Przesunięty przez: josie 11-04-2007, 20:08 |
[E33A 2.0] juz mam dość |
Autor |
Wiadomość |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 11-04-2007, 15:40 [E33A 2.0] juz mam dość
|
|
|
Witam ponownie. Jak w temacie pisze mam juz dośc wszystkich mechaników wydałem juz kope kasy aby wyeliminować mój problem w galancie wszyscy tylko biora kase a nikt mi niepotrafi go naprawić, wymień to wymień tamto a napewno bedzie palił. W związku z tym mam pytanie czy zna ktos fachowca ,który by mi powiedział ( juz niewymagam by mi naprawił ) co dolego mojemu galantowi że niepali jak zimny niema ssania mieszkam w okolicach olkusza czy jest tu jakis fachowiec z prawdziwego zdarzenia? |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 22:55, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
damianrally [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 15:44
|
|
|
skontaktuj sie z tymi osobami moze oni ci pomogom
Krzyzak & Josie - serwisujemy auta Mitsubishi. Tanio i solidnie. |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 11-04-2007, 17:28
|
|
|
waldi-1, kontaktuj sie na Asistans tzn. jest cos takiego
Krzyzak -Malbork Joasie- Gdynia
http://www.mitsumaniaki.com/mapa
Osobiscie moge Ci pomoc tzn postaram |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
mitutoyo [Usunięty]
|
Wysłany: 11-04-2007, 17:29
|
|
|
Raczej bliżej pomorza Josie z Gdyni a Krzyżak z Malborka/Trójmiasta, napisz do nich,bes trudu znajdziesz na tym forum. |
|
|
|
 |
Bartek
Mitsumaniak friendly admin

Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 6983 Skąd: że znowu? (W-wa)
|
Wysłany: 11-04-2007, 17:32
|
|
|
wojmi1, w razie kłopotów służę wsparcim on-line |
_________________ Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek
Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 sprzedany
nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin
Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 11-04-2007, 17:47
|
|
|
waldi-1, wczesniej podaj mi nastepujace dane
1 typ silnika
2 rodzaj zasilania gaznik /wtrysk
3 oznaczenie modelu
4 rocznik
5 przebieg
6 spalanie na 100 km
7 paliwo lpg itp
8 opisz co sie dzieje i od kiedy
9 opisz co bylo naprawiane regulowane kiedy
moj tel 604 294 014
[ Dodano: 11-04-2007, 17:49 ]
Bartek, dzieki napewno skorzystam , |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
Wysłany: 11-04-2007, 18:04
|
|
|
Tak oni sa z pomorza a ja z południa miedzy krakowem a katowicami .MÓJ samochód to galant rok 91 przebieg 190 000 zasilany benzyna i gazem jaki silnik to niewiem tylko wiem ze to pojemnośc 2.0 zaworów 8 pisze na nim tylko ece multi a przyczyna to brak ssanie czyli niepali mi jak zimny jest musze kręcic i kręcić az załapie na bardzo małych obrotach ,potem sam musi pochodzic az wkońcu moge dodac gazu i go rozgrzac, jak ciepły pali bez problemu tylko gdy dam wiecej gazu to mi potrafi zgasnąc lub obroty spadaj ado bardzo małych a potem wracaja do prawidłowych . W umieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego, ten z dwoma końcówkami obok czujnika który idzie na deske rozdzielczą wtryski, pompe, paliwa ,filtr paliwa kondesatory w ecu, świeci mi czek engine a stało sie to stopniowo coraz cięzej palił ale zaoalał po 2 lub 3 razie teraz juz jest całkiem lipa zima niejezdziłem ponieważ akum mi siadał od kręcenia .
[ Dodano: 11-04-2007, 18:10 ]
a i jeszcze jedno spalanie , mieszcze sie w 9 litrach gazu, silnik ustawiony w piatek przed swietami u diagnosty zmienione swiece i kable gaz tez poustawiany |
_________________ MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554
http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-04-2007, 20:02
|
|
|
A spróbuj odłączyć przepływomierz - tą dużą okrągłą czarną puchę z filtrem powietrza w środku - odłącz od niej wtyczkę i zobacz jak się zachowuje
P.S. Co ten temat wogóle robi w dziale Colt-Ogólne?
Przenoszę do Galant-Techniczne |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 11-04-2007, 20:10
|
|
|
No to będziesz musiał kupić diodę na 12V (albo zwykłą diodę i opornik)i sprawdzić błądy - dlaczego się check engine zapala - będziesz miał rozwiązanie na tacy |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-04-2007, 20:49
|
|
|
ja bym jeszcze sprawdzil kompresje
no i koniecznie te bledy - to tez na mojej WWW opisalem
jak to wtryski czy lambda to przy partacko zalozonym gazie normalne, ale nad cala reszta to juz sie zastanowimy |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-04-2007, 21:05
|
|
|
12 = zabiles przeplywke (czyli wybuch gazu) - moga byc problemy z uruchomieniem auta
31 = czujnik spalania stukowego (problem z zaplonem ew. kiepskie paliwo lub sam czujnik dead)
51/52 nie znam - moze cos zle odczytales - tym bardziej, ze ECU podaje bledy w kolejnosci, wiec wystapienie 51 po 12 jest malo prawdopodobne - zakladajac, ze poprzednie odczyty (31, 52, 12) sie zapetlaja (bo nie zawsze jest tak, ze dioda wymruguje najnizszy blad tuz po podlaczeniu - czasem trafisz w srodek sekwencji - dlatego musisz odczyt przeprowadzic wielokrotnie)
edit - a moze 41 (wtryskiwacze = zly emulator wtryskow od instalacji LPG) i 42 = pompa paliwa (no jak pada, to na pewno auta nie odpalisz); a nie 51/52??? |
|
|
|
 |
JaGrab3
Mitsumaniak Piotrek - ORACLE fan

Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy Dołączył: 03 Paź 2006 Posty: 930 Skąd: Crackoof
|
Wysłany: 11-04-2007, 21:23
|
|
|
a moze masz poprostu zaplon przekręcony, albo jeszcze czytalem na colcie, jeden mitsumaniak mial cuuda z czujnikami, okazlao sie ze nie bylo masy miedzy silnikiem a nadwoziem. Sprawdzic należy jakie jest napiecie miedzy silnikiem a nadwoziem, jezeli wyjdzie wiecej niż 0.2V to czujniki mogą kłamać. Acha to u niego chodziło chyba o lambde. |
_________________ --------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 |
|
|
|
 |
|