Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie odpala Gdi
Autor Wiadomość
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 13-05-2016, 16:27   

Ale do odczytania błędów wystarczy zwykła zworka w złączu diagnostycznym :wink: .
Aby odczytać parametry to kabel vag kkl i evoscan, typowymi warsztatowymi sprzętami to prawdopodobnie nic nie zrobią no chyba że Mutem 8) .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-05-2016, 21:13   

Masz rację nic nie zdziałał komputerem mechanik chech engine mi się wcale nie świeci więc najpierw muszę znaleźć przyczynę tego ale stoi w warsztacie i pytanie do was?? Czy spalona cewka zapłonowa może tak wpływać na pracę silnika, że dzieją się z nią takie rzeczy, utrudniony zapłon jak się rozgrzeje nie chcę jechać traci moc aż zgaśnie ostygnie znów utrudniony zapłon spod cewki wydobywa się siwy dym cewkę widać że się spaliła bo plastik się stopił więc pytanie czemu??
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 13-05-2016, 21:41   

bugaj102 napisał/a:
cewkę widać że się spaliła bo plastik się stopił więc pytanie czemu??
Słaby styk ze świecą albo zaolejona i powstały przebicia. Może wypadła z niej sprężynka stykająca do świecy albo jest wyciek oleju spod uszczelniacza gniazda świecy.
 
 
bugaj102 
Forumowicz
Małoznawca

Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014
Posty: 109
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-05-2016, 07:11   

Wiesz co lało się do gniazda spod pokrywy zaworów ale wyciek usunięty :)

[ Dodano: 14-05-2016, 07:11 ]
ale zy cewki mogą powodować takie głupoty? Przebicia nierówną pracę osłabienie auta i gaśnięcie?

[ Dodano: 14-05-2016, 10:06 ]
Wyskoczyły dwa błędy czujnik ciśnienia paliwa i cewka zapłonowa

[ Dodano: 14-05-2016, 13:47 ]
Powiedzcie co jest spowodowane zbyt wysokim napięciem na jednej z cewek na 3 jest po 2volt a na jednej jest ponad 5volt aż się topi cewka ale samochód nie jest odpalony jest włączony zapłon

[ Dodano: 14-05-2016, 14:19 ]
Elektryk powiedział, że to wina komputera w kabinie to prawda? Nie chcę kupować i tracić pieniędzy

[ Dodano: 15-05-2016, 09:57 ]
nikt mi nie może pomóc?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.