[EA5A 2.5] Szarpanie, przygaszanie, brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 08-04-2015, 20:50
|
|
|
misiekEA90 napisał/a: | z tego co wiem przedlift ma inny aparat niż polift, oczywiście aparat da się zamontować ale inne jest początkowe położenie palca rozdzielacza. |
No to teraz się trochę załamałem Zamówiłem aparat ale nie wiem czy to przedlift czy polift... Wyczytałem na forum, ze to to samo.. Z resztą kupowałem regenerowany aparat i sprzedawca nie pytał czy ma być przedlift czy polift |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 08-04-2015, 20:55
|
|
|
major napisał/a: | Zamówiłem aparat ale nie wiem czy to przedlift czy polift... | Nie ma to znaczenia. |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 08-04-2015, 20:57
|
|
|
Hugo napisał/a: | Nie ma to znaczenia. |
DziękiHugo, za uspokojenie |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 08-04-2015, 21:03
|
|
|
misjonarz. napisał/a: | przy elektryce praktycznie nie grzebałem. Teraz się zastanawiam jak to ugryźćr | Tak tak kosteczki się same wypinały przy demontażu kolektora i same zapinały równie dobrze mógł się rozlecieć któryś punkt masowy. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
carbon11
Mitsumaniak

Auto: Avance 02 / IS250 /Acc Type S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Mar 2009 Posty: 234 Skąd: Zduńska Wola
|
Wysłany: 08-04-2015, 23:16
|
|
|
misiekEA90 napisał/a: | .
A tak z doświadczenia jak montowałeś do poliftu przedliftowy aparat to wszystko dobrze chodziło? |
wszystko było ok |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 09-04-2015, 06:02
|
|
|
Akurat ostatni lift ma ten sam aparat co gal z 96 roku (montowali to samo przez miesiąc przynajmniej jeśli chodzi o Europe )
później od 96.11.03 wsadzili nową kopułkę MD619511 która była montowana do maja 2000 roku.
Następnie powrócili do starej kopułki MD619126. I obie kopułki można można montować naprzemiennie przynajmniej wg. ASA.
No i też mamy 3 palce :
MD619274 - montowane na początku
MD619512 - montowane do maja 2000
MD619689 - montowane do samego końca |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
misiekEA90
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Kwi 2015 Posty: 3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-04-2015, 12:43
|
|
|
W ramach sprecyzowania, bo pewnie przyda się jeszcze innym
Wszystkie wersje aparatu w 2.5 v6 (T0T57671 RT, T0T57671A RX, T0T57671C PF) są kompatybilne i można je montować zamiennie ze wszystkimi kopułkami i palcami jak kolega wyżej napisał, a misiek czy to sprzed liftu czy po lifcie powinien równo pracować pod warunkiem że reszta układu zapłonowego jest sprawna? |
|
|
|
 |
misjonarz.
Mitsumaniak \KSG/

Auto: Subaru OBK III
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Lip 2007 Posty: 1444 Skąd: zabrze
|
Wysłany: 10-04-2015, 08:13
|
|
|
we wrocławiu. Jak oddałem stary to wyszło mnie 400 |
_________________ http://kabaret.tworzymyhistorie.pl/
Gość zobacz mojego misia
ex colt 1,8 gti '90
ex rover 218 SD '94
ex EA2W SE '98
ex EA5W '00
 |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 13-04-2015, 21:57
|
|
|
Po wymianie aparatu zapłonowego na nowy auto wróciło do życia |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
no właśnie
Nowy Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 97'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2015 Posty: 4 Skąd: k-k
|
Wysłany: 17-02-2016, 20:15
|
|
|
Witam wszystkich!
Mam galanta 2.5 v6 z LPG
problem z miśkiem polega na tym, że gdy silnik jest zimny i przyspieszam, to np. przy zmianie biegu kiedy odejmuje i dodaje gazu, silnik na sekunde mocno się zdławi (ale nie gaśnie), szarpnie i potem pracuje prawidłowo.
Dzieje się tak tylko na benzynie i tylko kiedy silnik jest zimny, w miarę nagrzewania się objaw słabnie i całkowicie znika po rozgrzaniu.
wymieniłem filtr powietrza, paliwa, wyczyściłem kopułke rozdzielacza ale nic to nie dało.
nie wymrygało też żadnych błędów
Proszę o wszelkie sugestie i porady. |
_________________ Mitsubishi, das auto! |
|
|
|
 |
|