Przesunięty przez: roch_27 24-07-2009, 12:26 |
[EAxx] LPG W 2.5 V6 / 2.0 16V |
Autor |
Wiadomość |
kabar
Forumowicz
Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 234 Skąd: dokąd
|
Wysłany: 04-04-2016, 00:01
|
|
|
adipaw napisał/a: | kabar napisał/a: | adipaw napisał/a: | Pełnowymiarowy wlew pod klapkę mieści się spokojnie |
Nie tak do końca, a przynajmniej nie bez modyfikacji. Chyba że masz jakiś inny sposób to pokaż |
Proszę .wlew siedzi idealnie nawet nie drgnie |
Zgadza się, tak wchodzi bo sam przymierzałem ale trzeba odciąć jeden z uchwytów trzymających korek przy tankowaniu. Szkoda mi było tej klapki niszczyć |
|
|
|
 |
adipaw
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 99r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 31 Skąd: WWY
|
Wysłany: 04-04-2016, 07:22
|
|
|
Jak się ma gaz to korek od paliwa żako się dotyka |
_________________ Ja tu nie jestem nowy może ktos mi pomoże odzyskać dawny profil? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10692 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 05-04-2016, 08:28
|
|
|
kabar napisał/a: | adipaw napisał/a: | kabar napisał/a: | adipaw napisał/a: | Pełnowymiarowy wlew pod klapkę mieści się spokojnie |
Nie tak do końca, a przynajmniej nie bez modyfikacji. Chyba że masz jakiś inny sposób to pokaż |
Proszę .wlew siedzi idealnie nawet nie drgnie |
Zgadza się, tak wchodzi bo sam przymierzałem ale trzeba odciąć jeden z uchwytów trzymających korek przy tankowaniu. Szkoda mi było tej klapki niszczyć |
Ja swój uchwyt podgiołem bez ucinania i jest ok juz prawie 10 lat:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-04-2016, 09:53
|
|
|
Hejka.Wczoraj jak bylo okolo 20 stopni i stalam w sumie juz 35 minut w korku to zauwazylam ze obroty na gazie na D podnosily sie stopniowo o jakies 200 obrotow wzgledem tego co jest zwykle.Tak samo na P.Jak przelaczylam na benzyne to obroty wracaly do nominalnych na D i P.Czy ktos wie dlaczego?Instalacja to stag 300-6 isa 2. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-04-2016, 10:01
|
|
|
Brak korekt lub złe korekty temperaturowe. |
|
|
|
 |
Ewcia80
Forumowicz
Auto: Galant 2.5 v6 kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączyła: 10 Paź 2015 Posty: 560 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 05-04-2016, 10:04
|
|
|
Ok.dzieki.A mozna tak z tym jezdzic?W sumie oprocz tego to wszystko jest ok. |
|
|
|
 |
Owczar
Forumowicz
Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy Dołączył: 14 Lip 2008 Posty: 14370 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 05-04-2016, 10:16
|
|
|
Jeździć można, ale korekty PB będą się rozjeżdżały w funkcji temperatury gazu. Optymalnie jest mieć te korekty ustawione. |
|
|
|
 |
adipaw
Mitsumaniak
Auto: Galant 2.5 V6 99r kombi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2016 Posty: 31 Skąd: WWY
|
Wysłany: 05-04-2016, 13:08
|
|
|
dostałem pytanko na PW a ważne więc dam tu:
Czy po tym zabiegu to wszystko trzyma się kupy? nie lata ta szuflada? pokrywa szuflady nie zapada się? Będę wdzięczny za odpowiedź i za każdą informację w tym temacie ???
nic się nie zapada bo podłoga jest bardzo sztywna, i się nie zapadnie bo dół podłogi lekko dotyka butli! tylko pamiętajcie że przed włożeniem zbiornika trzeba dać parę młotków w kieszeń w 2 garby które przeszkadzają . Podłoga na środku lekko się unosi bokami ale myślę że za czas jakiś się sama od ciepła ułoży. |
_________________ Ja tu nie jestem nowy może ktos mi pomoże odzyskać dawny profil? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10692 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-04-2016, 08:29
|
|
|
Dzisiaj ciekawa rzecz z rana....
Samochód na zewnątrz, przełącza sie na LPG po około 1 km ( jak z garazu to 100-200m), jak czekam na właczenie się do ruchu, ruszam normanie 1-2-3-4-5, przekraczam 90km/h i zaczynam czuc jakby brakowalo mocy.... parę razy wciskam mocniej gaz i tak jakby drży i dusi się nie przyspiesza. Dojeżdzam po około 1.5km znowu do skrzyżowania, po chwili ruszam w miejście i wszytko znowu normalnie....
Jutro z rana jak bedzie taka sytuacja to muszę podłączyć kabel i zobaczyć co się dzieje, tak jakby LPG nie domagało na zimnym. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 20-04-2016, 10:16
|
|
|
Może masz mało płynu w układzie chłodzenia lub układ się zapowietrzył. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10692 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-04-2016, 12:39
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Może masz mało płynu w układzie chłodzenia lub układ się zapowietrzył. |
A nie sprawdzałęm, ale faktycznie może mi Silver przymarza.... bo jak się wczesniej przełąnczał to zawsze jechałęm prawie 1km z górki praktycznie bez wcisnietego gazu czyli bez obciązenia. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24306 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 08-06-2016, 22:23
|
|
|
Znawcy wy moi, powiedzcie mi czy zbiornik LPG 630/220:
http://www.phjacus.pl/Z91...2016r-p390.html
zmieści się w kombi tak, żeby nie ciąć tego plastiku co jest między wykładziną bagażnika a kołem zapasowym?
Ew. wyjęcie "garnka" jest dla mnie oczywiste.
A może zmieści się 650/220 albo 650/230? Co wchodzi maksymalnie bez żadnych przeróbek? |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10692 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 09-06-2016, 11:37
|
|
|
Musze zobaczc co mam, tylko garnek wyjety... |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Dario1986
Mitsumaniak

Auto: Galant 2,5 v6 kombi 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 15 Maj 2011 Posty: 629 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 09-06-2016, 12:13
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | Znawcy wy moi, powiedzcie mi czy zbiornik LPG 630/220: |
ja mam Stako 630/225, 53l. Wchodzi 45-47.
Plastik trzeba było ciąć bo minimalnie odstawała podłoga bagażnika. |
_________________ Opel Vectra 1.6 8v, 92r.
Mitsubishi Colt 1.3, 08r.-służbowy przez 2 m-ce
Peugeot 206 2.0 16v, 99r.
Opel Astra 1.6 8v, 94r.
MITSUBISHI GALANT 2.0 16V, 98r.-sprzedany
MITSUBISHI GALANT 2,5 v6 2002r. kombi
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24306 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 09-06-2016, 13:59
|
|
|
To jaki na 100% zmieści się bez modelarni? Może 650x200? |
|
|
|
 |
|