Pinin |
Autor |
Wiadomość |
janusz1970
Nowy Forumowicz

Auto: suzuki swift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 7 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: 28-02-2016, 12:26 Pinin
|
|
|
witam,
przymierzam się do zakupu Pinina nie jestem zdecydowany co do silnika, mechanik podpowiada benzynę bo jest mnie awaryjna chciałbym poznać Wasze opinie jako użytkowników tego samochodu |
_________________ janusz1970 |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 28-02-2016, 12:39
|
|
|
Nie ma nie benzyny pinina . Nigdy nie bierz GDI. MPI 1.8 bezawaryjny do tego gaz plus przekładka reduktora z GDI i robi się fajnie |
|
|
|
 |
janusz1970
Nowy Forumowicz

Auto: suzuki swift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 7 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: 28-02-2016, 15:14
|
|
|
dzięki za info wiem o silnikach jedynie z prasy że były:
1.8 GDI 120KM 1999-2000
1.8 i 16V 114KM 2000-2004
2.0 GDI 16V 129KM 2000-2004
jeśli możesz to podaj mi z jakiego rocznika najlepiej szukać Pinina, wiem ze niektóre były bardziej udane, jakie są koszty utrzymania tego modelu |
_________________ janusz1970 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
|
|
|
 |
janusz1970
Nowy Forumowicz

Auto: suzuki swift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 7 Skąd: Sierpc
|
Wysłany: 29-02-2016, 20:44
|
|
|
dzięki za link |
_________________ janusz1970 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 29-02-2016, 20:57
|
|
|
Nie ma za co |
|
|
|
 |
zidi1
Forumowicz
Auto: pajero pinin 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2014 Posty: 34 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-03-2016, 13:42 1, 8 gdi pinin
|
|
|
Ludzie co macie do 1, 8 gdi. Mam około 2 lat te auto , fakt włożyłem 4 tysie w wymianę części ale obecnie jest rewelacja. W zimie 8, 8 benzyny a latem 8, 1l. Czego chcieć od 1, 8. Nie jeżdżę w teren, tylko po kiepskiej drodz na wieś. Przejechałem 20 tyś jest OK |
_________________ zidi1 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21015 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 01-03-2016, 14:35
|
|
|
zidi1, po prostu najwięcej problemów opisywanych na forum mają posiadacze silników GDi.
To samo jest w carismach i galantach .
Oczywiście wszystko zależy od egzemplarza . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
zidi1
Forumowicz
Auto: pajero pinin 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Gru 2014 Posty: 34 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 01-03-2016, 17:39 zielona żaba
|
|
|
Ładna sztuka, KM to nie wszystko czym jest autko |
_________________ zidi1 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 04-03-2016, 22:00
|
|
|
Wszystko zależy czy świadomie wybierany taki silnik czy jest to niewiedza i czysty przypadek a po pewnym czasie przychodzi złość i frustracja Lepiej jest więc na początku przestrzec... |
|
|
|
 |
Roobin101
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero Pinin
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Sty 2015 Posty: 7 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 14-03-2016, 00:08
|
|
|
Witam
W nawiązaniu do tematu, użytkuję 2.0 GDI od dwóch lat, od roku jeżdżę w terenie ( imprezy zorganizowane ), i z silnikiem nie mam jakoś specjalnie problemów. Faktycznie jakieś uprzedzenia w sieci co do GDI i obawa mechaników ( niewiedza ).
Jak się zwraca uwagę na jakość paliwa, terminowe przeglądy to się śmiga, a owe 130km ładnie daje w terenie. |
_________________ Damian |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-03-2016, 06:53
|
|
|
GDI nie jest zły albo jak jest nowy albo jak był dobrze i z głową traktowany. Jeśli ma około 200 tys km przebiegu lub więcej i nie bardzo zna się jego historię, to można się na prawdę wszystkiego spodziewać. Dochodzi do tego dodatkowo praktycznie brak możliwości montażu LPG więc to dla jednych może być kolejny minus. Mechanicy, jak napisałeś, też nie za bardzo znają ten silnik więc z tym też może być problem w przyszłości. Jeśli ktoś u nas kupuje auto starsze niż 10 lat to raczej nie planuje jeździć po serwisach wydając odpowiednio dużą kasę więc biorąc pod uwagę wszystkim ewentualne problemy jakie mogą nas spotkać z tym silnikiem na pewno na miejscu kupującego raczej wybrał bym mniejsze zło niż GDI. |
|
|
|
 |
|