Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.0 V6] stukanie pod pokrywą zaworów i na dole silnika
Autor Wiadomość
adrianoss24 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 36
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 26-02-2016, 01:11   

brzyydal napisał/a:
Kolego adrianoss nie wiem czy dobrze zrozumialem dwa milimetry ponad gorna kreska na bagnecie? Jezeli na gorze ucichlo to kasatory luzu ktorys sie zawiesil/odwiesil.



Tak, ponad górną kreską na bagnecie. Też myślę że się odwiesił i jest już git.
 
 
brzyydal 
Forumowicz

Auto: pajero v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 66
Skąd: krk
Wysłany: 26-02-2016, 11:19   

Kolego apg2312 napchales sobie glowe jakimis pierdolami o zabach a teraz na sile probujesz zainteresowac tym innych... Producenci zalecaja stosowanie danych srodkow w danych warunkach uzytkowania i wcale nie musza byc jasnowidzami /gdzie tu logika twoich wypowiedzi?/. To czy sobie na biegunie polnocnym wlejesz wode do chlodnicy to twoja sprawa. Zalecenia klasyfikacji lepkosciowej uzywanych w danych warunkach klimatycznych znajduja sie w instrukcji serwisowej tego silnika. To ze nie umiesz tego odszukac to juz twoj problem.
Kolego adrianoss moge zapytac z jakiego powodu tego oleju jest az tak duzo?
 
 
dareqq 
Forumowicz

Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 287
Skąd: wrocław
Wysłany: 28-02-2016, 13:48   

Na poprawę kultury pracy popychaczy pomaga ich wymiana :) . sprawdziłem
 
 
adrianoss24 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 36
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 28-02-2016, 20:26   

brzyydal napisał/a:
Kolego adrianoss moge zapytac z jakiego powodu tego oleju jest az tak duzo?


Nie potrafię odpowiedzieć na te pytanie :D jak wymieniałem to był stan pomiędzy kreskami, potem było ledwo na dolnej kresce to dolałem, potem raz też dolałem i tak jakoś wyszło
 
 
brzyydal 
Forumowicz

Auto: pajero v6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Lis 2015
Posty: 66
Skąd: krk
Wysłany: 28-02-2016, 22:24   

No roznie z tym poziomem oleju moze byc. Niekoniecznie moze to byc kwestia wlania zbyt duzej ilosci. Przestalo stukac?
 
 
adrianoss24 
Forumowicz

Auto: Pajero II 3.0 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2014
Posty: 36
Skąd: Szprotawa
Wysłany: 29-02-2016, 20:19   

Cytat:
Przestalo stukac?



Pod pokrywą zaworów teraz jest cisza, ale pukanie na wolnych obrotach dalej jest.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.