Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Turbina Colt 1.5 DiD 2004
Autor Wiadomość
Michal B 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.5 DiD 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: Jaworzno
  Wysłany: 07-03-2016, 11:26   Turbina Colt 1.5 DiD 2004

Jako że jestem nowy to na wstępie chce przywitać wszystkich forumowiczów.
A teraz do rzeczy:)
Ktoś wie do czego służy przewód idący do turbiny oznaczony na zdjęciu?

colt 1.5 did
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-03-2016, 17:24   

Wąż odpowietrzajacy
http://www.partsbase.org/...r-timing-chain/
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Michal B 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.5 DiD 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 07-03-2016, 17:41   

Dzięki za szybką odpowiedź. Na jego końcu (czyli połączeniu przy turbinie) jest widoczny nalot brudnego oleju, czy to oznacza że powinienem się szykować do regeneracji turbiny?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 07-03-2016, 17:56   

Niekoniecznie, zalezy jeszcze jaka jest czystosć w obiegu intercoolera oraz technicznie luzy na wirniku osiowe i promieniowe oraz uszkodzenia mechaniczne lopatek wirnika
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Michal B 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Colt 1.5 DiD 2004
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 3
Skąd: Jaworzno
Wysłany: 07-03-2016, 18:33   

Najbardziej obawiam się rozbiegnięcia silnika, tymbardziej że mam automatyczną skrzynie a szansa w takim układzie na dobre zakończenie jest niewielka. Sprawdzenie tego co opisałeś stanowczo przekracza zakres moich kompetencji także puki co bedę się przyglądał czy wyciek się nie zwiększa.
Pozdrawiam:)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.