Rozpoznanie modeli 170/200 KM |
Autor |
Wiadomość |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 13-09-2015, 11:31 Rozpoznanie modeli 170/200 KM
|
|
|
W jaki sposób można rozpoznać czy dany egzemplarz dysponuje silnikiem o mocy 170 czy 200 KM? |
|
|
|
 |
KACPERO_1
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 2011
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 14-09-2015, 10:22
|
|
|
ten 200 konny będzie lepiej się "zbierał"
a tak poważniej to w dowodzie rejestracyjnym w odpowiedniej rubryce |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 14-09-2015, 10:35
|
|
|
W przypadku z ASB nie ma miarki do poziomu oleju. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 14-09-2015, 11:03
|
|
|
Hmm... z dowodami rejestracyjnymi to bywa różnie zwłaszcza jak coś jest kupione poza granicą, myślałem że w jakiś sposób po VIN czy numerach silnika da się to sprawdzić albo po prostu wizualnie czymś się te wersje różnią. Chcę kupić takie auto ale z silnikiem 200 KM a w ogłoszeniach sprzedawcy piszą różne rzeczy i nawet widuję jakieś 180 czy 190 konne wersje.
Zbyszku co to jest ASB? |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 15-09-2015, 15:27
|
|
|
Jeśli w nr Vin po literce "W" jest litera anie cyfra to może wskazywać na 200KM. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 21-09-2015, 09:35
|
|
|
Jest tak. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 21-09-2015, 22:34
|
|
|
A kojarzysz który miesiąc nastąpiła ta zmiana? |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
gpls
Forumowicz
Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 61 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 25-10-2015, 00:58
|
|
|
Który z tych silników jest mniej problematyczny? |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-10-2015, 11:07
|
|
|
Udało mi się jeszcze dowiedzieć żeby szukać aut które w VIN nie mają NH i NS bo są bardziej awaryjne |
|
|
|
 |
gpls
Forumowicz
Auto: PajeroIV
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2013 Posty: 61 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 12-02-2016, 23:01
|
|
|
ja tu się podłączę do pytania:
1)
auta po 2009r maja chyba nowocześniejsze wtryskiwacze (wyższe ciśnienie) , czy są to wtryski piezo i czy można je regenerować ?
Wersje 170KM to chyba wtryskiwacze elektromagnetyczne tak ?
jakiej firmy wtryski tam siedzą ?
2)
auta po 2009r mają skrzynię biegów 2-sprzęgłową czy klasyczną hydrauliczną ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 15-02-2016, 09:33
|
|
|
Wtryski dają się regenerować, są firmy Denso
Sprzęgło jest normalne, jednostopniowe. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 15-02-2016, 15:53
|
|
|
Skrzynia to chyba najmniej zaawansowany element tego auta. Przydało by się coś miej topornego i szybszego z sześcioma przełożeniami... |
_________________ Zapraszam na wyprawy z Tramp wyprawy
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 16-02-2016, 08:19
|
|
|
ruks napisał/a: | Skrzynia to chyba najmniej zaawansowany element tego auta. Przydało by się coś miej topornego i szybszego z sześcioma przełożeniami... |
,Jeśli chodzi o automat to klasyczna skrzynia |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ruks
Forumowicz

Auto: CCCO, V98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Lut 2015 Posty: 255 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 16-02-2016, 20:36
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | ruks napisał/a: | Skrzynia to chyba najmniej zaawansowany element tego auta. Przydało by się coś miej topornego i szybszego z sześcioma przełożeniami... |
,Jeśli chodzi o automat to klasyczna skrzynia |
Może nie jestem zbyt przyzwyczajony do sprzęgła hydrokinetycznego i trochę irytują mnie ciągłe zmiany zasprzęglenia, występujące przy małych prędkościach. Ponadto w tym aucie zbędne jest żeglowanie o czym już mowa w wątku o spalaniu. |
|
|
|
 |
|