Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Falujące obroty
Autor Wiadomość
DariuszK 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 20
Skąd: Machowa/kTarnowa
Wysłany: 24-02-2016, 22:28   Falujące obroty

Szanowni Państwo
Po przejechaniu 246 000 km uszkodziła mi się turbina. Check "przeładowana turbina" doprowadził mnie do zapieczenia obrotu geometrii.
Po naprawie nadal mam problem z falującymi obrotami przy przyspieszaniu niezależnie od tego czy mam rozgrzany czy zimny motor. Na wolnych obrotach pracuje równo bez zastrzeżeń. Dodam , że mam skrzynie automat. Na biegu jałowym przy dodawaniu gazu problem nie występuje.
Zawór EGR zaślepiłem !!

Proszę o Wasz sugestie...
_________________
2007r L200 Dakar automat
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-02-2016, 10:56   

Raczej najpierw doszło do blokady łopatek a dopiero do przeładowania.
Falują po rozgrzaniu silnika czy na zimnym też?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
DariuszK 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 20
Skąd: Machowa/kTarnowa
Wysłany: 26-02-2016, 09:32   

Witam

Tak przy zimny również

[ Dodano: 26-02-2016, 09:32 ]
Ale turbinę już mam po regeneracji.

[ Dodano: 26-02-2016, 13:11 ]
odwiedziłem salon w Tarnowie.
Diagnozna- filtr paliwa bo słabe cisnienie paliwa.
Koszt 270zł ( w tym wpiecie komptera)

Dalej bez zmian.
Pytam co dalej"
- odślepić EGR który zaślepiłem , to zobaczymy..... wpiecie kolejne 100 zł.....
- może pompa wysokiego ciśnienia

Ciagle może..... i koszty rosną. Masakra oceniam poniżej 0 kompetencje serwu autoryzowanego.
_________________
2007r L200 Dakar automat
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 26-02-2016, 16:14   

Wymień czujnik w pompie wtryskowej. A może najpierw go przeczyść.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
DariuszK 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 20
Skąd: Machowa/kTarnowa
Wysłany: 27-02-2016, 08:15   

Zaprzyjaźniony mechanik również taką postawił diagnozę.
Komputer pokazał problem z skaczącym cisnieniem paliwa.
W tej chwili coraz częściej wybija mi check Szczególnie jak wjeżdzam na parkingi zatrzymam się by studzić turbine .

Falujące obroty ustapiły w chwili kiedy obróciłem czapkę snorkela do tyłu , ( był nowo zamontowany), tak by zimne powietrze nie wpadało bezpośrednio do snorkela.
Reasumując : nałożyło się kilka awarii w jednym czacie: turbina, czujnik pompy i czapka snorkela.

[ Dodano: 27-02-2016, 08:30 ]
Dochodzę do wniosku , że za drogi dla mnie ten samochodzik....Skarbonka bez dna!!
W ostatnim czasie :
- regeneracja pompy,
- nowy rozrząd,
- nowe BF Goodrich,
- wyciagarka,
- zabudowa paki,
- snorkel,
- osłony pod silnikiem oraz skrzynią,
-konserwacja ,
- regeneracja klimatyzacji,
- nowy aku.

i jeszcze czeka mnie regeneracja pompy wysokiego ciśnienia.
Dodam ,że dbam o samochód i serwis olejowy ma na bieżaco. Przejechane 246 000 km i tyle usterek!!! Autko z polskiego serwisu.
" nigdy więcej mitsubishi l200"
_________________
2007r L200 Dakar automat
 
 
Nemrod 
Nowy Forumowicz

Auto: L200 2.5d 1996
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lis 2015
Posty: 10
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 27-02-2016, 10:03   

Rozrząd, opony i akumulator to wymienia się w każdym aucie.
Podobnie naprawa klimy, ewentualnie pompy paliwa.

Paka, wyciągarka, osłony to już inna bajka i raczej należą do opcji dodatkowych, bez których można żyć.

Pozdrawiam
Daniel
 
 
DariuszK 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 20
Skąd: Machowa/kTarnowa
Wysłany: 27-02-2016, 11:02   

Nie chciałbym się doktoryzować w tym temacie i w tym poście ,ale krótko:
L 200 to jest mój 10 samochód terenowy ale pierwszy pickup.
Zaczynałem od samurai, fronter A i B pajero I i II JIMNY raz Gallopera II i w zadnym samochodzie nie były tak drogie części. Rozrząd do pajero II - części 400 zł a L200 1190 zł. Tak można mnożyć koszty. W passacie B6 CR 140 Km mam przejechane 200 000 km i nie wiem co to jest turbina czy pompa wysokiego ciśnienia. Peugeot 406 2.0 HDi ma przejechane 280 000 i też zero problemów.
Rozumiem dlaczego firmy budujące autostrade A4 całkowiecie pozbyły się L200 tłumacząc mi ,że były one za drogie w utrzymaniu. Dodam ,że spytałem o cene turbospreżarki w salonie i usłyszałem kwotę netto 15 000 zł. MASAKRA.
_________________
2007r L200 Dakar automat
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 27-02-2016, 15:49   

A tak zapytam nie klapnął przód miśka po montażu wyciągarki? Jaką płytę montowałeś i jaką wyciągarkę. Jestem przed wyborem zestawu i dlatego pytam.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
DariuszK 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 20
Skąd: Machowa/kTarnowa
Wysłany: 27-02-2016, 22:58   

Nie zauważyłem żadnych zmian, tymbardziej , że mam BF Goodrich AT 245/75/17 .( wyższe)
Możesz smiało montować.
_________________
2007r L200 Dakar automat
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 28-02-2016, 08:55   

A dziękuję, po wczorajszych wojażach ,winch zawita wcześniej niż myślałem :mrgreen: .
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
DariuszK 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 Dakar
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Lut 2015
Posty: 20
Skąd: Machowa/kTarnowa
  Wysłany: 01-03-2016, 18:04   

Falujące obroty usunięte , wystraczyło tylko obrócić czapkę snorkela do tyły tak by nie pobierała powietrza bezpośrednio z przodu , bo przepływomierz gubił się w pomiarach.

[ Dodano: 18-03-2016, 19:05 ]
Niestety na wolnych obrotach po paru sekundach wchodził w tryb awaryjny.
Diagnoza Zbyszka w 100% prawdziwa, wymiana czujnika ( regulatora) 330zł pompy cisnienia oraz adaptacja w ASCO 180 zł problem usuneła.
Dodam , że sama wymiana zaworu nie usuneła awarii musiałem wykonać ADAPTACJE w salonie mitsubishi adaptacje.( nikt z szamanów nie byl w stanie wejsć tak głeboko w system.
_________________
2007r L200 Dakar automat
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.