 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
1,8 GDI - Pomocy!!! Błąd 58 i 48, padła mi ta carisma. |
Autor |
Wiadomość |
teklithuania
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 7 Skąd: z tąd
|
Wysłany: 01-03-2016, 18:36 1,8 GDI - Pomocy!!! Błąd 58 i 48, padła mi ta carisma.
|
|
|
Witam, mam bardzo wielki problem z tym 1,8 GDI. Zaczynało się to wszyskto z faliujacych obrotów na biegu jałowym. Falowały od 1000 do 1500, teraz gdy odpalam Carismę trzyma obroty 3000tys. zrzucając je co sekundę do 2900tys. Zaczynam jechac - dalej to trzyma te 3000tys to faluje od 1500 do 2000, to nie faluje i trzyma 1000, zaś za jakiś czas wyrzuca tryb awaryjny, z twardym hamulcem (gdy ciśniesz na hamulec, takie uczucie, że samochód jest nieodpalony), trzyma 1000 obroty albo faluje od 1000 do 1500. Z ciśnieniem jest wszystko na ile przewieżałem. I wybija check - błąd 58 i 48. Jeden raz, BEZ WULGARYZMÓW! mnie te twardy hamulec i falujące obroty i odłaczyłęm na odpalonym samochodzie czujnik, który stoji na vacum'ie systemu hamowania, nie wiem nawet jak on się nazywa. I znormalizowały sie obroty, ale to było tylko w tym dniu, na drugi dzień odpaliłem auto i znów ten sam problem, odłanczałem ten czujnik ale już mi to nie pomagało. Znalazłem w google, że 58 i 48 błądu nie bywa w GDI (tak twierdził jakiś facet w jakimś forum), że to problem z podciśnieniem, ten facet pisał, że miał zabrudzoną uszczelkę w pompie podcisnienia, wyczyscił to i auto pojechało. Zrobilem to samo, tylko u mnie ta pompka podciśnienia nie była brudnia ani trocho, więc nie wiem, mam bardzo zabrudzony kolektor ssący i jakiś plastykowy zbiornik powietrza, który stoji pod nim, to piowiozer jutro na firmę aby mnie wyczyscili ultradźwiękiem, aby nie zaszkodzić tam nic. Zdaje mi się, że to nic nie pomoże. Może ktoś mma jakieś ideje czy miał taką lub podobną sytuację ze swojim GDI i mógłby mi pomóc?
Nie wiem już co robić z tym autem, tak i chce się go podpalić.
[ Dodano: 01-03-2016, 18:37 ]
Auto jest 98 roku.
ostrzeżenie - na forum nie używamy wulgaryzmów |
Ostatnio zmieniony przez glina 01-03-2016, 19:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Piwor
Mitsumaniak

Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy Dołączył: 12 Paź 2008 Posty: 3444 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 01-03-2016, 19:35
|
|
|
Stało się to od tak?
Przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego do kolektora jest na miejscu? Nie jest zepsuty? |
_________________ 01270/KMM
ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 - |
|
|
|
 |
teklithuania
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 7 Skąd: z tąd
|
Wysłany: 01-03-2016, 20:34
|
|
|
No jakoby jest na miejscu, zdjąłem go, dmuchałem to i jak musi być w jedną stronę dmucha się w drugą nie. Nie wiem, zastanawiam sie, może od tego że brudny kolektor bardzo, że za słabe powietrze dochodzi przez przewód lub może sam serw hamulcowy (może pękła membrana w środku), bo stało mi się to przy mrozach -22 gdzieś, to był początek. Nie wiem nawet co i myśleć. |
|
|
|
 |
|
|