Przesunięty przez: roch_27 22-08-2007, 17:00 |
[EAxx] Centralny zamek |
Autor |
Wiadomość |
asec69
Forumowicz
Auto: GALANT V6 2,5, 1998 E95/LPG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Paź 2011 Posty: 198 Skąd: Z dużego pokoju
|
Wysłany: 09-05-2016, 15:39
|
|
|
witam
Po czyszczeniu wewnątrz auta mam problem z centralmy zamkiem. Mianowicie przestał działać całkowicie, gdy jednak przekręcę zapłon i wyłączę, to zamek samoistnie zamknie się i otworzy. I tyle. Podejrzewa, że coś padło, albo zamokło, tylko nie wiem co. Zapytałem się elektryka, to poradził wymienić baterię w pilocie. Wymieniłem i nadal nic. Może ktoś miał podobną usterkę i podzieli się uwagami? |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 19-05-2016, 21:12
|
|
|
Mam zamontowany uniwersalny sterownik centralnego. Chciałbym podłączyć się do kierunkowskazow żeby mi migaly. Do których kabli najlepiej się wpiąć w kolumnie kierownicy? I gdzie dokładnie? |
|
|
|
 |
Tomasz87
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.4 MIVEC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Cze 2010 Posty: 561 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 20-05-2016, 18:55
|
|
|
artufcb napisał/a: | Mam zamontowany uniwersalny sterownik centralnego. Chciałbym podłączyć się do kierunkowskazow żeby mi migaly. Do których kabli najlepiej się wpiąć w kolumnie kierownicy? I gdzie dokładnie? |
Manetka świateł/kierunków, kolorów nie pamietam - miernik w rękę i sprawdzisz w kostce manetki przy załączonym kierunku.
Jeżeli masz tylko jeden kanał, na kierunki wyprowadzony z centralki, to między kierunkami musisz wlutować diodę prostowniczą, by w momencie załączenia któregokolwiek kierunku, nie świeciło Ci się wszystko... Jeśli są dwa kanały, to nie ma problemu...
można też łatwo wpiąć się w awaryjne... |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 20-05-2016, 19:23
|
|
|
Jak nie ma miernika to bardzo dobrze do tego sprawdzi się probówka samochodowa. |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 21-05-2016, 00:09
|
|
|
Kombinowałem właśnie w awaryjne, ale chyba muszę ściągać cały panel środkowy żeby dostać się do kabli? Czy gdzieś indziej je znajdę?
[ Dodano: 21-05-2016, 00:10 ]
A ze sterownika mam wyprowadzone dwa kable do awaryjnych, każdy ma bezpiecznik po drodze. Chyba ze się mylę i źle pamiętam. Diody tak czy siak chyba muszę dać. Nie zaszkodza. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 21-05-2016, 06:45
|
|
|
Jak masz dwa wyprowadzenia to już diod nie musisz dawać. Diody daje się kiedy ze sterownika wychodzi jeden przewód. Najłatwiej te przewody od kierunkowskazów znaleźć w wiązce idącej do manetki, często mają takie same kolory jak przy lampach. |
|
|
|
 |
czesiuleczek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2015 Posty: 20 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 21-05-2016, 14:29
|
|
|
Kupiłem sterownik NOXON T1, podłączyłem +12v i masy bez problemu, kable do zamykania i otwierania podlaczylem do brązowego i biało-zielonego kabla przy złaczu drzwi kierowcy, jednak nie dziala ani otwieranie ani zamylanie, dotkniecie brązowego lub biało-zielonego przewodu do masy też nic nie powoduje, czy inne przewody wychodzące z drzei kierowcy odpowiadają za otwieranie i zamykanie? Galant przed liftem z poczatku produkcji (pod koniec 96 roku wyjechal z fabryki)
[ Dodano: 21-05-2016, 16:39 ]
Dodam, że przy otwartym samochodzie pomiędzy kablem na którym jest +12v a biało-zielonym również pojawia się +12v, oznacza to że kabel ten jest uziemiony? Po zamknięciu nie ma na nim, ani na brązowym napięcia, czyli pomogło by przecięcia czarnego kabla jak już wspominano w tym temacie? Ale wtedy nie będę miał centralnego z kluczyka, prawda? Jak to zrobić żebym mógł otwierać wszystkie drzwi zarówno kluczykiem jak i pilotem? Czy w przedlifcie podłączenie do drzwi pasażera zadziała? Otwierając drzwi pasażera kluczykiem otwierają sie wszystkie, ale otwierając je ryglem otwierają sie tylko one. |
|
|
|
 |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 21-05-2016, 17:03
|
|
|
Odłącz oryginalna centralke. Znajdziesz ja w tunelu środowym przy lewej nodze pasażera. |
|
|
|
 |
czesiuleczek
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant EA2A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Wrz 2015 Posty: 20 Skąd: Kętrzyn
|
Wysłany: 21-05-2016, 17:05
|
|
|
Czy aby odłączając oryginalną centralkę (mam oryginalnie centralny bez pilota) nie będę wtedy sterował nową centralką tylko drzwiami kierowcy? Spróbuję ale coś mi tu nie pasuje
[ Dodano: 22-05-2016, 19:25 ]
Podłączyłem się pod drzwi pasażera, kabel fioletowo-biały oraz zielono-czerwony i wszystko jest w porządku, widocznie w prelifcie też to działa. |
|
|
|
 |
irek87
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2016 Posty: 2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: 03-08-2016, 15:31 Problem z centralnym zamkiem oraz szybami i klimatyzacją
|
|
|
Witam wszystkich. Chciałbym was prosic o pomoc.
Kilka dni temu wyczytałem na tym forum sposób na kodowanie pilota zamka centralnego za pomocą pamięci neutralnej. ( wpiąć się w pin nr.1 gniazda obd i podłączyć do masy i dalej z instrukcją kilkukrotnie zapłon on/of ) Po tym zabiegu zamek centralny nie działa nawet z kluczyka a także nie ma zegara, światła w kabinie, szyby działają tylko na włączonym silniku i climatronic szaleje ... Jakby było mało samochód raz odpala raz nie ... dodam, że wszystkie bezpieczniki są całe a rozrusznik ma dobre szczotki. bardzo prosze o jakąś poradę i z góry dziękuję. Pozdrawiam wszystkich. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 03-08-2016, 21:24
|
|
|
irek87, sprawdziłeś również bezpieczniki pod maską, szczególnie te dwa w żółtym korytku? Wygląda jakby jeden z nich był spalony. |
|
|
|
 |
irek87
Nowy Forumowicz
Auto: galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Lip 2016 Posty: 2 Skąd: Tuchola
|
Wysłany: 04-08-2016, 13:39
|
|
|
Hugo, Dziękuję bardzo za pomoc Sprawdzałem wszystkie prócz tych ponieważ myślałem, że są od poduszek ... Zastanawia mnie tylko co ten bezpiecznik ma wspólnego z zapłonem silnika ... Dzięki bardzo! |
|
|
|
 |
Korx17
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 52 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 04-08-2016, 14:00
|
|
|
Panowie ktoś coś ogarniał jak przy centralce oryginalnej brak kierunków podczas przyciśnięcia ?
Co może być ? |
_________________ Granatowy Galant 2,5 v6 2002 by Korx
----->http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98149 |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21954 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 04-08-2016, 20:03
|
|
|
Korx17, nie masz specjalnej centralki do kierunkowskazów montowanej na życzenie klienta w ASO. |
|
|
|
 |
Korx17
Forumowicz

Auto: Galant 2.5 v6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Lis 2015 Posty: 52 Skąd: Skierniewice
|
Wysłany: 05-08-2016, 20:15
|
|
|
Hugo, Czyli muszę tworzyć coś żeby były co nie ?
Przykładowo z tego co wyczytałem wcześniej to podłączyć kabel od podświetlenia wnętrza do kabla od awaryjnych czy coś. |
_________________ Granatowy Galant 2,5 v6 2002 by Korx
----->http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=98149 |
|
|
|
 |
|