Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z gdi
Autor Wiadomość
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 17-03-2016, 22:00   Problem z gdi

Witam. Mam problem z silnikiem gdi. Gdy sie zagrzeje to szarpie i to w dziwny sposob bo tylko gdy jade z stala predknjscia i przy delikatnym przyspieszaniu. Przy gwaltownym depnieciu jest ok. Wymieniona pompa wc swiece umyta przepustnica komputer zresetowany nowe filtry paliwa. Gdzie szukac problemu? pozdrawiam
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-03-2016, 22:06   

Trzeba podejrzeć parametry pracy silnika, jakie jest ciśnienie paliwa podczas pracy silnika. Może winny jest regulator ciśnienia a może jeszcze coś innego, bez diagnostyki nie da się tego stwierdzić.
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 17-03-2016, 22:52   

Zastanawia mnie to czy winne nie beda swiece. Co prawda irydowe dedykowane do gdi ale bosch. A regulator tez wymienialem. Podejrzana jest tez pompka niskiego cisnienia paliwa. Bo szarpanie jest tylko przy malym obciazeniu.
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-03-2016, 06:53   

Jeśli była by wina pompy w zbiorniku to raczej brakowało by pod większym obciążeniem bo ona cały czas podaje tak samo tylko odpowiedni regulator czówa nad odpowiednim ciśnieniem.
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 18-03-2016, 11:19   

Facet ktory pompe wc mi naprawil mowil ze ona byla winna na sto procent. Po zalorzeniu jej jest lepiej ale dalej szarpie
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-03-2016, 17:43   

Żeby dało się podłączyć Evoscan i zgrać logi to można by było coś dokładniej powiedzieć a tak to tylko zgadywanie. Tu jednak chyba Evoscan nie zadziała, trzeba jakiś program do Volvo i kabelek VAG KKL ale chyba pod coma.
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 18-03-2016, 17:52   

Poszukam kogos kto mi to podlaczy😉
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 18-03-2016, 19:50   

Czy masz świece NGK? Bo tylko takie ,a nie z Boscha mówią "że wszystko co z Boscha to do kosza" Czy otwory świecowe zalewa olej?
_________________
Ross
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 18-03-2016, 22:23   

Swiece niestety boscha. Tak mi facet w sklepie doradzil. Zalorzone z miesiac temu. Pozniej doczytalem ze tylko ngk. Oleju nie ma. Jechalem dzis do poznania i gdy dojechalem do centrum i stalem w korkach to na postoju palila sie kontrolka silnika. Ale po dodaniu gazu gasla i tak przez caly poznan Teraz juz po powrocie jest ok ale obroty za to faluja. I dalej szarpanie. Zalalem lepsze paliwo i bez zmian. Ogolnie autko jest slabsze pali ok 10l na setke, gdzie moje wczesniejsze gdi w trasie bralo grubo ponizej siodemki. Moze ktos poleci osobe ktora to zdiagnozuje z poludniowej wielkopolski( ostrznszow, kepno, ostrow) ewentualnie wroclaw
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 18-03-2016, 23:56   

tak jak ktoś zasugerował jeżeli poszły ringi dookoła świecy i pływa ona w oleju to może być przebicie i wypadają zapłony bo świeca nie zawsze jest w stanie odpalić mieszankę dodatkowo na końcach każdej z fajek masz sprężynki lubią się one upalić dodatkowo jedna albo kilka cewek mogą mieć przebicia skutkuje to tym że na gorącym silniku się takie cyrki własnie dzieją, sprawdź zachowanie wskazówki obrotomierza podczas szarpania może to również sugerować uszkodzony czujnik położenia wału bądź wałka rozrządu jak to wszystko wyeliminujesz to sprawdź jeszcze jedną rzecz odłącz czujnik ciśnienia paliwa wyskoczy CE bo to norma ale sprawdź jak wtedy auto się zachowuje
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 19-03-2016, 01:25   

Mackowsky napisał/a:
palila sie kontrolka silnika. Ale po dodaniu gazu gasla i tak przez caly poznan

Szczerze ? Nie kombinuj. Serwis Volvo lub warsztat, który potrafi zdiagnozować co to za błąd.
Cholerne Google cały czas mi tylko Volvo Trucks w Ostrowie Wlkp. pokazuje, ale we Wrocławiu na pewno znajdziesz ASO, lub coś podobnego.
Bo w tej chwili, bez informacji co to za błąd pokazuje CE to jest wróżenie z fusów.
ross napisał/a:
a nie z Boscha mówią "że wszystko co z Boscha to do kosza"

Bez urazy, kolego, ale ciut przesadzasz. Irydy Boscha nie są złe. Fakt, sam też kupuję tylko NGK ;) , ale może bez przesadyzmu.
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 19-03-2016, 06:50   

Też mi się wydaje, że te świece jak irydowe to nie powinny być złe i na pewno nie powinny dawać takiego efektu. Jedynie dobra diagnostyka podpowie co boli to autko. Napisz z którego roku jest to autko.
 
 
Mackowsky 
Nowy Forumowicz

Auto: Volvo v40 1.8Gdi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Mar 2016
Posty: 21
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 21-03-2016, 06:35   

1999 rok. Wydaje mi sie ze znalazlem blad. Mechanik ktory mial wymienic uszczelke pokrywy swiec tylko ja dociagnal.w skutek czego swiece plywaja w oleju. Takie pytanie. Czy jak odkrece kolektor a nastepnie ta pokrywe to konieczny jest demontaz rozrzadu czy walki pozostana na miejscu?
 
 
romek atomek 
Forumowicz

Auto: pajero pinin 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Lis 2014
Posty: 333
Skąd: wola justowska / kraków
Wysłany: 31-03-2016, 18:26   

Mackowsky napisał/a:
1999 rok. Wydaje mi sie ze znalazlem blad. Mechanik ktory mial wymienic uszczelke pokrywy swiec tylko ja dociagnal.w skutek czego swiece plywaja w oleju. Takie pytanie. Czy jak odkrece kolektor a nastepnie ta pokrywe to konieczny jest demontaz rozrzadu czy walki pozostana na miejscu?
jak zadajesz takie pytania to może się za to nie bierz.. już na pewno bez kulcza dynamometrycznego .. kolektor jest alu - gniazda śrób łatwo ukręcić.. bardzo łatwo - za łatwo ( 2 ukęciłem ) .. a wydawało mi się że robię z wyczuciem ..
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 31-03-2016, 20:36   

Mackowsky napisał/a:
1999 rok. Wydaje mi sie ze znalazlem blad. Mechanik ktory mial wymienic uszczelke pokrywy swiec tylko ja dociagnal.w skutek czego swiece plywaja w oleju. Takie pytanie. Czy jak odkrece kolektor a nastepnie ta pokrywe to konieczny jest demontaz rozrzadu czy walki pozostana na miejscu?
To cieszę się że tak jak pisałem oleju w otworach świecowych i trafiłem.Ale odnośnie naprawy tej usterki niestety trzeba rozrząd demontować i głowicę.
_________________
Ross
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.