane letnie. Jeździłem nawet przy większych mrozach bez żadnego problemu. Zalejcie sobie jakiś dodatek czyszczący do paliwa np. Castrol TDA i powinno przejść.
BudzikM napisał/a:
2 razy tylko po przekręceniu kluczyka słychać było stycznik - przeczyściłem więc połączenia... Ale dalej coś jest nei tak, zawsze przy 1 obrocie rozrucznika na dotyk zapalał.
a jak diagnoza świec żarowych?
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
BudzikM 
Nowy Forumowicz

Auto: Otlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 5
Skąd: Mielec
Wysłany: 12-02-2016, 16:32   

30 grudnia był mróz -13 stopni... Wiedziałem, że wszystkie świece są padnięte, bo tak wykazała diagnostyka. Ale jakoś zapaliłem, długo kręciłem 2x 15 sekund i zapalił (Nie wiem czy nie za długo za jednym razem...). Tego samego dnia pojechałem od razu wymienić wszystkie 4 świece. I teraz tak długo kręci po tej wymianie (+ten feralny przypadek z mojego posta wyżej). Nie wiem czy te rzeczy są ze sobą jakoś powiązane, ale trochę rzeczy na raz się złożyło... Dzisiaj 12 lutego, zapalałem 3 razy silnik za każdym razem męczyłem 5 sekund zanim odpalił, temperatura 4 stopnie :D Za miesiąc wracam do Polski i się tym zajmę może jakoś mi auto wytrzyma :D
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 13-02-2016, 08:18   

sprawdź jeszcze raz te świece
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
BudzikM 
Nowy Forumowicz

Auto: Otlander 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lut 2016
Posty: 5
Skąd: Mielec
Wysłany: 06-03-2016, 19:49   

Wymieniam rozrusznik... Dziś już mi się nie udało odpalić i stukanie w niego nawet nie pomogło :) Chyba za długo kręciłem wtedy na mrozie i coś przypaliło, oby to było to... W Deutschlandzie policzyli 700Euro za rozrusznik z wymianą... Zamówiłem z Polski i sama wymiana ma 150E wynieść, heh...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.