 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[Carism GDI] Zbyt wysokie napięcie na cewce zapłonowej |
Autor |
Wiadomość |
bugaj102
Forumowicz Małoznawca
Auto: Carisma 1.8 115km
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Paź 2014 Posty: 109 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-05-2016, 10:59 [Carism GDI] Zbyt wysokie napięcie na cewce zapłonowej
|
|
|
Witam, zakładam drugi temat gdyż muszę wiedzieć pilnie dziś i ile szykować kasiory na ten koszmar. Elektryk sprawdził cewki jest na jednej zbyt wysokie napięcie bo ponad 5v a na innych 2v na przekręconym zapłonie. Elektryk powiedział na 99% komputer samochodu, hmm i tu pytanie do was czy to prawda, za co odpowiada komputer ten po prawej stronie oznaczenie podaje (MD351866) czym on steruje czy tam jest immobilizer ile zdjęcie tego immobilizera i czy da radę to zrobić bez auta. Załamuję ręce już proszę was o pomoc...
[ Dodano: 16-05-2016, 21:32 ]
Więc tak tutaj nikt mi nie pomógł. Kupiłem komputer założyłem samochód chodził jak malina ale hmm ale przez 1.630 metrów i zabrakło mocy i stanął na luzie jak dodaje mocy to wchodzi do 4k obrotów i brakuje ocy spadną obroty i spowrotem wchodzi do 4k i tak wkółko nagrzeje się do 90 stopni gaśnie i już nie odpala aż nie ostygnie.. |
|
|
|
 |
|
|