Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] FAQ Pompa wysokiego ciśnienia- pomiar ciśnien
Autor Wiadomość
woxy 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI '97 - HB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 204
Skąd: okolice Chełma
Wysłany: 26-04-2016, 11:43   

Witajcie,
czy ktoś może potwierdzić pasowanie filterków z BMW?
Na Alliexpres można kupić tylko do BMW napisane, pomimo iż wymiary i wygląd się zgadzają według rosyjskiej stronki.

To wymiary i wygląd rosyjskie:

https://www.avito.ru/chel...19962_329643367
Wymiary: 6x3x14mm

A tutaj do BMW:
http://pl.aliexpress.com/...storeId=1149146
Wymiar: 6x3x14mm

Wygląd i budowa taka sama a cena ciekawsza (niecałe 6$ za 10sztuk). Z tego co czytam to nie tylko filtry są w pompie WC, są także w każdym wtrysku.
_________________
<?php
psql_connect('database', 'user', 'topsecret');
SELECT * FROM carisma WHERE date >= (data - 1);
?>

Jeśli moja wypowiedź znaleziona na forum pomogła w rozwiązaniu jakiegoś tematu to kliknij POMÓGŁ.
 
 
fanatyku 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 109
Skąd: Odchlan
Wysłany: 05-05-2016, 14:47   

Nie odpowiem na pytanie dotyczące BMW ale zapytam o coś innego.
Wymieniałem pompę wysokiego ciśnienia 3 razy. Do każdej wkładałem nowe filterki. Wymieniałem także wtryski, w których też siedzą te filterki.
Może mi się wydaje ale na moje oko filterki fabrycznie montowane w pompach/wtryskach troszkę się różnią od tych kupowanych obecnie w ASO. Mianowicie chodzi mi o wielkość pól z siateczką (w nowych filterkach siateczki są mniejsze, jest mniejszy przepływ paliwa).
Ktoś może to potwierdzić czy faktycznie "wydaje mi się"? Pod lupą tego (jeszcze) nie oglądałem :)
 
 
Pol Bruk 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1,8GDI2002r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lip 2016
Posty: 1
Skąd: Polska
Wysłany: 28-07-2016, 21:23   

Posiadam Carismę 1,8 GDI rok 2002 r. - czyli po liftingu. Miesiąc temu powoli zaczęła ono tracić moc. Ostatnio było już tak, że po wciśnięciu pedału gazu było brak reakcji w przyśpieszeniu. Można było rozbujać się max do 80 km/h, ale po 1 minucie. Byłem u paru mechaników - i nic. Niektórzy po usłyszeniu słów GDI dziękowali za rozmowę, inni po podłączeniu do komputera nie mogli zdiagnozować. W końcu trafiłem do fachowca bez komputera, który w pierwszej diagnozie powiedział "zepsuta pompa wysokiego ciśnienia". Trafił w dziesiątkę. Po wstawieniu "nowej" używanej pompy moja kochana Mitsu jeździ jak nowa (co prawda ma dopiero 14 lat). :D
_________________
Pol Bruk
 
 
killer862 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: CYPR
Wysłany: 06-11-2016, 08:57   

Mam Galanta 1,8 GDI rok 1999. mam problemy z obrotami i mocą. Wymieniłem filterki na pompie WC i zabrałem się do regulatora ciśnienia gdyż na zimnym silniku napięcie 3,1 na jałowym a przy 2000 obrotach 3,4 i nic w tym dziwnego lecz po rozgrzaniu silnika napięcie na jałowym 0,8 (świeci check engine) a przy 2000 obrotów 3,2 i gaśnie (check). Kręciłem regulatorem w prawo i lewo lecz nie ma żadnych zmian, nic się nie dzieje. Co może być powodem że nie ma regulacji ?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-11-2016, 09:04   

Może zbyt małe ciśnienie podaje pompa, regulator oczywiście z niczego ciśnienia nie wyprodukuje.
 
 
killer862 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: CYPR
Wysłany: 06-11-2016, 10:54   

to dlaczego na zimnym silniku ciśnienie jest ?
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21010
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 06-11-2016, 11:04   

killer862 napisał/a:
Mam Galanta 1,8 GDI rok 1999

Z jakiego kraju auto pochodzi, bo EA1A to chyba na rynku azjatyckim były :shock: .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 06-11-2016, 11:08   

Może temperatura ma no to wpływ a może i regulator po zagrzaniu się auta zacina się. Trzeba by sprawdzić jakimś manoometrem jakie ciśnienie na wyjściu daje pompa wysokiego ciśnienia. Jeśli będzie właściwe, to wina regulatora a jak słabe to pompa pada lub pompa w zbiorniku podaje zbyt mało paliwa..
 
 
killer862 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: CYPR
Wysłany: 06-11-2016, 11:37   

Tak właśnie to EA1A mieszkam na Cyprze a auto było sprowadzone z Japonii lub Korei . Jeżeli to pompa to czy w jakiś sposób można ją zregenerować lub naprawić i czy ktoś się tym zajmuje.
 
 
MaciejKrK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 12
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-11-2016, 11:44   

Czy ktoś ma wiedzę gdzie może być problem?
Po odpięciu trzy pinowej wtyczki od pompy WC auto powinno kręcić się do odcięcia. Moje gaśnie gdzie może leżeć problem po badaniu woltomierzem wskazuje 0,76 :(
 
 
killer862 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: CYPR
Wysłany: 09-11-2016, 14:16   

MaciejKrK ta trzy pinowa wtyczka to czujnik ciśnienia na pompie WC. Jeżeli ją odepniesz to raczej normalne że silnik gaśnie u mnie jest tak samo. Twój problem chyba jest taki sam jak u mnie. Po odpaleniu zimnego silnika na biegu jałowym mam napięcie 3.1 i takie samo przy 2000 obrotów. Po chwili na wolnych napięcie spada do 0.80 a przy 2000 obrotach 3.1 się utrzymuje. Po wyczyszczeniu regulatora (gdzie ktoś jeden element włożył odwrotnie) i wymianie jednej z uszczelek mam regulacje ciśnienia ale tylko przy wyższych obrotach, natomiast wolne obroty stoją jak drut na 0,80 i nawet nie drgną.
 
 
MaciejKrK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 12
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-11-2016, 14:46   

Cytat:
killer862
Będę wykręcał pompę i czyścił całą (mam nadzieję że nic nie zepsuje) :? , tyle że u mnie jest jeszcze jeden problem bo po dodaniu gazu obroty dochodzą do 2000 i dalej nic dusi silnik wskazania woltomierza są identyczne na zimnym jak i ciepłym silniku 0,76
 
 
killer862 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 1,8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Lis 2016
Posty: 9
Skąd: CYPR
Wysłany: 09-11-2016, 15:13   

MaciejKrK drobna rada, zanim zdemontujesz pompę, we wcześniejszych postach dzięki życzliwym forumowiczom znajdziesz fotki z umiejscowieniem regulatora ciśnienia, odkręć śrubę w której jest regulacja na klucz imbus, podstaw coś żeby nie zgubić wszystkich części i przekręć zapłon żeby ciśnienie wypluło całość regulatora, jeżeli jest gdzieś zatarty próbuj do skutku. Po zdemontowaniu pompy będzie Ci ciężko go wydłubać a jeśli jest zatarty nie dasz rady. Daj znać jak Ci poszło, powodzenia
 
 
MaciejKrK 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LX
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 12
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-11-2016, 15:44   

killer862 Dziękuję to bardzo cenna uwaga, już się nim nakręciłem ale zero reakcji. Tym razem go wymontuję i wyczyszczę.
A ma ktoś pomysł na sprawdzenie czujnika ciśnienia w pompie WC i przepływomierza i czy da się to zrobić?? :?:
 
 
woxy 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI '97 - HB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 05 Kwi 2006
Posty: 204
Skąd: okolice Chełma
Wysłany: 14-11-2016, 11:44   

killer862 napisał/a:
MaciejKrK ta trzy pinowa wtyczka to czujnik ciśnienia na pompie WC. Jeżeli ją odepniesz to raczej normalne że silnik gaśnie u mnie jest tak samo.


A w sumie to nie wiem czy normalne, bo u mnie w GDI, jak odepnę wtykę to nie zapalę silnika, ale na pracującym odpięcie wtyki niczego nie zmieniło.
_________________
<?php
psql_connect('database', 'user', 'topsecret');
SELECT * FROM carisma WHERE date >= (data - 1);
?>

Jeśli moja wypowiedź znaleziona na forum pomogła w rozwiązaniu jakiegoś tematu to kliknij POMÓGŁ.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.