Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozpoznanie modeli 170/200 KM
Autor Wiadomość
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-09-2015, 11:31   Rozpoznanie modeli 170/200 KM

W jaki sposób można rozpoznać czy dany egzemplarz dysponuje silnikiem o mocy 170 czy 200 KM?
 
 
KACPERO_1 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2015
Posty: 19
Skąd: Zgierz
Wysłany: 14-09-2015, 10:22   

ten 200 konny będzie lepiej się "zbierał"

a tak poważniej to w dowodzie rejestracyjnym w odpowiedniej rubryce
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 14-09-2015, 10:35   

W przypadku z ASB nie ma miarki do poziomu oleju.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-09-2015, 11:03   

Hmm... z dowodami rejestracyjnymi to bywa różnie zwłaszcza jak coś jest kupione poza granicą, myślałem że w jakiś sposób po VIN czy numerach silnika da się to sprawdzić albo po prostu wizualnie czymś się te wersje różnią. Chcę kupić takie auto ale z silnikiem 200 KM a w ogłoszeniach sprzedawcy piszą różne rzeczy i nawet widuję jakieś 180 czy 190 konne wersje.
Zbyszku co to jest ASB?
_________________
Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-09-2015, 15:27   

Jeśli w nr Vin po literce "W" jest litera anie cyfra to może wskazywać na 200KM.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 20-09-2015, 13:45   

Hmm, szkoda że nie ma jakiejś uniwersalnej metody :(
A czy przypadkiem nie jest tak że od 2006-2009 były 170 konne a po 2009 wszystkie 200 konne? http://www.autocentrum.pl...jero/iv/suv-5d/
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 21-09-2015, 09:35   

Jest tak.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 21-09-2015, 22:34   

A kojarzysz który miesiąc nastąpiła ta zmiana?
_________________
Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 
 
gpls 
Forumowicz

Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 61
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 25-10-2015, 00:58   

Który z tych silników jest mniej problematyczny?
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-10-2015, 11:07   

Udało mi się jeszcze dowiedzieć żeby szukać aut które w VIN nie mają NH i NS bo są bardziej awaryjne
 
 
gpls 
Forumowicz

Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 61
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 12-02-2016, 23:01   

ja tu się podłączę do pytania:
1)
auta po 2009r maja chyba nowocześniejsze wtryskiwacze (wyższe ciśnienie) , czy są to wtryski piezo i czy można je regenerować ?
Wersje 170KM to chyba wtryskiwacze elektromagnetyczne tak ?
jakiej firmy wtryski tam siedzą ?
2)
auta po 2009r mają skrzynię biegów 2-sprzęgłową czy klasyczną hydrauliczną ?
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 15-02-2016, 09:33   

Wtryski dają się regenerować, są firmy Denso
Sprzęgło jest normalne, jednostopniowe.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 15-02-2016, 15:53   

Skrzynia to chyba najmniej zaawansowany element tego auta. Przydało by się coś miej topornego i szybszego z sześcioma przełożeniami...
_________________
Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 16-02-2016, 08:19   

ruks napisał/a:
Skrzynia to chyba najmniej zaawansowany element tego auta. Przydało by się coś miej topornego i szybszego z sześcioma przełożeniami...

,Jeśli chodzi o automat to klasyczna skrzynia
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ruks 
Forumowicz


Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lut 2015
Posty: 255
Skąd: Kraków
Wysłany: 16-02-2016, 20:36   

zbyszekm2 napisał/a:
ruks napisał/a:
Skrzynia to chyba najmniej zaawansowany element tego auta. Przydało by się coś miej topornego i szybszego z sześcioma przełożeniami...

,Jeśli chodzi o automat to klasyczna skrzynia


Może nie jestem zbyt przyzwyczajony do sprzęgła hydrokinetycznego i trochę irytują mnie ciągłe zmiany zasprzęglenia, występujące przy małych prędkościach. Ponadto w tym aucie zbędne jest żeglowanie o czym już mowa w wątku o spalaniu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.