 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Cicha akcja serwisowa |
Autor |
Wiadomość |
Pietruk
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Mar 2014 Posty: 12 Skąd: Łomża
|
Wysłany: 14-02-2016, 19:55
|
|
|
Byłem w Markach, umawiałem się telefonicznie. Zeszło niecałą godzinę. |
|
|
|
 |
jorzyk1976
Mitsumaniak jorzyk1976
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lut 2010 Posty: 246 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 20-02-2016, 18:27
|
|
|
witam może ktoś podesłać numer katalogowy czujnika światła stop |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21027 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 17-03-2016, 11:47
|
|
|
W moim przypadku za kazda akcja serwisowa dostaje list w tej sprawie z prosba o podjechania do ASO. (bylo tak juz 4 krotnie: poprawa prowadzenia i mocowania wiazek, poprawa zabezpieczenia zawiasow tylnej klapy, przycisk awaryjnych i wymiana jakiejs wiazki) |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
|
|