Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Legnum vr4
Autor Wiadomość
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 15-05-2016, 14:40   Legnum vr4

Witam kolegów.
Chodzi mi po głowie od pewnego czasu silnik vr4. Mam takie pytanie, ile one mają koni bo spotkałem już się z kilkoma wersjami w internecie. 260 km, 280km, 320km. Kolejne pytanie to czy dałoby rade włożyć go do galanta? Robił ktoś już coś takiego?
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 15-05-2016, 17:58   

260 miały silniki przedliftem ze skrzynią automatyczną. 280 koni mają przedlifty z manualem oraz wszystkie polifty.

Da radę założyć do galanta, wiele osób robiło taki swap.
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 15-05-2016, 18:55   

ok dzięki.
A powiedz mi jeszcze gdzie można dostać taki silniki i ile można dać ta taki silnik.
Interesuje mnie ten po lifcie z manualem.

A i jeszcze pytanie wszystkie były z napędem na 4 koła??
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
se7en 
Mitsumaniak

Auto: Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 01 Kwi 2015
Posty: 619
Skąd: Katowice
Wysłany: 15-05-2016, 18:56   

brzozowski886 napisał/a:

A powiedz mi jeszcze gdzie można dostać taki silniki i ile można dać ta taki silnik.


w biedronce? :lol:


albo se znajdziesz na allegro albo se sciagniesz kompletnego z anglii, coz za filozofia :D
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 15-05-2016, 19:02   

Ty byłem w biedronce ale dzisiaj była zamknięta :D :D

Tylko że nie można nic na allegro znaleźć:)
Są za granicą ale kosztują majątek.
Jakby ktoś miał w pl jakiegoś uszkodzonego legnuma z dobrym silnikiem vr4 to jestem chętny:)
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 16-05-2016, 08:34   

brzozowski886 napisał/a:
ok dzięki.
A powiedz mi jeszcze gdzie można dostać taki silniki i ile można dać ta taki silnik.
Interesuje mnie ten po lifcie z manualem.

A i jeszcze pytanie wszystkie były z napędem na 4 koła??


Sam silnik z osprzętem koło 6-7 tys zł. Skrzynię kupisz z Lancera Evo.

Tak, wszystkie były z napędem na 4 koła.

Jakbyś chciał silnik to wiem kto ma taki do sprzedania :)
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 16-05-2016, 14:18   

Tylko myślę że mógłby być problem żeby to wsadzić zamiast mojego diesla:)
A ile ceni za taki silnik? Ma kompletny?
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 16-05-2016, 21:59   

6 tys. Kompletny z osprzętem, wiązką i komputerem.
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 17-05-2016, 20:09   

A powiedz mi czy jest dużo więcej roboty i rzeczy potrzebne żeby przerzucić do diesla i żeby był napęd na 4 koła?
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 18-05-2016, 08:17   

Było napisane w dziale technicznym VR-4, jezeli chcesz mieć kompletne VR-4 to najlepiej kupić auto na graty, a jak będziesz kupować osobno fanty to zawsze może czegoś zabraknąć, diesel wymaga dostosowania pod katem hamowania (z tylu sa przeciez bebny) i zasilania paliwem w porównaniu z wolnossaca benzyna - reszta jak zwykle mocowania wału, tylnego wózka, wiązki, pierdoly, etc.
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 22-05-2016, 14:04   

Panowie a może wiecie bądź macie jakieś części to tego swapa?
Bo tak jak pisze kolega powyżej kupiłbym najchętniej całego legnuma np uszkodzonego.

[ Dodano: 29-05-2016, 14:37 ]
Może któryś z kolegów kojarzy czy ktoś z forum może miał to auto??
http://olx.pl/oferta/mits...5-ID8CIfD.html#
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 30-05-2016, 00:17   

Przecież to stare nieaktualne ogłoszenie. Co niby chciałbyś z niego wyjąć? Tam niewiele się nadaje do ponownego użycia.
 
 
brzozowski886 
Forumowicz

Auto: GALANT EA6A 2,0 TD 90 KM 1999r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 176
Skąd: Zelow
Wysłany: 30-05-2016, 17:48   

Kolego no na przykład cały napęd z mostem i zwrotnicami.
_________________
\.:Pozdrawiam Mateusz:./
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 30-05-2016, 19:39   

brzozowski886, bez kotw z podłużnic, to co napisałeś jest bezużtyeczne, a nie sądzę, żeby komuś chciało się je wycinać
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
kabar 
Forumowicz

Auto: inny
Kraj/Country: Montenegro
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 234
Skąd: dokąd
Wysłany: 01-06-2016, 15:15   

brzozowski886 napisał/a:
Kolego no na przykład cały napęd z mostem i zwrotnicami.


Kup całego i coś tam może wyjmiesz. Auto już stoi drugi rok (jeśli jeszcze stoi).
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.