Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Kupno nowego Lancera (na trasę)
Autor Wiadomość
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2016, 13:23   

Nie chcę generalizować, ale ciężko trafić zadbanego diesla. Trzeba mieć naprawdę dojścia i rozmawiać z kimś uczciwym, który zresztą dobrze serwisował auto. A tak to można trafić przehandlowanego trupa... sam nie wiem. Benzyna na pewno mniej wyjdzie jeśli dostanie się wyeskploatowany egzemplarz (czytaj kręcony). A 1.8 w trasie potrafi spalić nawet 5,5 litra (mam zdjęcie ;p)
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
Matteo 
Nowy Forumowicz

Auto: chcę Lancera
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Wiedeń
Wysłany: 18-02-2016, 13:45   

Golotheman właśnie o tym mówię. Ten 1.8 już jakoś powinien jednak sie zbierać bo porównując do Civic VIII 1.8 to tylko 0.9s do setki dłużej się rozpędza, a civic jest lżejszy - a wszyscy go chwalą za dynamike. Ale wygląda gorzej od lancer i ma gorsze zawieszenie za to i bezpieczeństwo.

A jak z cenami części i serwisu takiego używanego 1.8 by było, do zniesienia?
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 18-02-2016, 14:06   

Matteo, nie patrz na czasy do setki bo to są tylko tabelki. Będziesz codziennie używał tylko jedynki i dwójki ? Jeździsz w całym zakresie obrotów... i wszystkimi biegami. Trzeba wsiąść, rozpędzić się i porównać. Ja myślałem, że ten lancer będzie w porównaniu do mojej ibizy demonem prędkości. Ale jest 400 kg cięższy od ibizy i to naprawdę czuć. Kwestia za czym się rozglądasz, bo sportback jest cięższy od sedana.

Co do silnika to musisz skupić się nad sprawdzaniem szklanek popychaczy rozrządu (czy poprzedni właściciel nie zaniedbał) i stan paska rozrządu i jego napinacza (były akcje serwisowe). Poza tym, to prosty silnik - dobry olej i nie powinno być problemów. Czasami coś tam koledzy z przepustnicą mieli ale to trzeba oczyścić i tyle. Nie jest to EVO, ale podobno jest bezawaryjnie. Mój ma 8 lat i nic mu jeszcze nie dolega.

Co do cen, nie powiem Ci ile to wychodzi, raczej standardowo wychodzi w tej klasie aut. Ja serwisuję samodzielnie - tylko niektóre rzeczy mechanikowi zlecam (jak te pieruńskie szklanki...)
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
RalfPi 
Mitsumaniak

Auto: Lancer1.8 SB'10,Giulietta 1.4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 3185
Skąd: Szczecin
Wysłany: 19-02-2016, 12:56   

Matteo napisał/a:
Golotheman właśnie o tym mówię. Ten 1.8 już jakoś powinien jednak sie zbierać bo porównując do Civic VIII 1.8 to tylko 0.9s do setki dłużej się rozpędza, a civic jest lżejszy - a wszyscy go chwalą za dynamike. Ale wygląda gorzej od lancer i ma gorsze zawieszenie za to i bezpieczeństwo.

A jak z cenami części i serwisu takiego używanego 1.8 by było, do zniesienia?

Kolego Metteo - poczytaj inne tego typu wątki - odpowiedzi jest mnóstwo..

Co do tematu:
Lancer na trasę? Hmm.. jest dość głośny..
Lancer ogólnie - zdecydowanie tak!!
Nowy Lancer - jak najbardziej tak.
 
 
Matteo 
Nowy Forumowicz

Auto: chcę Lancera
Kraj/Country: Austria
Dołączył: 14 Lut 2016
Posty: 7
Skąd: Wiedeń
Wysłany: 19-02-2016, 13:19   

Postanowiłem że kupię :) W pierwszej kolejności szukam 1.8 benzyna sedan, więc została używka. Zobacze czy coś znajdę wartego uwagi. Szkoda że wycofali 1.8. Tu w Austrii jednak można trafić z końca produkcji z niewielkim przebiegiem.

Że głośny i spali, a niech pali i ryczy, coś za coś :) Choć przy używce kasa na poprawki by została. Lubię wysokie obroty.

Jak nie znajdę to zostaje ten 1.6 z salonu.
 
 
Golotheman 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 143KM Sportback+LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2015
Posty: 448
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-02-2016, 15:24   

No to zyczymy udanych poszukiwan :) jest cos w zapachu nowego auta z salonu, ale z drugiej strony nowe auta sa po prostu za drogie i za szybko wytracaja wartosc :( niestety :( a igielki bardzo szybko znikaja - trzeba miec dobre wtyki. Albo farta :twisted:

[ Dodano: 19-02-2016, 15:25 ]
Chociaz zastanow sie nad nowka pod katem wyprzedazy. Teraz sa naprawde dobre ceny. Potem juz nie bedzie powrotu bo lancer nie bedzie dalej produkowany.
_________________
Obecnie pomykam:
2012 - do dziś / Seat Ibiza 6J Reference COPA '2012 1.4 86KM + BRC Sequent 24.11
2015- do dziś / Lancer Sportback INTENSE '2009 1.8 143KM 4B10 + Stag 4Qbox Plus
 
 
brylekVFR 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 1.8 SB 09r,VFR800FI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 12 Paź 2013
Posty: 817
Skąd: WBR/ TSA Białobrzegi/Sandomierz
Wysłany: 19-02-2016, 17:14   

To i ja dodam swoje 5gr. Jak na trasę i używkę to ja dla siebie szukał bym diesla. Taki 1.8 150KM i 300Nm. Jestem wielkim zwolennikiem uturbionych diesli i jeżeli bym jeździł więcej po trasach to szukał bym takiego Lancerka nie sugerując się opiniami wielkiej awaryjności diesla. Fakt że obecne diesle mają bardziej awaryjną konstrukcje ale bym nie dramatyzował. Wcześniej jezdiłem Mazdą w dieslu, zrobiłem nią ponad 100 tyś.km bez dotykania się do silnika poza wymianą podkładek pod wtryskami koszt nowych (20zł) bo się wyklepały i padł mi zawór wysokiego ciśnienia na szynie CR, wadliwe zawory wyszły z Denso.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.