Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA3A/W 2.4] G USA przy w pełni nagrzanym silniku obroty nie
Autor Wiadomość
macviowik 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.2DID 2011'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: włocławek
Wysłany: 08-04-2016, 11:20   [EA3A/W 2.4] G USA przy w pełni nagrzanym silniku obroty nie

Witam, w związku z tym że nie znalazłem tematu z takim samym problemem założyłem nowy watek.
Otóż mój galant 2.4 USA 2002r czyli to samo co Eclipse 00-05, po pełnym nagrzaniu silnika, tj. po ok. 30 min jazdy po mieście lub krócej przy silniejszym wciskani gazu zaczyna zachowywać się nieprawidłowo. Obroty silnika stają się nierówne do tego stopnia, że po zatrzymaniu na skrzyżowani potrafi gasnąć. Dzieje się tak tylko przy bardzo ciepłym silniku. Co ciekawe jak trochę postoi i ostygnie , to silnik znowu chodzi OK. Nadmienia , że świece, i przewody są wymienione na nowe OE MITSUBISHI.
Dodam jeszcze, że jest na LPG STAG, ale to samo dzieje się jak jadę na gazie i na benzynie.
Ponadto po podłączeni do kompa nie pokazuje żadnego błędu, ale zauważyłem że temperatura cieczy chłodzącej przy nagrzanym silniku) na wskaźniku jest poniżej połowy, a na kompie potrafi dochodzić do 96 stopni C.
Może ktoś z szanownych Kolegów dysponuje dobra radą.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-04-2016, 14:30   

Zacząłbym od przeczyszczenia silnika krokowego, przepustnicy, resetu kompa i nauki obrotów.
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
macviowik 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.2DID 2011'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: włocławek
Wysłany: 10-04-2016, 21:17   

Krokowiec był wyczyszczony, przepustnica też i przepływomierz. Był odłączony aku i przyuczenie ale to nic nie dało.
Dodam, ze nieraz silnik potrafi pracować normalnie przez kilka dni, nawet tydzień.
Lecz wcześniej, czy później problem powraca.
Może to jedna z cewek zapłonowych po nagrzaniu nieprawidłowo pracuje,
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 11-04-2016, 10:17   

Ciśnienie sprężania było mierzone?
 
 
macviowik 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.2DID 2011'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: włocławek
Wysłany: 11-04-2016, 11:09   

Nie badałem ciśnienia. Samochód mam praktycznie od nowości ( miał 5 tys mil) był na czas serwisowany a teraz ma 82 tys mil, więc chyba mało prawdopodobne aby coś nie tak było z tłokami i cylindrami. dodam, że po świece wykręceni mają nalot koloru brunatno szarego.
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 11-04-2016, 11:10   

Po treści wnioskuję, że LPG nie masz?
 
 
macviowik 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.2DID 2011'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: włocławek
Wysłany: 11-04-2016, 11:47   

Mam LpG od 2012R montaż przy przebiegu 53 tys. mil
 
 
polaff 
Mitsumaniak

Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 2452
Skąd: ....
Wysłany: 11-04-2016, 12:26   

macviowik napisał/a:
Mam LpG
źle ustawiony skład mieszanki na LPG błyskawicznie wykańcza głowicę. Mojemu tacie w sonacie 2.0 tak w salonie przed odbiorem auta ustawili skład mieszanki na LPG, że głowica wytrzymała 45 tyś km. Objawy były identyczne jak u Ciebie. Czasem gasł, nie równo pracował, czasem mu się poprawiało, czasem było gorzej. Po dokonaniu pomiarów okazało się, że na jednym cylindrze jest tragedia, na drugim słabo a dwa pozostałe są prawie ok.
Kto Ci zakładał LPG (pewnie w naszej wsi montowałeś gdzieś u któregoś kowala...) Mi w berlingo prawdopodobnie zaczyna się podobny problem i też obstawiam winę geniusza gazownika...
 
 
macviowik 
Nowy Forumowicz

Auto: OUTLANDER 2.2DID 2011'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 21
Skąd: włocławek
Wysłany: 11-04-2016, 20:21   

Gaz zakładali w MADRO na Michelinie, opinię maja chyba dobrą.
Postaram się jak najszybciej pomierzyć ciśnienie i dam znać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.