Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
20-04-2007, 01:13
[ALL] colt cj0 przerywanie na goracym silniku.
Autor Wiadomość
kumanprx
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2007, 18:42   [ALL] colt cj0 przerywanie na goracym silniku.

witam, mam pewien problem , otorz moj colt przerywa i dzieje sie tak tylko na rozgrzanym silniku , w momencie gdy jest zimny sunie jak strzala , problem polega na tym ze mialem to auto juz u mechanika poniewaz kiedys mi juz ono przerywalo , i wowczas on wyregulowal mi obroty i zostaly wymienione przewody wysokiego napiecia i pomoglo , tak myslalem ze pomoglo gdy odbieralem auto od mechanika , lecz niestety okazalo sie ze wciaz przerywa ( lecz znacznie mniej niz kiedys - delikatnie ) dzisiaj bylem u tego samego mechanika ,wlasciwie elektryka samochodowego , zajzal on pod maske i powiedzial ze juz mocniej nie da sie wyregulowac bo srobka maxymalnie jest dokrecona ( czy cos takiego - nie znam sie ) natomiast ja sam zostalem z tym problemem i nie mam zielonego pojecia co to moze byc :( prosze o pomoc
Ostatnio zmieniony przez Marcin-Krak 28-10-2007, 12:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-04-2007, 19:44   

Wymień świece.
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2007, 22:30   

Hugo napisał/a:
Wymień świece

Oj Hugo to niestety nie jest takie proste - gdyby o to chodziło to myślę że co jak co, ale to mechanik by zaraz zmienił.
Ja sam borykam się z szarpaniem i mniejszą mocą od kilku miesięcy. Wymieniłem już praktycznie całą drogę zapłonu i na nic to się nie zdało (świece, kable, kopółka, palec, moduł, cewka) oraz łącznik (podejrzany o przedmuchy) i sprawdziłem kata czy nie zatkany i sondę. Sprawdzone miałem też ciśnienia i pompę paliwa. Wszystko niby ok a problem nadal pozostaje.
Spalanie miesiąc w miesiąc mam identyczne - 8.5l/100km. Moje podejrzenia spadły jedynie na lejące wtryski...
 
 
kumanprx
[Usunięty]

Wysłany: 14-04-2007, 22:34   

swiece wymienilem miesiac temu przy okazji wymiany przewodow wysokiego napiecia , ktos ma jakies pomysly ? filtr paliwa rowniez zmienilem.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21937
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 14-04-2007, 23:05   

swistak81 napisał/a:
Oj Hugo to niestety nie jest takie proste - gdyby o to chodziło to myślę że co jak co, ale to mechanik by zaraz zmienił
Powód błahy, ale autor tematu nie napisał że wymienione :wink: Teraz już wiemy.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2007, 10:41   

siemka..u mnie tez szarpało ale jak delikatnie przyspieszyłem zapłon (kąt na górną granice) i porządnie wyregulowałem zawory przestało szarpać... :lol:
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2007, 12:24   

bear007 napisał/a:
przyspieszyłem zapłon (kąt na górną granice)

Mozesz to sprecyzować? Tzn że ustawiłeś wyprzedzenie na około 3st zamiast 5?
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 15-04-2007, 12:46   

wg mnie 3' przed GZP to późniejszy zapłon niż 5' przed GZP :twisted:
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Paker
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2007, 12:48   

swistak81 napisał/a:
bear007 napisał/a:
przyspieszyłem zapłon (kąt na górną granice)

Mozesz to sprecyzować? Tzn że ustawiłeś wyprzedzenie na około 3st zamiast 5?


Przyspieszyć tj. z 5st na 7np.

Swistak, zastanawiam się czy regulowałeś zawory. ja jestem u siebie po takim zabiegu. silnik chodzi ciszej, już tak nie klekocze. Z tego co pamiętam to twój chodzi jeszcze ciszej, więć może jednak nalezy mu sie regulacja? Zagladałeś tam? Może masz za małe luzy zaworów?
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 15-04-2007, 20:19   

Paker napisał/a:
Zagladałeś tam? Może masz za małe luzy zaworów?

Jeszcze tam nie zaglądałem. Na jutro już jestem umówiony z mechanikiem i już właśnie od tygodnia planuje sprawdzić zawory i ciśnienia ponownie...
Dam znać co wyjdzie...

EUREKA !!!
I po problemie. W końcu zostało poprawnie ustawione wyprzedzenie zapłonu. Kąt był ustawiony na około 1st. Ustawiliśmy dokładnie na 5st i gitara! To jest moc!

A przy okazji sprawdziliśmy ciśnienie -
I. 11.2
II. 11.5
III. 11.5
IV. 11.2
Czy nie jest ciut za niskie?
 
 
kumanprx
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2007, 19:10   

wiec co mam zrobic bo juz nic nie wiem ? dodam ze zaplon mam juz wyregulowany na tyle na ile idzie , tzn ze mam na najwyzszym poziomie zaplon i mechanik powiedzial ze wiecej dokrecic sie tej sroby nie da ,
 
 
swistak81
[Usunięty]

Wysłany: 19-04-2007, 20:21   

kumanprx
Widze że robisz podobnie jak ja. Po pierwsze - jaka śrubka jest dokręcona na maxa??
Jedynie przychodzi mi do głowy ta pod zaślepką na przepustnicy- ale ona jest do regulacji obrotów (nie bardzo ma wpływ na szarpanie).
Widzę że wymieniłeś już podobne rzeczy co i ja wymieniałem.
Zacznij od ustawienia kąta wyprzedzenia zapłonu (KONIECZNIE ze zmasowanym złączem)
Jest to brązowe złącze na trzecim zdjęciu tutaj
(kliknij "17.01.2007 - w dziale technicznym przybył opis regulacji wolnych obrotów silników 4G13, 4G92/93")
To ustawienie u mnie naprawdę uczyniło cuda. A kąt reguluje się poprzez obrót aparatu zapłonowego.
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24281
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 19-04-2007, 22:15   

moze masz przestawiony rozrzad i dlatego lepiej zaplonu sie nie wyreguluje - trzeba by to najpierw sprawdzic
 
 
mag79
[Usunięty]

Wysłany: 20-04-2007, 15:29   

mój colt przerywa już ze trzy miesiące z czego połowe stoi u mechanika, który wymieniał dokładnie wszystko to co w twoimi nic, więc ja ci nie pomogę ale jeśli znajdziesz usterkę to daj znać.
 
 
mirc23 
Mitsumaniak


Auto: brak
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 392
Skąd: Żory
Wysłany: 20-04-2007, 18:11   

Mam w tej chwili to samo ale w fiescie mamy, jakieś 2 lata temu było to samo ale wymieniłem cewkę zapłonową i przestało wiec może to i u was jest.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.