[1.8 MPI] Rury wlewu paliwa |
Autor |
Wiadomość |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 14-04-2016, 06:02
|
|
|
Nie wiem jakim cudem opaski zewnętrzne mogą nie trzymać. Nawet w niektórych nowych samochodach używa się węża który skręcony jest z kolankami metalowymi opaską śrubową i dalej drugi kawałek idzie do baku. Taki patent widziałem w programie " samochody marzeń- jak to jest zrobione " |
|
|
|
 |
lordgross
Forumowicz

Auto: Outlander I gen
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Gru 2014 Posty: 46 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: 21-04-2016, 08:51
|
|
|
Chyba "Samochód marzeń - kup i zrób" |
|
|
|
 |
zuk21
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 2.0 GDI 5D
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Paź 2009 Posty: 52 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 21-04-2016, 15:39
|
|
|
Dawno mnie tu nie było, a widzę, że temat rurki powrócił. Ja zaadoptowałem od deawoo - chyba od lanosa albo tico - pozostaje połączyć ze zbiornikiem na dole i już. Za swoją na szrocie chyba ze 20pln dałem, do tego opaska do połączenia i jest git. Jest korek i mocowanie górne "prawie" pasuje. Wymiana zajmuje chwile. Pozdrawiam. |
_________________
 |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
|
|
|
 |
Kordesky
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 47 Skąd: Radom
|
Wysłany: 02-05-2016, 12:48
|
|
|
Zamowilem sobie ta rurke. Wstawie zdjecia jakie sa roznice i jak to finalnie wyglada. |
|
|
|
 |
Filateam
Forumowicz
Auto: Pajero III 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Mar 2015 Posty: 95 Skąd: Internet
|
Wysłany: 02-05-2016, 20:58
|
|
|
Będzie pasować. W moim Pajero 3.2 działa już prawie rok. Zobacz na forum w dziale PIII- opisałem dokładnie. Pozdr! |
|
|
|
 |
bylet
Mitsumaniak
Auto: Mazda CX-3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2015 Posty: 47 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-05-2016, 11:49
|
|
|
Kordesky jak już otrzymasz tą rurę od Lanosa, to proszę podeślij jej wymiary co do zgięć i średnicy, u mnie miała być dorabiana, ale może zrobię z tej jeśli będzie to lepszy patent, tańszy i łatwiejszy do wymiany w przyszłości. Nie znalazłem też info jaką masz wersję 3D, czy 5D, bo są różnice w długości rur oryginalnych. |
|
|
|
 |
Kordesky
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 47 Skąd: Radom
|
Wysłany: 04-05-2016, 12:04
|
|
|
Ja mam 3d. Mysle ze w tym tyg bedzie juz rurka. 60zl zadne pieniadze wiec mozna eksperymentować:). Jak tylko wloze to podesle info |
|
|
|
 |
bylet
Mitsumaniak
Auto: Mazda CX-3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2015 Posty: 47 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 04-05-2016, 12:07
|
|
|
Mam 5D, więc podeślij wymiary samej rury z Lanosa, to sobie pomierzę, czy da się dopasować. Z góry dzięki. |
|
|
|
 |
Piotrek4
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin MPI 5d 2002
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 216 Skąd: Olesno
|
Wysłany: 04-05-2016, 14:21
|
|
|
Czekamy niecierpliwie na efekty, jak nie sprawdzi się to będę modził z nierdzewki puki tania. |
_________________ 2002 Pinin 5d MPI lpg 2012-
2006 Lexus ES 330 lpg 2007-
2001 Rover 45 lpg 2015 -
2004 Rover 75 2.0 D 2010-2014
1988 Mercedes C124 300CE lpg 2005-2007 w dobrych rękach jeździ do dziś |
|
|
|
 |
Kordesky
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 47 Skąd: Radom
|
Wysłany: 05-05-2016, 21:11
|
|
|
Wiec tak koledzy. Rurka przyszla. I odrazu wieac roznice. Mocowanie wlewu na 3sr ori na 2. Ale to ujdzie. Jest duzo dluzsza strzelam bez przymierzania ze moze o polowe. Ale to sie dotnie. A srednice... Przelew ten sam ale rurka wlewu za cienka. Nie przymierzalem ale dopiero wyjmowalem stara wiec mam odniesienie. W sobote bede to " adaptowal". Wrzuce fotki. Aaa jesli chodzi o ta dlugosc tooo do 5d napewno lepsza niz 3d. Pozdrawiam i w sobote beda fotki i dokladne srednice. |
|
|
|
 |
yanes
Forumowicz
Auto: O2i SS2 4x4TDI,Audi A5 Q TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Lip 2009 Posty: 111 Skąd: Podhale
|
Wysłany: 06-05-2016, 20:20
|
|
|
Wreszcie mogę czytać to forum bez stresu,dwa tygodnie temu sprzedałem swojego Pinina |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kordesky
Forumowicz
Auto: Pajero Pinin 1.8 GDi SS4
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2016 Posty: 47 Skąd: Radom
|
Wysłany: 07-05-2016, 18:31
|
|
|
Koledzy jestem po zaadaptowaniu tej rurki. I takie wnioski: za dluga do 3d ale do 5d moze byc dobra. Korek wlewu pasuje idealnie. Wiercenia - jedno delikatnie rozwiercilem do srodka a drugie nawiercilem nowe ale nie w blaszce ttylko w plastiku rury. Srednice na dole sa takie same co mnie ucieszylo. Ale niestety nie mozna scisnac opaska gumy z guma wiec wlozylem do srodka rure i jest pieknie. A przelew mozna polaczyc na starej rurce ew mozna uzyc innej o tej samej sr jak zrobilem to ja. Efekt jest o niebo lepszy i lepiej wyglada nawet niz ori. Zdjecie wstawie po polowaniu. Pozdrawiam i smialo mozecie kupowac ta za 60zl od Lanosa. 2h pracy kilka opasek i efekt przerasta oczekiwania. Aaa jedna sprawa. Zepbcie sobie jakas oslone od kamieni bo ten plastik to raczej super odporny nie jest. Napewno nie pod oponki at i zwirek |
|
|
|
 |
dareqq
Forumowicz
Auto: mitsu pajero pinin 1.8 mpi+lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 287 Skąd: wrocław
|
Wysłany: 08-05-2016, 14:21
|
|
|
No i extra ! Daj jakies foto , napisz co dokładnie użyłeś ! Rozpisz się trochę dla potomnych . będę montował tą samą rurę |
|
|
|
 |
bylet
Mitsumaniak
Auto: Mazda CX-3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Paź 2015 Posty: 47 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 10-05-2016, 08:27
|
|
|
Kordesky zamieść jakieś zdjęcia i wymiary, bo mój blacharz nadal nie ufa rozwiązaniu i chce przerabiać wlew od innego auta lub budować go z nierdzewki, a to nie jest jedno z tańszych rozwiązań i przed podjęciem tej decyzji wolałbym zobaczyć jak wygląda ta rura od Lanosa po zamontowaniu. |
|
|
|
 |
|