Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Carisma 1.6 76 kW 2003 r dławienie
Autor Wiadomość
Yogi 68 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 103 km 2003 r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Kwi 2016
Posty: 1
Skąd: 1597
Wysłany: 12-04-2016, 19:17   Carisma 1.6 76 kW 2003 r dławienie

Witam, problem jest taki cari dlawi się na wszystkich biegach jeżeli obroty zejdą poniżej 2000 i zapala się czek pali się kilka dni i gaśnie a problem zostaje. Sprowadzilem auto w marcu 2015 wymienione zostały wszystkie filtry świece kompl.rozrząd. Może ktoś coś podpowie gdzie szukać problemu
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21018
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 12-04-2016, 19:33   

Może warto zacząć od sprawdzenia błędów :wink: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 12-04-2016, 20:49   

Warto zacząć od sprawdzenia błędów silnika jak radzi Bizi78. Ta kontrolka sygnalizuje pojawienie się jakiegoś problemu z silnikiem a sprawdzenie jaki to dokładnie błąd może dokładnie naprowadzić na usterkę. Do takiego sprawdzenia wystarczy interfejs ELM327 w wersji bluetooth oraz jakiś darmowy program pod niego.
 
 
xCrashx 
Forumowicz

Auto: Carisma 1.6 16V '96
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 90
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 13-04-2016, 13:37   

plecho1 napisał/a:
Warto zacząć od sprawdzenia błędów silnika jak radzi Bizi78. Ta kontrolka sygnalizuje pojawienie się jakiegoś problemu z silnikiem a sprawdzenie jaki to dokładnie błąd może dokładnie naprowadzić na usterkę. Do takiego sprawdzenia wystarczy interfejs ELM327 w wersji bluetooth oraz jakiś darmowy program pod niego.


A wersji przed liftem profesjonalne urządzenie diagnostyczne pod postacią 5cm kabla :mrgreen:
 
 
apg2312 
Mitsumaniak


Auto: Honda Accord VII 2.0 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 90 razy
Dołączył: 28 Maj 2014
Posty: 2310
Skąd: Chorzów
Wysłany: 13-04-2016, 14:06   

xCrashx napisał/a:
A wersji przed liftem profesjonalne urządzenie diagnostyczne pod postacią 5cm kabla :mrgreen:

Po lifcie też - do 2000 roku.
Ale wszelkie kabelki są nieprofesjonalne i świadczą o totalnej amatorszczyźnie :P Profesjonalny, to jest rozprostowany spinacz :P
No ale Cari Yogi 68 jest z 2003 roku, więc już trzeba jakieś interfejsy...
_________________
Adam
.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.
Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, później pokona doświadczeniem...

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.