Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: josie
11-04-2007, 20:08
[E33A 2.0] juz mam dość
Autor Wiadomość
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-04-2007, 15:40   [E33A 2.0] juz mam dość

Witam ponownie. Jak w temacie pisze mam juz dośc wszystkich mechaników wydałem juz kope kasy aby wyeliminować mój problem w galancie wszyscy tylko biora kase a nikt mi niepotrafi go naprawić, wymień to wymień tamto a napewno bedzie palił. W związku z tym mam pytanie czy zna ktos fachowca ,który by mi powiedział ( juz niewymagam by mi naprawił ) co dolego mojemu galantowi że niepali jak zimny niema ssania mieszkam w okolicach olkusza czy jest tu jakis fachowiec z prawdziwego zdarzenia?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
Ostatnio zmieniony przez Hubeeert 29-05-2007, 22:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
damianrally
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2007, 15:44   

skontaktuj sie z tymi osobami moze oni ci pomogom

Krzyzak & Josie - serwisujemy auta Mitsubishi. Tanio i solidnie.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-04-2007, 17:19   

ale czy te osoby mieszkaja gdzieś w okolicy mojej?
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 11-04-2007, 17:28   

waldi-1, kontaktuj sie na Asistans tzn. jest cos takiego
Krzyzak -Malbork :P Joasie- Gdynia :P
http://www.mitsumaniaki.com/mapa
Osobiscie moge Ci pomoc tzn postaram
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
mitutoyo
[Usunięty]

Wysłany: 11-04-2007, 17:29   

Raczej bliżej pomorza Josie z Gdyni a Krzyżak z Malborka/Trójmiasta, napisz do nich,bes trudu znajdziesz na tym forum.
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 11-04-2007, 17:32   

wojmi1, w razie kłopotów służę wsparcim on-line
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 11-04-2007, 17:47   

waldi-1, wczesniej podaj mi nastepujace dane
1 typ silnika
2 rodzaj zasilania gaznik /wtrysk
3 oznaczenie modelu
4 rocznik
5 przebieg
6 spalanie na 100 km
7 paliwo lpg itp
8 opisz co sie dzieje i od kiedy
9 opisz co bylo naprawiane regulowane kiedy :axe:
moj tel 604 294 014 :badgrin:

[ Dodano: 11-04-2007, 17:49 ]
Bartek, dzieki napewno skorzystam ,
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-04-2007, 18:04   

Tak oni sa z pomorza a ja z południa miedzy krakowem a katowicami .MÓJ samochód to galant rok 91 przebieg 190 000 zasilany benzyna i gazem jaki silnik to niewiem tylko wiem ze to pojemnośc 2.0 zaworów 8 pisze na nim tylko ece multi a przyczyna to brak ssanie czyli niepali mi jak zimny jest musze kręcic i kręcić az załapie na bardzo małych obrotach ,potem sam musi pochodzic az wkońcu moge dodac gazu i go rozgrzac, jak ciepły pali bez problemu tylko gdy dam wiecej gazu to mi potrafi zgasnąc lub obroty spadaj ado bardzo małych a potem wracaja do prawidłowych . W umieniłem czujnik temperatury płynu chłodzącego, ten z dwoma końcówkami obok czujnika który idzie na deske rozdzielczą wtryski, pompe, paliwa ,filtr paliwa kondesatory w ecu, świeci mi czek engine a stało sie to stopniowo coraz cięzej palił ale zaoalał po 2 lub 3 razie teraz juz jest całkiem lipa zima niejezdziłem ponieważ akum mi siadał od kręcenia .

[ Dodano: 11-04-2007, 18:10 ]
a i jeszcze jedno spalanie , mieszcze sie w 9 litrach gazu, silnik ustawiony w piatek przed swietami u diagnosty zmienione swiece i kable gaz tez poustawiany
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-04-2007, 20:02   

A spróbuj odłączyć przepływomierz - tą dużą okrągłą czarną puchę z filtrem powietrza w środku - odłącz od niej wtyczkę i zobacz jak się zachowuje

P.S. Co ten temat wogóle robi w dziale Colt-Ogólne?
Przenoszę do Galant-Techniczne
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-04-2007, 20:08   

odłaczyłem silnik mi gaśnie
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 11-04-2007, 20:10   

No to będziesz musiał kupić diodę na 12V (albo zwykłą diodę i opornik)i sprawdzić błądy - dlaczego się check engine zapala - będziesz miał rozwiązanie na tacy
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-04-2007, 20:49   

ja bym jeszcze sprawdzil kompresje
no i koniecznie te bledy - to tez na mojej WWW opisalem

jak to wtryski czy lambda to przy partacko zalozonym gazie normalne, ale nad cala reszta to juz sie zastanowimy
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 11-04-2007, 20:56   

kompresja jest ok autko dobrze utrzymane dioda jest i test zrobiony definitywnie wskazuje na czujniki temt ale one wymienione na nowe
błedy takie wyszły
31
52
12
51
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 11-04-2007, 21:05   

12 = zabiles przeplywke (czyli wybuch gazu) - moga byc problemy z uruchomieniem auta
31 = czujnik spalania stukowego (problem z zaplonem ew. kiepskie paliwo lub sam czujnik dead)
51/52 nie znam - moze cos zle odczytales - tym bardziej, ze ECU podaje bledy w kolejnosci, wiec wystapienie 51 po 12 jest malo prawdopodobne - zakladajac, ze poprzednie odczyty (31, 52, 12) sie zapetlaja (bo nie zawsze jest tak, ze dioda wymruguje najnizszy blad tuz po podlaczeniu - czasem trafisz w srodek sekwencji - dlatego musisz odczyt przeprowadzic wielokrotnie)

edit - a moze 41 (wtryskiwacze = zly emulator wtryskow od instalacji LPG) i 42 = pompa paliwa (no jak pada, to na pewno auta nie odpalisz); a nie 51/52???
 
 
JaGrab3 
Mitsumaniak
Piotrek - ORACLE fan


Auto: Sig 2.0T,Frotka 3.2, Astra2
Kraj/Country: Australia
Pomógł: 28 razy
Dołączył: 03 Paź 2006
Posty: 930
Skąd: Crackoof
Wysłany: 11-04-2007, 21:23   

a moze masz poprostu zaplon przekręcony, albo jeszcze czytalem na colcie, jeden mitsumaniak mial cuuda z czujnikami, okazlao sie ze nie bylo masy miedzy silnikiem a nadwoziem. Sprawdzic należy jakie jest napiecie miedzy silnikiem a nadwoziem, jezeli wyjdzie wiecej niż 0.2V to czujniki mogą kłamać. Acha to u niego chodziło chyba o lambde.
_________________
--------------------------------------------------
est: Signum 2.0Turbo , Astra "GSI"
byuo:126p,LADA2103,CIFF-Żaba,Cari 1.6,Gal 2.0 Sport Edition,FROTKA 3.2 V6 Limited Edition
---------------------------------------------------
Pomoc dla Kamilka
---------------------------------------------------
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.