 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
dymi po remoncie głowicy |
Autor |
Wiadomość |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-02-2016, 12:10
|
|
|
BartoszZ napisał/a: | Samochód ma 240 tys. przebiegu i z tego co mi wiadomo to powyżej 200 tys. taka klasa lepkości oleju jest właśnie zalecana. |
Błedne informacje i nie wiedza pseudo mechaników szybciej tylko zarżniesz turbine
jawaldek napisał/a: | 15W40 to już padaka silnik |
Nigdy bym nie wlał takiego oleju jeszcze jak temperatura niska chwilowy brak smarowania |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
BartoszZ
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 17 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 14-02-2016, 16:05
|
|
|
Wszystkie węże szczelne, odma jest czysta, zawsze jeździłem na 10w40, teraz wlałem akurat 15w40 bo zostało mi go trochę po poprzednim samochodzie ale Panowie nie o tym rozmowa. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły? Spróbuje w poniedziałek zmierzyć kompresje, może to da jakiś nowy pogląd na sytuację. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 14-02-2016, 20:17
|
|
|
BartoszZ napisał/a: | awsze jeździłem na 10w40, teraz wlałem akurat 15w40 bo zostało mi go trochę po poprzednim samochodzie ale Panowie nie o tym rozmowa. |
W tvn turbo był program po zmianie nie prawidłowego oleju auto zaczęło dymić ,pr bedzie pan zadowolony http://player.pl/programy....html?atpl#play
Więc wszystko mozliwe |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
BartoszZ
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero II 2,5 TD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Lut 2014 Posty: 17 Skąd: Krosno
|
Wysłany: 17-02-2016, 16:25
|
|
|
Zmierzyłem dziś ciśnienie sprężania i na wszystkich cylindrach manometr wskazuje ok. 30,5 bara. |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 17-02-2016, 21:33
|
|
|
Ciśnienie w porządku |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 19-02-2016, 13:30 Re: dymi po remoncie głowicy
|
|
|
BartoszZ napisał/a: | Koledzy Problem jest następujący, silnik po remoncie głowicy. Po odpaleniu dymi na siwo na niskich obrotach, wyrzuca również spaliny po odkręceniu korka wlewu oleju lub wyciągnięciu bagnetu natomiast wówczas przestaje dymić z wydechu. Temperatura stoi w miejscu, auto bardzo dobrze się zbiera. To wszystko co na razie mogę stwierdzić po odpaleniu i krótkiej przejażdżce. Jakieś pomysły, sugestie? |
Moze byc peknięta tuleja cylindra.
Ale myślę, ze jeśli dokręcałeś głowice na momenty to tu jest przyczyna. Wymień uszczelkę i dokręć na wyczucie, nie na momenty. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
milo
Mitsumaniak

Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP
|
Wysłany: 19-02-2016, 15:22
|
|
|
Mozna zrobić test na zawartość CO w płynie chłodniczym |
_________________ Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン
Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 |
|
|
|
 |
star123
Nowy Forumowicz star123
Auto: Pajero 3,2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2016 Posty: 17 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 25-03-2016, 22:15
|
|
|
Cytat: | Samochód ma 240 tys. przebiegu i z tego co mi wiadomo to powyżej 200 tys. taka klasa lepkości oleju jest właśnie zalecana. |
A kto to zaleca ?
Cytat: | Ale myślę, ze jeśli dokręcałeś głowice na momenty to tu jest przyczyna. Wymień uszczelkę i dokręć na wyczucie, nie na momenty. |
No proszę Cię! Bo jeszcze ktoś weźmie to na poważnie ... |
|
|
|
 |
|
|