Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
pasek klinowy napinanie
Autor Wiadomość
ADom78 
Nowy Forumowicz
ADom78


Auto: L300 1,6 1983r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 3
Skąd: Brodnica
Wysłany: 13-03-2016, 21:39   pasek klinowy napinanie

Od samego początku irytował mnie brak napinacza paska alternatora w moim L300 I gen..
Wczoraj w nocy wracając ze zlotu padło ładowanie i stanąłem w samym środku łuku z podwójną ciągłą z dala od jakichkolwiek zabudowań (normalnie kompletna ciemność i głusza) w dodatku 50 km od domu. :( . Okazało się, że pasek klinowy od alternatora poluzował się i wywinął na drugą stronę. Czy w waszych Misiakach I i II gen. też niema napinacza paska?
_________________
L300 1,6 B+LPG - Camper Mercator 1983 rok
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 14-03-2016, 08:06   

Tam nie ma listwy regulacyjnej przy mocowaniu alternatora :?:

_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
christcrusher 
Forumowicz


Auto: L300'90 , Subaru Forester
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 48
Skąd: Iceland
Wysłany: 14-03-2016, 12:12   


Napiecie paska regulujesz samym alternatorem , nie jest potrzebny dodatkowy napinacz.
_________________
Subaru Legacy>Pajero Sport>Land Rover Discovery 2>Subaru Forester i Mitsu L300
 
 
 
ADom78 
Nowy Forumowicz
ADom78


Auto: L300 1,6 1983r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Cze 2014
Posty: 3
Skąd: Brodnica
Wysłany: 14-03-2016, 20:13   

Dzięki za grafikę i zdjęcie.
Mam listwę 14219 i śrubę 14799P wraz z nakrętką 14384P.
Niestety brak reszty i nie wygląda to tak solidnie jak na zdjęciu.
Jutro po pracy postaram się zrobić zdjęcie.
_________________
L300 1,6 B+LPG - Camper Mercator 1983 rok
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.