Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Modernizacja
Autor Wiadomość
Marciniak84 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Ostrow Mazowiecka, Warszawa
  Wysłany: 09-05-2016, 20:39   Modernizacja

Witam Wszystkich
Moj Mis (3D) poszedl wlasnie na spawanie ramy. Przy okazji wyszlo, ze amory tez juz kleknely jak i sprezyny, tlucze teraz o odboje az (nie)milo. Jako ze chce smigac sobie rekreacyjnie po bezdrożach i bez obawy na dolki i gorki chcialbym przeprowadzic lift.Teraz moje pytanie. Czy moglby mi ktos podpowiedziec jakich czeci potrzebuje i jaka firme polecalibyscie wybrac na zakupy? Czy lift 2" to zaawansowana modyfikacja? Co Dodatkowo potrzeba do takiej operacji? Polybushe, jakies inne drazki? Samochod stoi juz na warsztacie i potrzebna mi jest konkretna i rzeczowa ocena. Zgory dziekuje.
Pozdrawiam.
 
 
 
dyzioo 
Forumowicz
Pozdro600

Auto: Pajero II 2.5TD SuperS 1996 3d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 132
Skąd: Szczecin
Wysłany: 09-05-2016, 23:01   

Tylko zadaj sobie jedno zasadnicze pytanie...
PO CO...??

poczytaj na forum... jest wszystko opisane...

Pozdro600
 
 
Marciniak84 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Ostrow Mazowiecka, Warszawa
Wysłany: 10-05-2016, 17:25   

Jak to PO CO?? Przeciez to samochod terenowy, a nie spotrowe wozidelko, w ktorym tylkiem ciagnie sie po ziemi!!:) Musi miec odpowiednia wysokosc. Skoro czeka mnie i tak i tak wymiana amorow i sprezyn to dlaczego nie zainwestowac troche grosza i zrobic tak aby oko cieszylo i bylo satysfakcionujace w terenie. Z czasem i tak samochod bedzie coraz bardziej ulepszany do zadan w coraz trudniejszym terenie. Podpowiedzcie jakies zestawy ew. marke na ktora warto zwrocic uwage.

[ Dodano: 12-05-2016, 14:52 ]
To moze inaczej. Jakie sprezyny i amory na tyl polecacie, zeby samochodzik jak najwyzej stal bez innych modyfikacji?

[ Dodano: 12-05-2016, 14:55 ]
Czasem mam na tyle ze 3 osoby i oczywiscie liczmy pelen bak ropy. . Co tu wsadzic zeby za mocno nie kucalo?
 
 
 
Rander 
Forumowicz

Auto: Outlander III PHEV
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 04 Lis 2011
Posty: 372
Skąd: Dębica & Warszawa i nie tylko ;)
Wysłany: 15-05-2016, 10:02   

Marciniak84 napisał/a:
Jak to PO CO?? Przeciez to samochod terenowy, a nie spotrowe wozidelko, w ktorym tylkiem ciagnie sie po ziemi!!:) Musi miec odpowiednia wysokosc.


Wiedz o tym, że prześwit zostanie ten sam (sztywny most z tyłu). Zwiększysz tylko kąt rampowy.
Przy okazji podniesiesz środek ciężkości, co czasami może być dużą wadą - łatwiej auto przewrócić, czy to na szosie w zakręcie, czy to w terenie.

Jeśli chcesz nieco zwiększyć prześwit, to zmień kapcie. Wada: większe naprężenia w układzie napędowym, błędne wskazania prędkościomierza i licznika kilometrów, ewentualnie konieczność podcięcia przodu do uzyskania odpowiedniego skrętu kół.
_________________
Pozdrawiam.

Adam.
 
 
Marciniak84 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitshubishi Pajero II
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 6
Skąd: Ostrow Mazowiecka, Warszawa
Wysłany: 15-05-2016, 12:37   

Zrobilem tak. Kupilem sprezyny Lovells +2" medium i do tego 4 amory Profender +2". Na tym na ta chwile zakonczylbym podnoszenie. Dobiore sobie jeszcze tylko jakies M\T'ki i to na razie tyle. Czy postawilem na dobry wybor jesli chodzi o graty? Moze ktos mial wczesniej z nimi do czynienia?
 
 
 
jawaldek 
Mitsumaniak

Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 25 Mar 2008
Posty: 2238
Skąd: Polska
Wysłany: 16-05-2016, 20:00   

Tak jak Rander prawi prześwitu tym sprzętem jak zakupiłeś nie zwiększysz :) Mam w komplecie Lovells +2" 250kg ->>amorki i sprężyny. Na wyjazd,daleki wyjazd, mam ostro dociążony samochód. Sprężyny wytrzymały 2 lata i siadły. Teraz mam podkładkę gumową pod sprężynami tylnymi, chciałem podać grubość/wysokość ale skleroza :oops: i teraz po załadunku sprzętu turystycznego jest OK :) Maks opon to 31" a i tak częściej wymienia się łożyska->>przednie. Nie szalej z podnoszeniem bo po za wyglądem mija się to z celem.
_________________
http://mudmania4x4.com.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.