Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dymi po remoncie głowicy
Autor Wiadomość
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-02-2016, 12:10   

BartoszZ napisał/a:
Samochód ma 240 tys. przebiegu i z tego co mi wiadomo to powyżej 200 tys. taka klasa lepkości oleju jest właśnie zalecana.

Błedne informacje i nie wiedza pseudo mechaników szybciej tylko zarżniesz turbine
jawaldek napisał/a:
15W40 to już padaka silnik

Nigdy bym nie wlał takiego oleju jeszcze jak temperatura niska chwilowy brak smarowania
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
BartoszZ 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 17
Skąd: Krosno
Wysłany: 14-02-2016, 16:05   

Wszystkie węże szczelne, odma jest czysta, zawsze jeździłem na 10w40, teraz wlałem akurat 15w40 bo zostało mi go trochę po poprzednim samochodzie ale Panowie nie o tym rozmowa. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Spróbuje w poniedziałek zmierzyć kompresje, może to da jakiś nowy pogląd na sytuację.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 14-02-2016, 20:17   

BartoszZ napisał/a:
awsze jeździłem na 10w40, teraz wlałem akurat 15w40 bo zostało mi go trochę po poprzednim samochodzie ale Panowie nie o tym rozmowa.

W tvn turbo był program po zmianie nie prawidłowego oleju auto zaczęło dymić ,pr bedzie pan zadowolony http://player.pl/programy....html?atpl#play
Więc wszystko mozliwe
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
BartoszZ 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2014
Posty: 17
Skąd: Krosno
Wysłany: 17-02-2016, 16:25   

Zmierzyłem dziś ciśnienie sprężania i na wszystkich cylindrach manometr wskazuje ok. 30,5 bara.
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 17-02-2016, 21:33   

Ciśnienie w porządku
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-02-2016, 13:30   Re: dymi po remoncie głowicy

BartoszZ napisał/a:
Koledzy Problem jest następujący, silnik po remoncie głowicy. Po odpaleniu dymi na siwo na niskich obrotach, wyrzuca również spaliny po odkręceniu korka wlewu oleju lub wyciągnięciu bagnetu natomiast wówczas przestaje dymić z wydechu. Temperatura stoi w miejscu, auto bardzo dobrze się zbiera. To wszystko co na razie mogę stwierdzić po odpaleniu i krótkiej przejażdżce. Jakieś pomysły, sugestie?

Moze byc peknięta tuleja cylindra.
Ale myślę, ze jeśli dokręcałeś głowice na momenty to tu jest przyczyna. Wymień uszczelkę i dokręć na wyczucie, nie na momenty.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 19-02-2016, 15:22   

Mozna zrobić test na zawartość CO w płynie chłodniczym
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
star123 
Nowy Forumowicz
star123

Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2016
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 25-03-2016, 22:15   

Cytat:
Samochód ma 240 tys. przebiegu i z tego co mi wiadomo to powyżej 200 tys. taka klasa lepkości oleju jest właśnie zalecana.


A kto to zaleca :roll: ?

Cytat:
Ale myślę, ze jeśli dokręcałeś głowice na momenty to tu jest przyczyna. Wymień uszczelkę i dokręć na wyczucie, nie na momenty.


No proszę Cię! Bo jeszcze ktoś weźmie to na poważnie ... :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.