Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EAx 97-04] Mitsubishi Galant 2,5 V6 163KM klimatronic autom
Autor Wiadomość
Joda 
Nowy Forumowicz
Joda

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 10
Skąd: Piła
Wysłany: 25-03-2016, 17:49   [EAx 97-04] Mitsubishi Galant 2,5 V6 163KM klimatronic autom

http://olx.pl/oferta/mits...D5-IDeBusW.html

Witam, powyżej autko które chcę nabyć, mam parę pytań:

Skrzynia automat , co mozecie mi o niej powiedzieć?
Sprzedający mówi mi że zapieczone sa (zblokowane hamulce reczne) że można ruszyć , jechać ale coś "trzyma " auto, i że niby jest to hamulec reczny, co o tym sądzicie? ew jak go szybko odblokować?
żeby pojechać na kołach do domciu?

Prosze o szybką pomoc w temacie, mam nadzieję ze to rzeczywiście ręczny i fortuny na naprawę np skrzyni biegów nie wydam..

dziekuję
_________________
Są różni: milczący, wygadani, flegmatyczni, sceptyczni, pełni życia, radośni, dziecinni, rozrywkowi...
Dzielą ich: kilometry, poglądy, wiek, kolor oczu, numer buta, płeć, muzyka...
A wszystkich łączy jedna Dama. Piękna i elokwentna Dama, o oczach koloru tęczy. Jej wiek jest dotąd nieznany, ale jak wiadomo kobiet o wiek się nie pyta...
Ma na imię Pasja... Znasz ją??
Ostatnio zmieniony przez Joda 27-03-2016, 07:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24321
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 25-03-2016, 21:03   

ręczny w tych tarczobębnach jest ogólnie tak słaby, że prędzej nie trzyma niż trzyma
zdejmij tylne koło, puść ręczny i zobaczy czy tarcza chociaż lekko się rusza - jak tak, to ręczny nie trzyma
albo nawet bez zdejmowania kół - sprawdź czy po podniesieniu się tylne koła kręcą
 
 
Joda 
Nowy Forumowicz
Joda

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 10
Skąd: Piła
Wysłany: 26-03-2016, 07:34   

czyli można podejrzewać że coś ze skrzynią biegów? hmmm... moze oleju brak, takie gdybanie... , pojadę zobaczę, mam nadzieję ze tym zakupem kłopotów sobie nie przysporzę.

Ale jak by co, manualna skrzynka pasuje do tego modelu jak bym musiał wymieniać skrzynię biegów, orientuje się ktoś z Was?

Pytanie następne, (przyznam się ze nie szukałem po tematach na forum - może temat był) jak ten silnik 2,5 V6 działa z LPG? nie niszczy się zbyt szybko? bo mam plany zamontować instalację LPG
_________________
Są różni: milczący, wygadani, flegmatyczni, sceptyczni, pełni życia, radośni, dziecinni, rozrywkowi...
Dzielą ich: kilometry, poglądy, wiek, kolor oczu, numer buta, płeć, muzyka...
A wszystkich łączy jedna Dama. Piękna i elokwentna Dama, o oczach koloru tęczy. Jej wiek jest dotąd nieznany, ale jak wiadomo kobiet o wiek się nie pyta...
Ma na imię Pasja... Znasz ją??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 26-03-2016, 08:14   

Krzyzak napisał/a:
ręczny w tych tarczobębnach jest ogólnie tak słaby, że prędzej nie trzyma niż trzyma
jak jest kiepsko wyragulowany to tak, ale auto ma swoje lata więc może łyżka rozpieraka pokorodowana i sie nie cofa, albo prowadnice na zaciskach zamurowane, tak jak piszesz, najprosciej sprawdzić przez podniesienie koła

Joda napisał/a:
Ale jak by co, manualna skrzynka pasuje do tego modelu jak bym musiał wymieniać skrzynię biegów, orientuje się ktoś z Was?
Pasuje
Joda napisał/a:
Pytanie następne, (przyznam się ze nie szukałem po tematach na forum - może temat był) jak ten silnik 2,5 V6 działa z LPG? nie niszczy się zbyt szybko? bo mam plany zamontować instalację LPG
Bardzo dobrze
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Joda 
Nowy Forumowicz
Joda

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 10
Skąd: Piła
Wysłany: 27-03-2016, 08:38   

Wesołego Alleluja!!

Wczoraj byłem widziałem jeździłem...

Więc tak , auto wygląda jak wysuszone i doprowadzone do ładu po powodzi, w złączkach elektrycznych pod maską kupa piasku/kurzu, środek ładny chociaż mocno używany, nadkola i błotniki nad nadkolami skorodowane - normalka jak czytam, ale już co mnie zmartwiło połączenia zgrzewy karoserii wychodzi ostra rdza (pod maską), zrobiłem kilka zdjęc wrzuce tu na forum odrobinę póżniej.

Pisałem ze coś trzyma auto... więc tak z relacji sprzedającego wynika iz stało ono pod (domyślnie piszę "pod chmurką" z racji wyglądu) ponad rok, z tego co jechałem i widziałem to hamulce przód tył kompletnie zardzewiałe, tłoczki chyba nie pracują wogóle nie odbijają po naciśnięciu pedału hamulca, wydech dziurawy ( sprzedający/a: proszę Pana bo to wydech sportowy jest) uchachałem się setnie, potem rozbolały mnie uszy po ostrym piłowaniu silnika by się chociaż trochę tym miśkiem w automacie rozpędzić, zobzczyć jak przerzuca skrzynia, właśnie, skrzynia działa bez zastrzeżeń przynajmniej po tym krótkim łubudubu tak wyglądało.
Akumulator martwy, silnik na kablach odpalił odrazu, nie zadymił, więc ślicznie, z dokumentów wynika że stan licznika jest prawdziwy, a wynosi 195 tys z ogonkiem.

Zawiodłem się odrobinkę :? za miśka Pani chce 3 k zł z transportem na lawecie do mnie (185 km) w cenie...

może mi tak ktoś pokrótce napisać tak pi razy oko ile kosztuje kompletny remont hamulców, czyli tłoczki/zaciski, tarcze przód tył, klocki, jeśli macie takie info oszczędzicie mi szukania cen w necie, robocizna mam kolegę który to ogarnie w warsztacie, lub sam się pobawię może?? zobaczymy... lato idzie.

dziekuję

powyższe pytania po to by sobie odpowiedzieć czy wogóle opłaci się to auto reanimować? czy może szukać jednak czegoś innego....


Tak więc Wesołych Świąt , twardego jajka i żeby Wam Autka z taka werwa brykały jak młode zajączki na łące :D
_________________
Są różni: milczący, wygadani, flegmatyczni, sceptyczni, pełni życia, radośni, dziecinni, rozrywkowi...
Dzielą ich: kilometry, poglądy, wiek, kolor oczu, numer buta, płeć, muzyka...
A wszystkich łączy jedna Dama. Piękna i elokwentna Dama, o oczach koloru tęczy. Jej wiek jest dotąd nieznany, ale jak wiadomo kobiet o wiek się nie pyta...
Ma na imię Pasja... Znasz ją??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-03-2016, 09:33   

Joda napisał/a:
może mi tak ktoś pokrótce napisać tak pi razy oko ile kosztuje kompletny remont hamulców, czyli tłoczki/zaciski, tarcze przód tył, klocki, jeśli macie takie info oszczędzicie mi szukania cen w necie, robocizna mam kolegę który to ogarnie w warsztacie, lub sam się pobawię może?? zobaczymy... lato idzie.


Dobry polecany zestaw tarcz i klocków na przód i tył to okolice 700zł i tutaj teraz jest zagwozdka, gdybyś dysponował VION-em auta, bo po wersji wyposażenia to auto równie dobrze może miec zestaw powiększonych hamulcy, co wpływa na cene kompletu naprawczego, ale komplet regeneracyjny na zaciski nie jest tani, biorąc pod uwagę wartożć sprawnych uzywek, np 2 zaciski tylne można kupić już za cene rzędu 60zł, ta cena ledwo pokryje cene tłoczka z uszczelkami na jeden zacisk, a jak sie okaże że prowadnice też wymagają wymiany to 100zł na sztuke braknie
Podobnie z jednotłoczkowym przednim zaciskiem, nietypowy wymiar tloczka 60,25mm - cięzko trafić dobry zamiennik, w Carmont taki tłoczek kosztuje koło 120zł, do dwutłoczkowego komplet naprawczy na zacisk kosztuje koło 160zł, są to ceny detaliczne. Prawda jest taka, ze dopoki nie rozbierzesz to nie bedziesz wiedzial co konkretnie wymaga wymiany
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Joda 
Nowy Forumowicz
Joda

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2016
Posty: 10
Skąd: Piła
Wysłany: 27-03-2016, 19:38   







_________________
Są różni: milczący, wygadani, flegmatyczni, sceptyczni, pełni życia, radośni, dziecinni, rozrywkowi...
Dzielą ich: kilometry, poglądy, wiek, kolor oczu, numer buta, płeć, muzyka...
A wszystkich łączy jedna Dama. Piękna i elokwentna Dama, o oczach koloru tęczy. Jej wiek jest dotąd nieznany, ale jak wiadomo kobiet o wiek się nie pyta...
Ma na imię Pasja... Znasz ją??
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-03-2016, 21:50   

Brak wzmianki o większym setup'ie hamulcowym
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.